Ниско либидо - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (82228)
 Избор на редактора (69)
 Любов и изневяра (18587)
 Секс и интимност (9781)
 Тинейджърски (18597)
 Семейство (3926)
 Здраве (6765)
 Спорт и красота (3575)
 На работното място (1560)
 Образование (4606)
 В чужбина (1024)
 Наркотици и алкохол (827)
 Измислени истории (695)
 Проза, литература (1307)
 Други (10900)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Секс и интимност

Ниско либидо
преди: 2 месеца, 29 дни, прочетена 827 пъти
Здравейте! Не съм сигурна дали темата ми е за тук, съжалявам ако съм я сложила в грешния раздел.
Та нека започна с проблема ми. Жена на 20 години съм.
Забелязвам се, че нямам особено желание за секс. Не съм сигурна на какво се дължи. Като цяло, като малка започнах да гледам порно и съм имала доста оргазми за вечер. Като казвам малка имам впредвид периода 12-15 години. След това поспрях и съм стигала максимум до 2 оргазма и това само от порно. Без да гледам не мога да се възбудя (ако съм сама имам впредвид). Когато бях на 16 беше първия ми път и в началото доста честп го правехме с бившия ми, стигали сме до много пъти за денонощие, но след година-2 усетих спад в това желание за секс. Не мога да кажа, че секса ми е омръзнал, аз обичам да правя секс. Сега със сегашния ми приятел сме от почти година заедно и пак не мога да кажа, че имам кой знае какво желание. Не е от него, той ме възбужда, харесвам го, обичам го. Но ако не тръгне да ме докосва може би ще мине над 1 месец и няма да пожелая да правя. Е, в периода около цикъла доста ми се иска, ама май само тогава. Не е от начина на правене на секс, акта ми харесва, но както казах преди да се стигне до него не желая да правя. Има много пъти, в които да съм уморена, изнервена, стресирана и тн и тогава просто казвам на приятеля ми, че не ми се прави сега.. (с него си говорим за всичко, дори за това, но също не откриваме отговор). Дали заради притесненията ми покрай ученето, не знам.. Не знам също дали не дава отражение това, че пия противозачатъчни Ясмин. Пия ги някъде от октомври. Мисля, че преди тях имах малко повече желание за интимност. Какво мислите, къде може да се крие този проблем?
Чувствам се глупаво понякога, защото гаджето ми ме желае, има нужди, а аз не мога да му ги задоволя, защото просто нямам желание за интимност. Не мисля, че съм асексуална, защото все някакво желание има, макар и рядко. Не знам какво да правя, дали да не спра

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 2 месеца, 25 дни
hash: 2197f1e352
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

1.   Една от нежеланите реакции при противозачатъчните е намаленото сексуално либидо. Аз имам същия проблем - не помня кога за последно ми се правеше секс, честно. Даже ми е досадно, не се възбуждам изобщо. Предполагам, че единственият начин, е да спреш хапчетата.

 
  ...
преди: 2 месеца, 25 дни
hash: 0aadba1428
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

2.   Възможно е. Имах приятелка, която от противозачатъчните изпадаше в депресия и я удряха някакви променливи настроения. Хормоните и откачаха. Изобщо противозачатъчните крият немалко вреди. Прочети повече за това. И ако прецениш, минете на презервативи.

 
  ...
преди: 2 месеца, 25 дни
hash: 41adccce36
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

3.   Минете на секс без противозачатъчни и без презервативи - правете деца. Тази страна се нуждае от население.

 
  ... горе^
преди: 2 месеца, 24 дни
hash: 3663a105f6
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

4.   Аз и без да пия хапчета съм имала такива периоди. Когато имам много работа, или нещо ако съм качила кг и не се харесвам особено в момента. Само започването ми е мъка, после много ми харесва и мъжът ми ми е свикнал, че понякога ми трябва малко повече убеждаване, пък и е много убедителен :)

 
  ...
преди: 2 месеца, 23 дни
hash: bfd61ddb2d
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

6.   Здравей, аз също пия противозачатъчни, от вече 8, 9 години, но след второто раждане усещам съществен спад в сексуалното желание. В резултат секса много намаля, въобще не се и сещам, имам желание единствено в началото на опаковката. Тогава правим секс и свършвам почти незабавно, след което желанието се изпарява и така докато не си поиска мъжа ми много настоятелно. По принцип не ми се ще, но никога почти не отказвам. Започна да ми става ясно, че вероятно проблема идва от хапчетата, те са хормонални таблетки все пак, няма как да не рефлектира върху организма. Даже го пише като възможен страничен ефект.
Моят съвет е иди на гинеколог, обясни му и тогава нека предпишат друг контрацептив, може би с по малко дозирани хормони. Пък в краен случай ако съвсем не върви ще обмисляш други варианти.

 
  ...


...
преди: 2 месеца, 23 дни
hash: 88f064eb52
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

7.   Авторката
Ами. Аз се замислям дали да не си направя почивка за месец примерно, два максимум. И без това октомври прсвя 1г, а гинеколога ми е казал на всяка година да правя по месец почивка. Доколкото знам Ясмин не са високодозирани, аз тях пия.

 
  ... горе^

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker