Симптоми на абсистенция от Фентанил. - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (71784)
 Избор на редактора (62)
 Любов и изневяра (15817)
 Секс и интимност (8998)
 Тинейджърски (17014)
 Семейство (3237)
 Здраве (5881)
 Спорт и красота (3160)
 На работното място (1220)
 Образование (3649)
 В чужбина (771)
 Наркотици и алкохол (751)
 Измислени истории (667)
 Проза, литература (1156)
 Други (9390)
 
 
Пресметни колко струва пушенето?
 

  

Споделена история от Наркотици и алкохол

Симптоми на абсистенция от Фентанил.
преди: 4 месеца, 10 дни, прочетена 527 пъти
Фентанила е мощен наркотичен аналгетик 80 по силен от морфина и 50 пъти по потентен от чистия хероин, използва се за лечение на страшни болки като такива при хора с ракови заболявания. Аз нямам нито рак нито болки взимах го за удоволствие, набавях си го както можех, с фалшиви рецепти, лъжи, смяна на доктоти, кражба на мед. печати и т. н докато в един момент нямах вече пари да го купувам, лъжите се изчерпаха, докторите от спешното които 1 път ми го бяха предписали (отново бях излъгал нещо) отказаха 2 път вероятно поради подозрения че злоупотребявсм с веществото, и спрях да го взимам изведнъж и започна абсистенцията на пръв поглед изглежда като симптоми на най обикновенна настинка, болки в мускулите, болки в кокалите, треска, температура, виене на свят, повръщане, разтройство, безсъние, аз получих и кървене от носа, всичко това защото спрях да го взимам след месеци редовно приемане. Познавам няколко души които могат да ми намерят заместител като морфин но знам че няма да го усетя въобще защото съм изградил толерантност, нямам вече и пари, плюс това не мога да се вдигна от леглото. Някой да знае лекарство което може да ми помогне за облекчаване на симптомите на абсистенция?

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
  Email:
  Въведи кода от картинката в ляво! (anty bot)
 
Въведи код
 
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 4 месеца, 9 дни
hash: 57d7bb756f
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

1.   Можеш да отидеш при личния си лекар, да му кажеш какви си ги намармеладил и да те праща на лечение в психо диспансер. Друго решение няма.Няма нищо срамно, личният лекар е длъжен да е дискретен и да спазва лекарската тайна, да те лекува.
Няма иначе лекарство да ти облекчи физическата зависимост от медикамента. Можеш да взимаш големи дози парацетамол или ибупрофен за болките, но толкоз. Каквото си си сторил, това ще си и търпиш. Такъв е животът и дано си си взел поука и се замисли щом този медикамент е направен за хора в краен стадии на рак, дали изобщо има лесен изход от него, освен смъртта. Тоест не е предвидено да го отвикваш...а да си умреш след него. Глупак.

 
  ...
преди: 4 месеца, 9 дни
hash: a226f0cecc
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

2.   След номер 1 няма нужда никой нищо да коментира. Напълно съм съм съгласна, абсолютно е прав човекът, компетентно и изчерпателно е обяснил проблема, на автора и аз бих дала същия съвет. Шапка ти свалям, номер 1!

 
  ...
преди: 4 месеца, 9 дни
hash: 76600518ae
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

3.   Пистолет намираш и се гърмиш. Няма какво да помогне за болките.

 
  ... горе^

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

Въведи кода от картинката в ляво! (anty bot)

Въведи код
При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)
 
  Email:



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker