Спрете да вините исляма! - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (120688)
 Любов и изневяра (29591)
 Секс и интимност (14310)
 Тинейджърски (21852)
 Семейство (6439)
 Здраве (9554)
 Спорт и красота (4687)
 На работното място (3139)
 Образование (7286)
 В чужбина (1642)
 Наркотици и алкохол (1113)
 Измислени истории (796)
 Проза, литература (1731)
 Други (18392)
 Избор на редактора (156)
 
Полезно

Пакет за пълно възстановяване със зъбни импланти в рамките 5 работни дни. Опитен екип и зъботехници, венозна седация от анестезиолог, временни и постоянни мостове - фиксирана цена

Запознай се с актуалните цени на зъбни импланти в дентална клиника Смайл Дентал Сървисес

 

  

Споделена история от Други

Спрете да вините исляма!
преди: 7 години, 9 месеца, прочетена 6959 пъти
Като начало моля модераторите да публикуват това което ще напиша, нищо няма да загубите от това!
Срещам много хора.. БЪЛГАРИ, които нямат ни най-малка представа, какво е Коран, или що е то Ислям, но все пак си имат едно мнение за мюсюлманите. Искам да вмъкна че не съм нито туркиня, нито циганка. Чиста българка съм си и религията ми, не ме прави по малко такава!
Смея да кажа че 90% от българите мразят мюсюлманите! И имат предразсъдъци въпреки, че не знаят нищо за религията им.
Не знам защо, но всички си мислят, че исляма не дава никакви права на жената! Което напълно грешно, смея да кажа че един истински мюсюлманин носи жената на ръце! В Корана пише че "който посегне на жена, не ще види рая никога".
Четох някакви глупости, че ако жена откаже секс на мъжа си, той имл право да я бие 7 пъти или нещо такова. Пълни глупости. Също както при християните. Всеки има право на лично пространство! Не можеш да накараш никого да прави нещо което не иска! Това е абсурдно!
Също.. заради проблемите в Сирия в последните 4-5г. Всички си мислят че Корана учи на едно - убивай всеки който не вярва в Аллах! Което е смешно. Баща ми е сириец и преди 25 години се е оженил за майка ми, която е християнка! За 25 години нито и е посегнал, нито я е обидил! Носи я на ръце. Не и позволява да работи, за да не се изморява. Ходила съм в Сирия и съм виждала Джамия построена, плътно до църква! И двата храма бяха еднакво пълни с хора! Всички уважаваха християните!!! Моля ви спрете с тези глупости! 21 век сме. Наистина ли мислите че има хора които наистина правят тези неща? ! От все сърце моля модераторите да публикуват това, защото проблемът е важен и наистина ме засяга! Това е моето мнение по въпроса. Благодаря!

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:
51-83 от 83

преди: 7 години, 21 дни
hash: d530306a7d
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

79.   Номер 71, номер 69 съм. Това, че евреите владеят света не е ясно само на пълните идиоти. Не писах за юдаизма, защото той за мен не е религия в класическия смисъл на думата. Там са важни само парите и властта. Когато християните са завладявали света и клали наред, евреите все още не са били завладяли техните държави. Как мислиш се е разпространило християнството по света. Точно както исляма с меч и кръв, само че няколко века по-рано. Говоря за кръстоносните походи, инквизицията и завладяването на Севрна и Южна Америка, Африка и като цяло света. Казваш мюсюлманите клали и бесели. Ами европейските колониалисти мед ли са им носили на коренното население на новите земи като са ги завладявали и покръствали.

За съвременно християнство не говоря. То е инфантилно и агонизира. И е напът да изчезне в Европа и Щатите. Повечето християни са кръстени и се наричат християнини по дефолт, а не знаят и не им пука за заветите на Христос. Мислят си, че като ходят на църква на Велик ден и вече са добри християни.

Прав си за Израелските амбиции в Близкия изток и за това, че ползват Сащ, Европейските държави и Русия да водят войни там. Но никой не им е винивен на европейците, че се оставят да ги маниполират. Казваш, не са виновни, че правителствата им клякат на евреите. А кой е виновен? Кой ги избира тези правителства? Реват и си слагат знаменца по профилите като взривят някое друго холандско или френско презадоволено наркоманче, а като бомбите на ТЯХНИТЕ правителства заличават цели градове в Близкия изток не е проблем. Те са по ниско качество хора, може да ги трепем, все пак е за тяхно добро, носим им демокрация. Така си мисли средно статистическия европейски идиот или въобще не му дреме. После се чуди откъде му е дошло.

 
  ...
преди: 7 години, 20 дни
hash: 916d2bbb3d
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

80.   "на земята трябва да има толкова религии, колкото са и хората"
Будизма

Т. Е. Ако някъде една вяра се изповядва от двама тогава поне единия не вярва. И за да повярва търси съмишленици, дето да му кажат "Евалакарта, батка". Ама то така не работи бре хора.
Вярата е резултат, не е цел.
Аз

 
  ...
преди: 7 години, 20 дни
hash: ec63bda4b4
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

81.   Не искам да звуча нападателно, но как така си ЧИСТА българка, след като баща ти е сириец? ! Извини ме, но не си.
Колкото до мюсюлманството - то бива тълкувано по различни начини, както и християнството. И двете религии имат допирни точки, както и коренно различни страни.
И двете имат миролюбиви последователи и първосигнални елементи (фундаменталните християни и алахакбарите). До моментът, в който не се проповядва убийство и потисничество или някой не ми налага религиозните си виждания, нямам проблеми.
Лично аз не харесвам мюсюлманството, може би заради петте века турско робство, защото всеки народ има колективна памет и тези неща остават дълго време, но не бих се държала гадно с теб, заради религията ти.

Black Sabbath

 
  ... горе^
преди: 7 години, 18 дни
hash: a55a3b1eb1
гласове:
1 2 3 4 5
  (7 гласа)

84.   Ако искате да разберете какво е исляма, само трябва да погледните какво става в момента в Европа. От както е започнало това мюсюлманско нашествие, хората тук са се видяли в чудо. Където и да са отишле, носят със себе си само болка, тормоз, изнасилвания и смърт. Заради тях първо затвориха шенген, а сега се вижда че заради тях евросъюза е на път да се разпадне.
Ето това е исляма! Където и да е отишъл, само проблеми!

 
  ...
преди: 7 години, 14 дни
hash: a55a3b1eb1
гласове:
1 2 3 4 5
  (7 гласа)

85.   "Спрете да вините исляма! "
Ами кой друг искаш храта в целия свят да винят? !!
Ти чувала ли си послдователите на някоя друга религия, да се промъкнат в група от нищо не подозиращи, невинни хора и преди да се само-взривят за да ги избият, да се првикнат с все сила; "Буда Акбар", "Христос Акбар" или нещо подобно? !! Няма такива.
Само мюсюлманите го правят!

 
  ...


...
преди: 7 години, 9 дни
hash: a55a3b1eb1
гласове:
1 2 3 4 5
  (7 гласа)

86.   Повече хора се убиват ВСЯКА ГОДИНА в името на ИСЛЯМА, от колкото целият период от 350 години ИСПАНСКА ИНКВИЗИЦИЯ.

 
  ... горе^
преди: 7 години, 4 дни
hash: 34a33842b9
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

87.   Т. е всичко е ОК с исляма но видиш ли ние ДРУГИТЕ (защото това е вашият мироглед вие правилните и останалите ) сме тъпи ограничени с предразсъдъци и не можем да видим истиското мило и красиво лице на исляма. Приличаш на човек който кара в насрещното и не може да разбере и псува и кълне тези "идиоти" които идват насреща кой им е дал книжка.

 
  ...
преди: 6 години, 11 месеца
hash: b8e644095f
гласове:
1 2 3 4 5
  (6 гласа)

88.   Преди два дни ИСЛЯМА отново показа истинското си лице. мюсюлманина Салман Рамадан Абеди от либийски произход, се самовзриви по време на поп концерт в Манчестър Великобритания. От взривът загинаха 22 и 120 бяха ранени. Посетителите на концерта бяха деца и тийнейджъри. Най младата жертва която почна на място беше 8 годишно дете момиче.

 
  ...
преди: 6 години, 11 месеца
hash: b8e644095f
гласове:
1 2 3 4 5
  (6 гласа)

89.   Коран 5;51 ;
"Мюсюлмани!, не ставайте приятели с евреи и християни".

Др. Али Гомаа (Ганд Муфтия на Египет) ;
"Мюсюлманите трябва да убиват неверниците(християни, будисти и всички останали религии в света) където и да са, освен ако те приемат исляма."

Табари 9;113 ;
"...Третирай жените добре, защото те са като домшни животни..."

 
  ... горе^
преди: 6 години, 11 месеца
hash: d39e8b5368
гласове:
1 2 3 4 5
  (7 гласа)

90.   Мюсюлманка съм.

Видях какви глупости пишат повечето хора тук и просто не си направих труда да прочета. Религията трябва да носи мир и щастие. Ако една "религия" позволява да биеш жена си, да убиваш останалите, които не вярват това за мен не е религия.

А в исляма НЯМА такива неща. Всичко, което може да ти навреди или навреди на другите е забранено.

Много зависи от това в коя държава живееш, в какво семейство си израснал. А това да ограничаваш жена си и какви ли не още глупости са свързани с "културата" и "разбиранията" на самия народ. Правиш това, на което са те научили.

В основата на всяка религия стои това да се обичаме и да правим добро.

Това е моето мнение.

 
  ...

...
преди: 6 години, 11 месеца
hash: b8e644095f
гласове:
1 2 3 4 5
  (6 гласа)

91.   Моето мнение е, че всеки рябва да съди сам за себе си. В мюслманскта свещена книга корана, всичко е казано ясно и ако прочетете коментар №89 ще видите само някои от ученията описани в нея. През последните няколко години, мюсюлманите нахлуват незаконно в Европа с библейски пропорции и това има същият ефект като ЧУМАТА - СМЪРТ И СТРАДАНИЕ. Балканските народи много добре помнят какви "добрини" им направиха турците(100% мюсюлмани) за 500 години турско робство. Историята и настоящето най-добре показват истинското лице на исляма. Никой не трябва да ги оплюва, а само да ги гледа какво правят.

 
  ...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: ec100be269
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

93.   Никой не трябва да вини исляма за нищо, защото той самият, най-добре показва какво в същност е! ;(

 
  ... горе^
преди: 6 години, 10 месеца
hash: ec100be269
гласове:
1 2 3 4 5
  (5 гласа)

94.   Молете се за Париж - 7-1-15
Молете се за Пяриж - 13-11-15
Молете се за Сан Бернардино - 2-12-15
Молете се за Брюксел - 22-3-16
Молете се за Орландо - 12-6-16
Молете се за Ница - 14-7-16
Молете се за Вурцбург - 18-7-16
Молете се за Мюнхен - 22-7-16
Молете се за Ансбах - 24-7-16
Молете се за Реутлинген - 4-7-16
Молете се за Франция - 26-7-16
Молете се за Охайо - 28-11-16
Молете се за Берин - 19-12-16
Молете се за Лондон - 22-3-17
Молете се за Ст. Петербург - 3-4-17
Молете се за Стоколм - 7-4-17
Молете се за Дортмунд - 11-4-17
Молете се за Париж - 20-4-17
Сега повторете след мен;
"Исляма е мирна религия! "

 
  ...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: 6ff21d2a20
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

95.   Исляма не е мирна религия, но за това си има причина.

Тези безкрайни кофликти в Близкия изток, предизвикани от разни политици и корпорация, са причината днес да има радикални ислямисти. Да не говорим, че точно ИДИЛ са създадени от американските служби.

Ако вие бяхте на тяхно място, много от вас също щяха да се радикализират. Ако вие сте примерно на 5 и някой дойде и бормардира дома ти, като го унищожи и убие цялото ти семейство, а ти останеш на улицата и оцеляването ти е под въпрос, определено няма да изпитвате въодошевление спрямо американци и европейци, които заради петрол, пазар на оръжия и наркотици сътвориха толкова насилие.

Така че зависи от гл.т. - тези терористи за някои са борци за свобода и в това има резон. Ако си на тяхно място, определено няма да ги възприемаш като терористи, а като борци.

Едно време в Османската империя Левски и Ботев също са били приемани като терористи, престъпници и т.н., но от наша гл.т. са били борци за свобода.

Най-лошото от цялата работа е, че политиците си правят паричките, а цената я плащат невинни обикновени хора. Но тези политици са ги избрали същите невинни хора. Макар че аз ги оправдавам, защото медиите също активно участват в промиването на мозъци и хората масово не знаят какво всъщност става и какъв е истинския корен на проблема.

Колкото терористите са с промити мозъци, толкова и тия американски и европейски граждани, които гласувайки за жадни за власт и пари политици, си докарват проблеми.

Чел съм достатъчно за исляма и си има периоди на радикализация, както и светски периоди през цялата си история. Някога мюсюлманите са били двигателите на научния прогрес. По време на кръстоносните походи също е имало радикализация, която е предизвикана от християни.

Само преди няколко десетилетия мюсюлманите са били в светски период, но Англия и Франция си поделят Близкия изток, разграбвайки го и разделяйки го на различни държави (неслучайно Пакистан е бивша британска колония) и тогава поставят началото на радикализацията. След това американците продължават делото с непрестанните си войни в Близкяи изток. Някои мюсюлмански държави като Иран например само до преди 30-40 г. са били светски. Има достатъчно снимков материал от тогава и никъде не се вижда забулена жена или нещо такова.

Така че да, исляма днес не е мирна религия, макар че има и много мирно настроени мюсюлмани, но по-скоро се питайте защо. Нали не си мислите, че мюсюлманите ей така както са си седели, изведнъж са си казали "Оф, много ни е скучно, що да не вземем да се радикализираме"

Но за тези неща не се говори, те са "политически некоректни". Като стане атентат в Англия трябва цял свят да плаче и тъжи, но в Близкия изток всеки ден стават атентати, но те дори не се споменават по медиите. Това че при всяка борбардировка измират невинни жени и деца, също не е проблем. Защото те бомбите не падат нито мирно, нито знаят кой е терорист, за да паднат точно там. Ама иначе християните са много мирни, а мюсюлманите като решат да се защитят са не знам си какви.

Оставете мюсюлманите - дори в Русия като стана атентат, имаше подигравки в Западния свят. Това не е ли лицемерие? Аз ако трябва да съм честен, не харесвам руснаците, но и никога не бих се подиграл на жертвите.

Иначе ако е във Франция - же суи пари. В живота всичк се връща - едно време европейците като са грабили колониите и са пленявали и продавали роби, са си мислели, че ще им се размине. НО сега векове след това всичко им се връща - с мигранти, с престъпници, с терористи, с даване на социални помощи. Ама това че преди белите са колили, пленявали, грабили не е проблем и отдавна е забравено. Но когато тях ги настъпят, голям рев.

А и те самите си го правят. Политиците виждат, че мюсюлманите бежанци са проблем и продължават да ги приемат. Защо? Нали са терористи, нали са заплаха, защо им дават статут, защо не ги експрадират, защо изобщо ги допускат? Случайност? Меркел е живия пример.

Е, кой е виновен в случая - този, който яде зленика, или който му го дава?

Колкото мюсюлманите са виновни, че са радикални, толкова и християните (евреите) са виновни, че ги радикализираха от алчност.

Блажени са вярващите

 
  ...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: 4c31a42cfa
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

97.   95., как би коментирал следните два въпроса:
1. Около половината атентатори в Европа са родени и израснали в Европа, някои - второ или трето поколение. Никога не са виждали война, посещавали са европейски училища, детски градини. По твоята логика би трябвало по нищо да не се различават от европейците. "Радикализираните" европейци обаче са изключения.
2. Почти цялата Африка (немюсюлманска), както и Северна и Южна Америка са бивши колонии - защо там не са се радикализирали?

 
  ... горе^

...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: 6ff21d2a20
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

98.   до 97

Въпрос на народопсихология. Мюсюлманите са много солидарни със семействата си и истинските си родини. Те дори трето поколение да са в Европа, пак си живеят компактно и не губят връзка с народа си. Чувстват се солидарни с тях и това, че са родени примерно във Франция съвсем не означава, че ще защитят французите и няма да останат верни на корените си. А такъв човек е лесно да го изманимупираш. И това не променя факта, че насилието е тръгнало от белите, без да оправдавам мюсюлманите.

Отговора на втория въпрос е подобен. Просто християните имат по-различна народопсихология. Те не са толкова сплутени, за да формират подобни. Освен това и политиката на САЩ не е такава спрямо тях, защото ще е твърде очевидно какво правят. Със създаването на ИДИЛ винаги могат да се оправдаят, че те са религиозни фанатици, но когато говорим за християни, този номер не върви. Но пък африканските християни си "отмъщават" по друг начин. В страни като Англия, Франция голяма част от престъпността се извършва точно от тях. Много от бандите каквито в Европа има много, са именно на такива. В живота всичо се връща, пак го казвам. Не може да грабиш, да всяваш насилие и да очакваш да ти се размине. Индийците му викат карма.

А между другото има и християнски терористи. Не сте ги чували, не защото не правят атентати, а защото не са интересни на медиите и нямат същия рейтинг, пък и политиците нямат интерес да се разчува както е при мюсюлманите. Това са FLNC (Национален фронт за освобождение на Корсика, "Военни народни революционни сили", ИРА, ЕТА и др. Те също убиват, взривяват и то полицаи, жени, деца и то сега, не преди. Да, не толкова често като ислямските експтремисти, но все пак. Но за тях е "политически некоректно" да се говори.

Звучиш нападателно, но аз не ги оправдавам, макар че ги разбирам, само посочвам как разсъждават и какви са мотивите им. И в известен смисъл си имат право. Това, което важи за мюсюлманите, си важи и за хринстиянските и еврейски политици. Така че нещата са и така, и така. Разликата е, че медиите оправдават и прикриват едните, а другите постоянно се осъждат и им се вменява вината. И е нормално хората да се настройват. То това е и целта. Иначе как да обяснят военните удари? Естествено че няма да си признаят, че всъщност всичко е за пари и власт, а не заради тероризма, който смите те създадоха, нито за "налагане на демокрация".

 
  ...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: 9856f776b1
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

99.   'Политиците виждат, че мюсюлманите бежанци са проблем и продължават да ги приемат. Защо?'
- Елементарно: ЗАЩОТО ТАКИВА ХОРА СА ВИНАГИ ПО – ЕВТИНА РАБОТНА РЪКА !
А интересите на бизнеса са винаги преди всичко останало!

Иначе наистина всяка религия обхваща и добри и лоши хора. Аз съм християнка, но от малка съм си осъзнала, че религията е просто инструмент за манипулация на масите.

 
  ...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: 5c867aafb6
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

101.   Наличието все още на религии убива в зародиш всяко твърдение че хората били интелигентни същества.
Всеки има право да си вярва в какъвто иска въображаем приятел или бог. Но да налагаш тия болни убеждения на останалите хора си е психичен проблем.
Това че все още масата хора вярва в някакви измислени божества, е горе долу толкова идиотско колкото след няколко хиляди години хората да мислят Супермен, Батман и Спайдърмен за богове.
А Исляма просто е няколко века назад във времето. Той сам по себе си е Юдаизъм за араби. Че Юдаизма е бил 'привилегия' на евреите само. Затова първо са измислили християнството за европейците и исляма за арабите тези които са имали интерес, понеже са видели че тоя филм с религията работи. И като цяло Юдаизма е най-напред в 'развитието' си. За него са важни само парите и властта. Християнството вече му свършва 'духовния период' и то преминава към почитането на парите и властта. Исляма е просто няколко века назад - в момента им е мерак на мюсюлманите да завладяват света като се размножават като зайци, понеже със сила е явно че не могат. След няколко века ако не се самоунищожим и той ще стигне до почитането на парите и властта.
Иначе на мъжете мюсюлмани да им обясняваш колко е малоумен като идея Исляма е сложно - те се ползват с всякакви привилегии според него. Виж жените които го защитават ревностно са ми сложни за разбиране. То си е написано черно на бяло там че жената е половин човек - полага и се половината от наследството което би имала като мъж, показанията на 2 жени имат тежестта на мъжко пред ислямския съд, и всякакви подобни неща. Но понеже живеят в цивилизовано общество си мислят че Исляма не бил толкова лош. Не е понеже не му се позволява. Да идат да поживеят в Саудитска Арабия или Кувейт и пак да кажат как жените били равноправни на мъжете. Където жената няма право да шофира без мъж в колата. Където ако я изнасилят докато е девствена и го докаже, освен присъда за насилниците си, вероятността да я пребият с камъни понеже била правила секс преди брака е огромна. Където не може да е с бански на плажа(освен частните за чужденци), понеже се обезчестявала като я гледат - ако го направи най-малкото отива в затвора, ако не я пребият пак с камъни. За изневерите и брака да не говорим. И такива "незначителни" неща от ислямските традиции и закони.
Но като цяло наистина не е виновен Исляма и нито една религия като цяло. Виновни са алчните боклуци които обикновените хора търпят да ги управляват и необразованата най-ниска прослойка от обществото които са податливи на всякаква манипулация.

 
  ... горе^
преди: 6 години, 10 месеца
hash: b482cf2cb1
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

102.   до 98
Не мога да се съглася, че това е "борба за освобождение". Ако беше такава, щяха да я водят в техните си държави - срещу европейските и американски военни там.
А на християните и изповядващите други религии в мюсюлманските държави за какво им отмъщават? Защо са преследвани и дискриминирани? Повечето от тях са "коренното" население в тези територии.

Колкото до "християнските терористи", които си споменал... Те искат да им бъдат отстъпени териториите, които населяват, и да имат собствени държави. Техните атентати са насочени предимно към инфраструктурата, правителствата и единствената цел е да принудят правителствата на съответните държави да се откажат от територията, която населяват.

Само с едно съм съгласна - САЩ и Европа не трябваше да "извоюват" демокрация на народи, които не искат такава и не са готови за такава. То че е за пари - за пари е - искаха ги за конкурентни бизнес партньори. Но... както се казва - насила хубост не става.

 
  ...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: 6ff21d2a20
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

104.   102, дали за теб е борба за освобождение е без значение. Аз ти казвам те как го приемат. Срещу военни няма как да водят, защото военните са въорежени много по-добре. Гражданите са по-лесна плячка. Тяхната логика е, че ако страдат обикновени граждани, политиците им ще спрат с тези войни, за да не страдата гражданите им. Точно както и християнските терористи. Само че те не отчитат факта, че на политиците им е през онази работа за гражданите и си гонят своите си интереси.

А атентатите на християнските терористични организации са насочени и към полицаи и мирни граждани. Пример: метрото в Мадрид.

 
  ...

...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: c1c222c520
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

106.   104, и така да е, няма как да съм съпричастна с хора, по-фанатични и жестоки от европейците през Средновековието (не визирам само терористичните актове). С хора, за които да прекараш живота си с човека, с когото искаш, а не който са избрали родителите ти, е грях. С хора, за които да си щастлив е грях. Те самите си убиват (или наказват жестоко) децата (или жените) си, ако нарушат някое от правилата им. Честно казано, ако се бях родила там, предпочитам да ме убие някоя бомба...

 
  ... горе^
преди: 6 години, 10 месеца
hash: 28d2741684
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

107.   106, ами по тая логика няма как да си съпричастна и с европейските и американски политици, които също сеят насилие и освен на терористите благодарение и на тях има атентати. Медала винаги има две страни. Колкото радикалните мюсюлмани са за е*ане, толкова и алчните политици.

Единствената разлика между тях е, че за едните не се говори, защото държат медиите и някак малко по-тихомълком го правят, но това съвсем не означава, че те са по-безопасни от ислямски терористи.

 
  ...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: adf64e68d0
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

108.   От 106: "ами по тая логика няма как да си съпричастна и с европейските и американски политици" - изобщо не съм съпричастна с политиците, никъде не съм го казала. Просто не харесвам мюсюлманите и логично не ме интересува особено как се чувстват, дали са им нарушени правата и т. н.

 
  ...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: daf326158e
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

109.   Това, с което се отличават ислямските терористи от всички други вредни за обществото ни хора е, че ислямските терористи не тероризират просто от интерес - било то икономически, политически и.т.н.

Те го правят за лично удовлетворение най - първо!
Както спомена номер106 - част от манталитета и културата им е жестоко да наказват децата и жените си, когато не са слушкали, не са се подчинили... като цяло - когато са им наранили егото. Тези хора имат много, много сериозни проблеми със себе си.. те са социални инвалиди.. може би, ако бях по - висш вид от хомо-сапиенс, бих им съчувствала.

Разровете в гугъл, но на английски, за клипчета на организацията ислямска държава - има на обезглавявания, има как изгарят човек жив, също и на обикновени екзекуции. Това са сравнително добре направени клипчета - тези 'хора' се наслаждават от дъното на душата си с тези си деяния и се гордеят с тях, то просто си личи!
Каквото и да ми обяснявате - разни алчни политици са по - безопасни от ислямските терористи.

Едно е да убиеш някого, просто защото ще ти провали плановете (не, че го одобрявам), но съвсем друго е, щото трябва да го накажаш за да потушиш поне за малко огъня в болното си его... и да снимаш целия процес на клипче и да се гордееш с това...

 
  ... горе^
преди: 6 години, 10 месеца
hash: 28d2741684
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

110.   "изобщо не съм съпричастна с политиците, никъде не съм го казала. Просто не харесвам мюсюлманите"

Ето дойдохме си на думата. И едните убиват, и другите, но едните ги тръбим по медиите и ги съдим, а към другите сме по-меки (да, де не сме съпричастни, но и не изразяваме към тях чак такава омраза и толкова актвино), защото не са мюсюлмани, а евреи и християни. Значи не в поведението им е причината, а самата религия. Това, че убиват е второстепенно, а религията е първостепенна.

Сиреч вашите аргументи не лежат на някакви реални събития, а на чиста проба предубеждения. Значи темата се оказа право в целта и колкото и да се оправдавате с техните убийства и народопсихология, проблемът ви изобщо не е там. Това си е чисто лицемерие за мен и докато не го осъзнаете, ще страдате самите вие от самите себе си. Някои хора започнаха и да си го признават.

Но все пак омразата си е ваше право, аз не ви съдя, но знайте, че така си вредите само на себе си, не на мюсюлманите.

Нямам какво повече да кажа.

 
  ...

...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: adf64e68d0
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

111.   И аз мисля, че няма какво повече да се каже.
109 е обяснил/а защо "към другите сме по-меки" (въпреки че това важи за медиите, не за мнението на хората). Аз съм обяснила точно защо не харесвам мюсюлманите - не заради това, че вярват в друг бог, не заради расови черти... Има и европейци, които за мен не се различават от мюсюлманите - пример: оня австриец, държал затворени в мазе дъщерите си с години, доктор Менгеле, и въобще всеки (независимо от произхода и расата), който изпитва удоволствие от това да причинява страдание.

 
  ...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: 28d2741684
гласове:
1 2 3 4 5
  (5 гласа)

112.   Дали причинява страдание от алчност или удоволствие, си е все страдание. На страдащия не му става по-леко, защото не от удоволствие, а от алчност. Все пак не разбирам защо греха на един по-малко грях от същия грях на друг. Пабло Ескобар е избил цял самолет хора (и още хиляди други) не за удоволствие, а за пари. И какво - това по-малък звяр ли го прави от един ислямски главорез? Само че ислямистите цял свят ги мрази, а за Ескобар има една камара книги и филми, някои от които го представят в доста романтична светлина, както често се представя и Коза Ностра между другото. Дори има не малко хора, които явно му симпатизират и дори не го крият. Ама видите ислямистите са най-лошите. Не ги защитавам, прсот ме дразня това лицемерие.

 
  ... горе^
преди: 6 години, 10 месеца
hash: adf64e68d0
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

113.   Медиите не говорят за политиците като за терористи, убийци и т. н., просто защото зависят от тях. Това няма общо с това кой е по-"грешен"...

 
  ...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: 9543292ed0
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

114.   112, ти видял ли си видеото какво обезглавяване правят? Не както едно време в предишните векове, дето се е правило от много народности - да ти сложат глават на дървено трупче и да я отсекат с един удар. Не. Те притискат на земята човек, хващат го за главата-държат за косата, извиват назад главата му назад, за да се открие хубаво за рязане и почват да режат главата от гърлото - все едно режат ненарязан хляб с леко тъп нож.. или все едно колят прасе.. (казвам все едно колят прасе, защото веднъж като малка на селото на майка ми като ходихме и едни съседи така колеха прасе, само че прасето го сложиха на страни легнало и го държаха няколко човека - с един нож хванаха да му режат главата и не съобразиха, че сме до тях малки деца и го заколиха пред нас и беше супер потресаващо. ) Та тези точно така убиват хора. И правят клипчета как го правят.

Иначе друго си е просто да те взривят в самолет. Или просто да те застрелят. Или просто да те отровят с бърза отрова.

Ако ще правим сравниение - с Хитлер са сравними според мен по жестокост. Той май и той е документирал 'трудовете си'...

 
  ...
преди: 6 години, 10 месеца
hash: cf274d1f02
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

115.   Исляма си е чисто военизирана идеология, какъвто беше националсоциализъмът на Хитлер. Няма нищо общо с религията. Религиите, сами по себе си са създадени да облагородяват хората, а не да ги делят и противопоставят. И в миналото е имало религиозни сблъсъци, но не защото религиите проповядват това да се случва, а защото сбъркани умове са решили да използват религията за користни цели. Защо кръстоносците са тръгнали против исляма? Ако исляма не е бил тръгнал преди това, на поход за завладяване на Европа, щеше ли да има кръстоносен такъв? Каквото повикало, това и отвърнало. Който пръв вади нож, от нож умира. Снощи гледах документален филм за ИДИЛ и останах потресен. Тези изроди ли, могат да се нарекат борци за свобода, това ли са носителите на исляма? Тяхното кръвожадно поведение , надхвърля това на Хитлер, а идеологията им е същата-фашистка, а не религиозна. Като се смятат за носители на исляма, защо не излязат с лицата си да го бранят, а се забулват в парцали? За ИДИЛ е ясно, че са зомбирани хора, по тревожното е, че и нашите мирни мюсюлмани искат да им подражават, с което показват, че исляма е една старомодна и ненужна вече идеология, която само спира цивилизоването на хората, затова света се наостри срещу мюсюлманите. Покрай сухото, гори и мокрото. Това постигнаха ИДИЛ, навлякоха омраза върху всички мюсюлмани. Разделението е толкова голямо, че може да се превърне в сблъсък на цивилизации, а дори и нещо по лошо. Не се ли модернизира исляма, света няма да се успокои, а какви ще са последствията, един Господ знае!

 
  ... горе^

...
преди: 6 години, 8 месеца
hash: 3ce464f573
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

119.   Знам, че съм позакъснял с коментара, но пак ще коментирам. Исляма е мразен, защото учи да се избиват друговерците. Това е записано в корана, но е прикрито, така, че много хора да не разберат. Когато турчищата завладели редица християнски държави започнали да принуждават хората да стават мюсюлмани. Не с думи, а с насилие. Който не искал бил убиван. Цели райони останали безлюдни и пълни с порогани трупове, избити по всякакви отвратителни начини. Градове и история на стотици и хиляди години, създадени с труд, били срутени. Неща създадени с честен труд също били унищожени. Хора били убивани без причина. Те не само хора са убивали. Избивали са всичко, което мърда! Унищожавали са всичко, което хората обичали. Турците от създаването на османската империя до сега са избили десетки милиони невинни християни и продължават да го правят. И това само заради исляма и корана. Мюсюлманите също са избивали много народ без причина. Сега, когато видяха, че няма да успеят да превземат Европа със сила го правят с високата си раждаемост. Тук те се заселват и се множат и ни изтребват бавно. турция прави опити да създаде нова османска империя, която ще избива всичко по пътя си. Те избиват не само европейци, но и индийци, американци, африканци и всякакви други хора, които не са мюсюлмани. Целта им е исляма да завладее планетата ни и властта да бъде шериатът. Трябва да се събудим и да не толерираме някакви убийци без души. Скоро може вече да е късно!

 
  ...
преди: 6 години, 8 месеца
hash: 5322e1b963
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

120.   Mail Online ;
Страхът от изнасилване от мюслмански имигранти, се пръска из цяла Европа; На жените им е казано, да не излизат на улицата сами, особено вечер, след секс атаките в Швеция, Финландия, Германия, Австрия и Швейцария.

 
  ...
преди: 3 години, 11 месеца
hash: ab0b41dc9f
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

121.   Напълно си права, авторке. Ние хората сме невежи. Ние не знаем много неща. Аз съм родена в християнско семейство. Но познавам хора мюсюлмани от малка. За моя радост никога не съм се сещала да имам предразсъдъци за тях или лошо отношение. Дължа го на примера майка ми, която не делеше хората по никакъв признак. И на Бог, който все пак ми е дал това чувство, че трябва да се вижда в дълбочина какъв е човека независимо какъв е по произход, финансово положение, цвят на кожата, ръст, пол, професия, красота и не знам си какви още безумни категории, които се считат за важни и съответно неважни. Точно покрай тези нещастия, които сполетяха Сирия аз за пръв път си казах:"Абе защо по телевизията толкова много говорят зло за мюсюлманите? Аз не съм видяла лошо от мюсюлманин. Даже те са ми помагали с по-голяма грижа от всеки християнин, който е бил наоколо когато е имало нужда." И реших да видя какво пише в тази книга Корана. И защо някакви от ислямска държава вдигат Коран и оръжие и показват как убиват в името на Аллах. Слава Богу, живеем във времена на Интернет. Просто отворих лап-топа и изтеглих коран на български. Поисках да намеря какво пише там за Христос. Ами освен , че с първото кликване попаднах на точния текст, което беше изумително за мен, аз видях едно изключително уважение към тази личност. Освен това, историята за майка му, произходът ми т.н. е същият като в Библията. Другото, което ми направи впечатление в Корана - жените са изключително уважавани. Брака е по желание на младите и само ако те наистина се харесват и се искат. Развода е разрешен. Храната, което е описана там е същата, която е описана в Библията. По-късно видях, че в Библията свинското е абсолютно забранено и е написано на поне 3 места. И до сега питам християни знаят ли това. Не, разбира се. И така прочетох и се информирах и в ютуб още подробности за исляма и Корана. И разбрах, че тези, които размахват една дебела книга (може би готварска или някой роман, а казват, че е Коран) и един автомат, тези, които режат краката на деца, убиват всеки срещнат всъщност НЕ СА НИКАКВИ МЮСЮЛМАНИ. Това, което правят е абсолютно забранено в Корана!!! Тези хора са или невежи, или не могат да четат, или просто са напуснали исляма и за пари са се присъединили към групи убийци. Лошото е, че използват името на една религия за да обърнат мнението на хората към нея и ЗА ДА ПРИКРИЯТ ЗАД НЕЯ УЖ ЧЕ ВЪРШАТ НЕЩО ПРАВЕДНО. Това е просто отвратително. Трябваше ми време, за да осъзная за какви глобални световни лъжи става въпрос. Вгледах се и в християнството. Ами примерно католицизма няма нищо общо с Библията. Точно колкото тези убийци в Ислямска държава имат общо с Корана. Живеем в една огромна лъжа и не е лесно да си мюсюлманин. Защото хората бъркат мюсюлманина с този, който няма нищо общо с тази религия, но казват, че действията му са заради тази религия. И невежите вярват. А се оказа, че невежите са извънредно много. Това е все едно някой да извършва престъпления, казвайки, че Иван Петров го е научил и го е подстрекал да прави това. После хората срещат Иван Петров и започват да го хулят и мразят и даже искат да го убият, а той нищо не е направил нито е имал намерение, нито е насъсквал някого, нито е учил някого и гледа изумено защо хората го мразят. Просто използвайки неговото име. Така, че, авторке, напълно си права!!! Аз даже не успях да прочета отговорите под публикацията ти и започнах да пиша. Но сега ще си направя труда да видя и тях. Не се отчайвай. Никой не плюе будистите, забелязваш ли? Защото тяхната религия е повече от смешна и неправилна. Ще се молиш на шесторъки създания... Смешно е, но разбира се и аз трябваше да прочета доста за религиите за да се задълбоча и да разбера какво е Бог. Също видях, че 90% от християните (не смея да каже и повече) не са християни, защото да си християнин значи, че трябва да постиш, да спазваш правилно всички празници, да разбират правилно Бог, да не я ядат свинско, жените да ходят с кърпи на главата и т.н. Докато доста по-голяма част от мюсюлманите спазват пости, празници и т.н. В света има доста заблуда. Поста ти е хубав и на място. Който разбрал - разбрал.

 
  ... горе^

51-83 от 83
Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker