|
|
|
Полезно |
Пакет за пълно възстановяване със зъбни импланти в рамките 5 работни дни. Опитен екип и зъботехници, венозна седация от анестезиолог, временни и постоянни мостове - фиксирана цена
Запознай се с актуалните цени на зъбни импланти в дентална клиника Смайл Дентал Сървисес |
|
|
|
|
|
|
Споделена история от Други |
Търся си филми или сериали за гледане
преди: 4 години, 2 месеца, прочетена 957 пъти
Нека да са такива, които като ги изгледам да ми е кофти, че са свършили.
От сериалите засега най-голям отпечатък са ми оставили Клюкарката, Малки сладки лъжкини, 13 причини защо, Деянието, сериала за Чернобил, Гейм ъф Троунс, Викинги (след като умря Рагнар не ми се гледаше нататък, но все някога ще го продължа)..
От филмите - Аз преди теб, Вината в нашите звезди, Форест Гъмп, Зеленият път, Синята пеперуда, Хачико, Есен в Ню Йорк, Предай нататък, П. С обичам те, Английският пациент, Дух и прочее. Рядко гледам нещо различно от романтика и драма. Искам да е много запомнящо се и ако ще е романтика да е ужасно ревлива. 13 причини защо, например, засяга много тежки за мен теми, обаче не можех да се откача от сериала, въпреки, че на пръв поглед ми изглеждаше смотана тийн драма, пък ми разказа играта. Сексът и градът пък най-малко очаквах да седна да гледам, а даже като свърших последния епизод и ми беше едно такова празно..
Дайте всичките си идеи :) благодаря предварително!
|
|
|
|
|
|
|
|
Коментари |
|
Вземи последните коментари по RSS |
|
|
преди: 4 години, 2 месеца hash: c6cd8f8d07 |
|
1. Плати си нетфликс или влез в пакет с още 4ма човека и направо ще се залепиш за екрана. Сериалите там са много хубави. You е много хубав. Луцифер, the breaking bad...има избор
|
преди: 4 години, 2 месеца hash: 2c5dfb5ef4 |
|
2. Гледай Дневниците на вампира
|
преди: 4 години, 2 месеца hash: e81d595174 |
|
3. Сериали:
Peaky Blinders (bg subs са много зле..) Гледал съм само първи сезон, но е много добър.
Narcos, Stranger Things, Breaking Bad, Lost.
Филми: Oblivion, Tres metros sobre el cielo, 1408, City of God,
Into the wild, The Lives of Others, Relatos Salvajes,
Under Sandet, In time, The Shawshank Redemption,
Blue Valentine, The Secret in Their Eyes.
|
преди: 4 години, 2 месеца hash: fe76bf62f2 |
|
4. Breaking Bad и Black Mirror - единствените сериали, които съм изгледал до края (за Black Mirror не знам дали точната дума е сериал, тъй като всеки епизод е независим от предишните).
От филмите:
A Simple Favor, Red Sparrow, The House with a Clock in Its Walls, Tag, Back To The Future трилогията, Sorry to Bother You, Thank You For Smoking, Кръстникът, 3 Idiots, Wild tales, Time Trap (ако обичаш фантастика), Ready or Not, What We Do In The Shadows, Knives Out, Happy Death Day, Parasite, Gone Girl, The Giver, About Time, Ruby Sparks, Endeavor, A perfect murder, Underground, Black Cat White Cat, Jagoda u supermarketu, Idiocracy, City Of God и др...
|
преди: 4 години, 2 месеца hash: d0b7fddd17 |
|
5. Отчаяни съпруги. Пускай и ти гарантирам, че по-любим сериал няма да имаш!
|
...
преди: 4 години, 2 месеца hash: bad82e742b |
|
6. Аххх, романтиките са ми слабост. Ето ти някои:
Five feet apart; Everythink, everythink; The first time; The sun is also a star; Midnight sun; Overboard; After; To all the boys Ive loved before;
Май само първата е ревлива, но аз съм пускала сълза на почти всяка една от изброените.
За сериали, препоръчвам Euphoria и Sex education
|
|
|
Коментари очaкващи одобрение: няма |
... |
|
|
|