Как да се справя с липсата на секс? - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (97968)
 Избор на редактора (167)
 Любов и изневяра (23063)
 Секс и интимност (11362)
 Тинейджърски (20302)
 Семейство (4913)
 Здраве (7898)
 Спорт и красота (4123)
 На работното място (2211)
 Образование (6037)
 В чужбина (1306)
 Наркотици и алкохол (938)
 Измислени истории (736)
 Проза, литература (1512)
 Други (13393)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Любов и изневяра

Как да се справя с липсата на секс?
преди: 2 години, 2 месеца, прочетена 1386 пъти
Здравейте! Много години сме заедно с приятеля ми. Той е на 36, аз на 32. От няколко години ходи на фитнес. Имам съмнения и че взема амфетамини. Не съм запозната с въздействието и последиците от вземането на химия, но сексуалния ми живот страшно много западна. Млада жена съм, а за 4 месеца съм правила секс 2 пъти. Чувствам се ужасно. Той не дава обяснение. На свой ред гледам да не го засегна с въпроси или поведение. Не ходя да изневерявам. Не искам. Но това прилича на някакъв омагьосан кръг..
Помогнете с някаква информация. Нали има някакви цикли на приемане на химията. Чувала съм за спад на тестостерона. Възможно ли е това да е причината за спирането на секса? Дайте някакви съвети и мнения. Не се издържа така лесно.

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 2 години, 2 месеца
hash: 61562809a9
гласове:
1 2 3 4 5
  (2102442 гласа)

1.   Амфетините не са химия за фитнес. Или бъркаш наименованието, или още по-лошо - взима наркотици. Амфетамините са наркотици.

 
  ...
преди: 2 години, 2 месеца
hash: 0dbc121255
гласове:
1 2 3 4 5
  (2102442 гласа)

2.   Намери си нормален мъж, който да те желае, а не фитнес батка.

 
  ...
преди: 2 години, 2 месеца
hash: decb615ce8
гласове:
1 2 3 4 5
  (2102442 гласа)

3.   Той ти е мъж, питай си го директно!

 
  ... горе^
преди: 2 години, 2 месеца
hash: 81421dd38d
гласове:
1 2 3 4 5
  (2102442 гласа)

4.   Допусна ли вероятността, да си има любовница?

 
  ...
преди: 2 години, 2 месеца
hash: 7a0094f455
гласове:
1 2 3 4 5
  (2102442 гласа)

5.   Не са амфетамини, а анаболни стероиди.
Ако наистина взема някаква химия, не е учудващо, че сексът ви е западнал - понеже синтетичните хормони, наподобяващи тестостерон се вкарват отвън, тялото започва да произвежда все по-малко собствен тестостерон - тоест това което си чувала за спада на тестостерона.
Липсата на секс скоро ще е най-малкият ви проблем - в подобни случаи се очакват повреди на черния дроб и на бъбреците, атрофия на тестисите итн.
Конкретно на въпроса ти: да, естествено е възможно да е причината, но това се получава чак в напреднала фаза на увреждане на хормоналния баланс.
Дотогава се наблюдава обратното - повишено либидо.
Съвсем възможно е и да си е намерил някоя кака във фитнеса и с нея да си изразходва енергията.

 
  ...


...
преди: 2 години, 2 месеца
hash: 96bd19b48b
гласове:
1 2 3 4 5
  (2102442 гласа)

6.   Нека първо изясним нещо важно и да направим разграничение между анаболни стероиди и наркотични вещества, както и някои разлики в тяхната структура и въздействие.

Страничните ефекти при анаболните стероиди, използвани за бързо трупане на мускулна маса, включват, що се отнася до мъжете: засилено агресивно поведение, повишено кръвно налягане, преждевременно калциране на костите, възможно оплешивяване, омазняване на кожата, повишени чернодробни показатели, и да - намалено либидо. Ако приятелят ти злоупотребява с употребата на стероиди, липсата на желание за интимни контакти у него би могла да е причинена именно от това.

Сега за амфетамините. Амфетаминът е психоактивно вещество, което стимулира централната нервна система. Той създава усещане за бодрост, сила и лекота, дори и при хора в състояние на силно физическо изтощение. Амфетамините предизвикват усещане за еуфория, съпроводена с възбуда и жажда за действие. Увеличават енергията, физическата дейност, мотивацията, концентрацията и спомагат за по-продължителна способност за съсредоточаване. Освен това намаляват признаците на сънливост, увеличават зениците, подпомагат преодоляването на депресивни състояния, намаляват глада, увеличават ефективността и либидото.

В този ред на мисли идеята, че употребата на амфетамини (наркотици) влияе на либидото му, придобива друг нюанс, защото както сама разбираш, амфетаминът покачва либидото, не го намалява. Но, за разлика от тяхното въздействие, при дългогодишната употреба на стероиди пониженото либидо е напълно възможно.

Ако наистина обичаш човека до себе си, не губи повече време и говори с него на четири очи в удобен момент. Това, че интимният ви живот страда, е само последствие от вредата, която той нанася на психиката и организма си, злоупотребявайки с анаболи.

За да достигне един мъж до състояние, в което да приема подобни субстанции и да не иска да се откаже от тях, това по всяка вероятност означава, че през всички тези години се е чувствал вътрешно неуверен, най-вероятно на подсъзнателно равнище, немъжествен, недостатъчно добър и силен. Търси привидно бързия и лесен вариант, за който здравето и психиката му ще платят прескъпо в бъдеще. Но когато човек е воден от страховете си, обикновено върши подобни неща, без да се замисля за цената. И продава душата си на дявола, независимо от лихвите.

Приятелят ти се нуждае от помощ, мило момиче. Нуждае се от разговори с психолог. Ако той не намери сили за промяна и изграждане на психическа устойчивост, която да го държи настрана от "лесните" варианти в живота, не само сексуалния ви живот ще страда все повече. Връзката ви на практика ще бъде напълно разрушена. Между вас вече няма искрена, дълбока комуникация. Няма сигурност. Вече сте тръгнали по наклонената плоскост и ако това не спре в най-скоро време, не след дълго от отношенията и любовта ви ще останат само отломки.

Ако обичаш и цениш човека, с когото си, помогни му, доколкото можеш. Поговори с него за страничните ефекти от стероидите. Прочети му информация от интернет, в която се обяснява какво се случва с мозъка, приемайки подобни вещества, и какви са дългосрочните последствия. Покажи му, че те е грижа и че се боиш за него, че искаш да бъде здрав и уверен, без да си вреди. Още по-добре би било да посетите заедно семеен терапевт или психолог, където да споделите проблема и да потърсите решение.

Ако той твърдо откаже да си помогне, да помогне на връзката ви, възможният край е само един. И е добре отсега да се подготвиш психически за това, че много скоро няма да има никакъв смисъл да сте заедно. Защото ще си сама. Ти, сексуално незадоволена. Самотна. И стероидният зависим, за когото са по-важни мускулите му, отколкото твоето присъствие и обич.

Дано намерите сили, за да се справите с проблема.
Прегръщам те и ти желая успех!

 
  ... горе^

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker