Отново този кошмар... - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (72652)
 Избор на редактора (62)
 Любов и изневяра (16050)
 Секс и интимност (9066)
 Тинейджърски (17140)
 Семейство (3304)
 Здраве (5965)
 Спорт и красота (3192)
 На работното място (1249)
 Образование (3731)
 В чужбина (793)
 Наркотици и алкохол (761)
 Измислени истории (669)
 Проза, литература (1165)
 Други (9494)
 
 
Пресметни колко струва пушенето?
 

  

Споделена история от Здраве

Отново този кошмар...
преди: 27 дни, 11 часа, прочетена 235 пъти
Здравейте. Момиче на 20 години съм. Преди осоло 5 години ми окриха епилепсия и ми предписаха хапчета (Депакин). Пиех ги, понеже получавах пристъпи или гърчове така да се каже, но по -често ми се случваше изведнъж докато правя нещо да загубя контрол над ръцете си и се получава така че те започват да трепват ритмично луко отвеждайки се напред.... Казвам го така за да добиете някаква представа. Това продължава няколко секунди, повтаря се.... След приема на изписаните ми хапчета това отмина. Но аз съм голяма глупачка. Пиех ги 2 години, прекъснах ги без да отида при лекарката си и без да отида ня преглед.
И така се минаха 3 години, откакто не ги пия, но напоследък... тези проблеми се появиха пак. Най-често преди ръцете ми да почнат да трепват така, се събуждам рязко, усещам силно сърцебиене, обвзема ме паника, всичко му плаши(например тази нощ се събудих стресирана заради светкавицата и гърма, докато спях;пътувайки с кола и затваряйки очи, усещам напрежение и сякаш трепване отвътре)... Моля ви хора, аз си мисля че товя не е точно епилепсия.... ако някой е имал или знае какво е моля да ми каже. Трябва ми лекар, а съм в чужбина.. много ме е страх :((

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
  Email:
  Въведи кода от картинката в ляво! (anty bot)
 
Въведи код
 
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 25 дни, 9 часа
hash: 6f4e616ea8
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

1.   Студентка ли си там? Обикновено предлагат кратка терапия или поне преглед от психотерапевт от университета. Твоето ми звучи като някаква параноя.

 
  ...
преди: 25 дни, 5 часа
hash: 2a5bca3946
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

2.   Имаше една приказка, колкото хора - толкова видове епилепсия. Предполагам са ти правили изследвания ЕЕГ и....???
Какво ти е ЕЕГ-то???
Парадоксът е, ч е човек може да няма големи или никакви изменения на ЕЕГ-то, и пак да има епилепсия
А епилептичният пристъп се характеризира точно с такива симптоми каквито описваш - и те са различни при различните хора. Нарича се АУРА. Сходното е, ч е се наблюдава обърканост, чувство на страх, загуба с действителността, съзнанието ти да ти е " като в мъгла " и други такива, което често бива объркано примерно с панически пристъпи.
Та трябва да си пиеш лекарствата, няма друг начин. И човек се научава да живее с епилепсията, след като може да се контролира, не е страшно. Ама трябва да спазваш дисциплина - никакви цигари, никакъв алкохол, да не прекаляваш с компютри и тв, осигуряваш си достатъчно сън - 8 часа. Колкото е възможно да избягваш стреса.
След като ти действа депакина - какво те притеснява. Вярно че, не са леки лекарства, ама....
Хубаво е периодично да се консултираш с невролог, да си правиш изследвания, не знам в чужбина как стои този въпрос - дали е лесен достъпа до тях
ПС - дали е вярната диагноза??? Когато човек няма тежки пристъпи, винаги " виси " този въпрос, но понякога с ходенето по различни лекари, човек още повече се обърква.
Горе главата - можеше и по-лошо да е

 
  ...
преди: 24 дни, 3 часа
hash: a65d72f075
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

3.   От авторката... проблема е че рецептурната ми книжка и лекарствата са ми в България, нно оттук ми взеха лекарствата... започнях да ги пия от онзи ден по същия начин по който преди 3 години... но не знам дали дозата трябва да е същата... засега ще продължа така, пък ако нещо.... задължително ще посетя лекар тоест невролог... иначе имам и странични ефекти откакто ги пия от тези два дни болки в корема и сънливост, умора... отшумяват бързо

 
  ... горе^
преди: 23 дни, 21 часа
hash: 2e97d6280b
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

4.   Сигурна ли си, че е епилепсия, а не някакъв вид страхова невроза?
Иначе ако знаеш английски, търси в интернет за ЕПИЛЕПСИЯ начин на хранене, наречен keto diet. Пиши keto diet epilepsy и чети - няма да се излекуваш, но ще намалеят пристъпите и ще са по-малко интензивни. Тази диета ДОКАЗАНО при епилепсия дава огромни подобрения - мозакът минава от глюкоза като източник на енергия на т. н. кето телца, естествено състояние, в което сме били като ембриони, бебета. При деца води до излекуване дори на епилепсията или стопиране, но не и при възрастни - но ще спре пристъпите в най-добрият случай, цял живот се спазва режима. Има хора от 20-30 г. на този режим и са свежарки
Освен за епилепсия го ползва армията на Русия първо при пилотите, американските тюлени минават също на keto диета, защото човек мисли много по-ясно - също лекари-хирурзи ползват този начин на хранене, мениджъри, пилоти, спортисти, но най-вече в армията се ползва и при спортисти, Олимпийските отбори на Австралия и Нова Зелнандия пожънаха огромен успех, спортисти. Прилага се и при диабет тип 1 и с нея може да се живее без инсулин като има хора пак казвам - цял живот са кето. Чети и гледай youtube клипчетата на keto women, има цяло общество от хора, които живеят така и без епилепсия - като лайв стайл е. Аз съм на кето и забременях благодарение на този режим, защото чисти яйчниците от кисти, нормализира Т3 и Т4 хормони, естроген, прогестерон и се счита за ней-естествен режим за храна при хората. Днес есетествени народи живеят традиционно в режим на кетоза - ескимосите, монголците, народите в джунглите. Те не познават епилеосията. Това е болест на цивилизацията.
Можеш минеш в положение на кетоза и да си ядеш медикаментите ако искаш, но скоро няма да ти трябват.
Успех

 
  ...
преди: 23 дни, 16 часа
hash: 1979191338
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

5.   Нормално е да изпитваш странични действия, предполагам че повечето ще отшумят с времето. Може сънливостта да поостане, ама като си направиш режим на спане, няма да го усещаш.
А и доколкото си спомням имаше някакво правило - 3 години без пристъп, при постоянно пиене на лекарствата, тогава може да се мисли за спиране на лекарствата. В смисъл - при по - леките случаи, човек като се почувства по-добре е нормално да иска да ги спира, ама не бива, защото бързо може да се стигне до изходната позиция или влошаване на състоянието.
ДА има хора излекували се спазвайки КЕТОННА ДИЕТА / коментар 4, където е писал човекът /, но за нея ти трябва задължително лекарско наблюдение и предписание, не може на своя глава да предприемаш нищо.
ПС - никакви кафета, стимулиращи напитки и особено алкохол, в противен случай мозъкът се обърква още повече. И пий вода редовно.
:)

 
  ...

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

Въведи кода от картинката в ляво! (anty bot)

Въведи код
При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)
 
  Email:



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker