Не трябваше ли да ми дойде след 2-3 дни след като съм изпила хапчето - Eskapelle - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (95496)
 Избор на редактора (166)
 Любов и изневяра (22453)
 Секс и интимност (11127)
 Тинейджърски (20042)
 Семейство (4758)
 Здраве (7713)
 Спорт и красота (4016)
 На работното място (2109)
 Образование (5784)
 В чужбина (1276)
 Наркотици и алкохол (918)
 Измислени истории (730)
 Проза, литература (1487)
 Други (12906)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Здраве

Не трябваше ли да ми дойде след 2-3 дни след като съм изпила хапчето - Eskapelle
преди: 9 години, 4 месеца, прочетена 3532 пъти
Преди около седмица май стана гаф и реших да си взема ескапел, тъй като съвпадаше долу горе с овулацията ми (не зная до колко е регулирана). Изпих го още през първите 12 часа (веднага на сутринта) и всичко беше наред. Попринцип трябва да ми дойде след 2-3 дни, така че не ми закъснява. Но въпроса ми е следния- не трябваше ли да ми дойде след 2-3 дни след като съм изпила хапчето? На листовката не пише нищо такива, но бях го прочела някъде и се притеснявам...
Ще съм ви благодарна ако получа отговори!

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 9 години, 4 месеца
hash: 1d5c609383
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

1.   До колкото знам, трябва да ти дойде на датата, на която би трябвало да си ти дойде по принцип. Аз съм пила същото хапче и ми дойде на датата, на която си трябва, а не 2-3 дни след приема на хапчето.

 
  ...
преди: 9 години, 4 месеца
hash: 5e17c2fe4d
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

2.   не. може да ти дойде точно на датата, по рано или по късно, а може и да ти доиде 2 пъти, така, че не се стряскай. по принцип трябва да си ти доиде на датата, но и другите варянти ги има като странични ефекти понякога. симба... ... ... ...

 
  ...
преди: 9 години, 4 месеца
hash: c7c97fc60b
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

3.   Не, не трябва да ти дойде след като си пила ескапеле. Може да се получи някакво кръвотечение преди нормалната менструация, като след това ти идва нормално, въпреки че е възможно да ти закъснее или подрани. Вероятно това си чела. Няма за какво да се притесняваш.

 
  ... горе^
преди: 9 години, 3 месеца
hash: cfe50bfbbf
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

4.   Успокоихте ме до някъде, но само до някъде.. След като прочетах това:" Кървенето при имплантацията (вгнездяването) на оплодената яйцеклетка е най-ранно проявяващия се симптом за бременност. Около осем дни след зачеването ембрионът се имплантира в маточната стена. При някои жени се получава леко ръждиво зацапване, както и лека тъпа болка ниско в коремната област." кафявото течение, което ми се появи вчера, доста ме притесни... Тъй като стана след секс, реших, че ще ми идва (днес или утре трябва да ми дойде, а знам, че сексът понякога предизвиква цикъла... ), но нито ми дойде днес, нито кафявото течение продължи. Дори напротив, имам си пак бяло течение (попринцип имам леко бяло течение) Колкото до тъпата болка.. 1-2 дни го усещах така.. болка както преди цикъл, затова се надявах да ми дойде, но уви.. още го чакам... Започвам да се притеснявам...

 
  ...

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker