Противозачатъчни - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Статии:
 Как да се харесваме в собственото си тяло. Проект - Кожа.
 
Споделени истории (76141)
 Избор на редактора (64)
 Любов и изневяра (16872)
 Секс и интимност (9352)
 Тинейджърски (17683)
 Семейство (3505)
 Здраве (6281)
 Спорт и красота (3346)
 На работното място (1365)
 Образование (4053)
 В чужбина (901)
 Наркотици и алкохол (792)
 Измислени истории (682)
 Проза, литература (1215)
 Други (10024)
 
 

  

Споделена история от Здраве

Противозачатъчни
преди: 2 месеца, 29 дни, прочетена 422 пъти
Здравейте!
Момиче на 18 години съм и ми се наложи да пия противозачатъчни, защото първият ми цикъл дойде едва на 10 годишна възраст и беше нередовен. Консултирах се с лекар защото преди няколко месеца (декември) започнах да водя полов живот и това с нередовния цикъл ме притесняваше. Пия ги от няколко месеца и забелязах, че цикълът ми е по-оскъден. Искам да попитам дали това е нормално и дали има нещо, заради което трябва да се притеснявам?

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
  Email:
  Въведи кода от картинката в ляво! (anty bot)
 
Въведи код
 
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 2 месеца, 28 дни
hash: 81e1f56d33
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

1.   Това, че на 10 г. ти е дошла менструацията е напълно номрално, а на 18 г. е също нормално да нямаш още редовна менструация. Аз дори не смятам, че си я изчисляваш правилно, а гледаш дати, не броиш дните от цикъла. Свали си най-добре приложението МОЯТ КАЛЕНДАР (Андроид) и там ще можеш точно да видиш колко дни ти е цикъл и всичко.
При противозачатачните няма менструация иначе, а т. н. менструало подобно течение и това, което ти описваш е нормално. Внимавай с новите мини противозачатачни - не се пълнее от тях, но рискът от тромбози е 3 пъти по-висок - при тромбоза може да настъпи и смърт или да загубиш крайници.
Според мен най-щадящ и добър метод за контрацепция специално за жената е кондомът.
Ако имаш партньор, който би ползвал кондоми в името на твоето здраве ти препоръчвам да спреш противозачатачните

 
  ...
преди: 2 месеца, 28 дни
hash: 0527e3c3c1
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

2.   Норламно е менструацията да е про-кратка като дни и по-оскъдна. И аз съм пила заради проблеми с нередоен цикъл.

 
  ...
преди: 2 месеца, 28 дни
hash: 1a809ce9d9
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

4.   Да ти дойде за първи път на 10 години, не е нормално.
Нормалната възраст е 12-14 години, а и не си казала каква е марката противозачатъчни, за да ти кажем нормално ли е оскъдното течение.
При щадящите провитозачатъчни, не е възможно да има нежелани реакции, както и оскъден мензис.
При нередовен цикъл се препоръчват противозачатъчни, но не е здравословно да се пият "цял живот", който има нередовен цикъл си остава с такъв.

 
  ... горе^
преди: 2 месеца, 27 дни
hash: f3c48f62b5
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

5.   От авторката :
Пия хапчета Джаз по лекарско предписание заради хормонален проблем. Поне така ми каза

 
  ...
преди: 2 месеца, 26 дни
hash: 4cf352efcc
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

6.   Няма от какво да се притесняваш. Години наред съм пила такива хапчета, заради кисти и да и при мен цикълът беше доста по-оскъден от колкото в периодите, когато не бях на хапчета. Бях се притеснила точно като теб и ходих на лекар и ми обясниха, че е напълно нормално. Така, че пий си ги спокойно, само не забравяй да ходиш на редовни прегледи за всеки случай.

 
  ...


...
преди: 2 месеца, 25 дни
hash: 51883c1464
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

7.   От противозачатъчните почти винаги цикълът е по-оскъден, защото те оказват влияние върху лигавицата на матката, която се захранва по-слабо и съответно е по-тънка. Аз съм на 40 години и съсвем неочаквано за мен ми откриха киста и полип едновременно. Наложи се да пия по лекарско предписание и се оправих само с един курс на лечение (пих само един месец). В повечето случаи не дават странични ефекти, защото модерните са доста пречистени.

 
  ... горе^
преди: 2 месеца, 25 дни
hash: 8c45544ebf
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

8.   До авторката от № 4 - Пила съм "Джаз", мога да ти кажа че са иновативни противозачатъчни, които не са бъкани с хормони, нямат странични ефекти и не могат да ти навредят нито на цикъла, нито на здравето.
При мен не са правили никакъв проблем, беше си ми редовен и не е бил оскъден. Като закупиш "Джаз", към нея има малка книжчица сравнително дебела, сега не знам дали се пускат такива указателни книжки, все още.
Трябва да спазваш режима, като всеки ден по едно и също време да пиеш хапче, ако изпуснеш 1, 2 часа не е фатално, но може да се сбърка режима, както и като дойде цикъла, не пиеш хапчетата, докато не свърши.
И още нещо, което не е свързано с противозачатъчните.
Когато те отворят за първи път има една аномалия, не ти идва 1 месец, а ако ти дойде той е с много закъснение.

 
  ...

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

Въведи кода от картинката в ляво! (anty bot)

Въведи код
При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)
 
  Email:



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker