Нервен тик? - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (81427)
 Избор на редактора (69)
 Любов и изневяра (18367)
 Секс и интимност (9728)
 Тинейджърски (18483)
 Семейство (3868)
 Здраве (6704)
 Спорт и красота (3549)
 На работното място (1529)
 Образование (4516)
 В чужбина (1007)
 Наркотици и алкохол (824)
 Измислени истории (695)
 Проза, литература (1297)
 Други (10784)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Здраве

Нервен тик?
преди: 2 месеца, 5 дни, прочетена 378 пъти
Здравейте!
И така, преди да започна с проблема, да уточним:момче съм, на 21 години и преди време употребявах наркотици, и то доста(пико, трева, чай - най-гнусните)
Проблемът е следното...
От известно време, развих нещо като нервен тик на гърлото? ! Изразява се в непрестанно "стягане" на адамовата ябълка(в тази област, не знам точно как се нарича) и си"джвакам"езика, понеже имам чувството, че гърлото ми се слепва или нещо такова.. както се сещате, изглежда странно и причинява дискомфорт.. принципно това се случва, предимно на публични места или покрай непознати хора и имаш чувството, че умираш, колкото и нелепо да звучи. Не знам, предполагам е на нервна почва и ми се случваше, когато употребявах наркотици, но това беше преди повече от 3 години. Е от скоро започна и без да употребявам каквото и да било...
Вечер, когато си легна имам чувството, че ще си глътна езика. Четох. че това е нещо подобно на паническа атака? Понякога изобщо не се случва, но е адски досадно и неприятно.. насочете ме какво да правя ако може. Ако съм сам - нямам такива проблеми или пък когато тренирам всичко е перфекто, но стане ли въпрос да изляза на кафе или вечеря се започва..
Невролог ли трябва да търся или какво.. лекарства като валидол, притъпяват това отвратително изживяване, но искам трайно решение на проблема

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 2 месеца, 4 дни
hash: b2d87531bb
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

1.   емиииии отиди на невролог, на психиатър
Правя си извод, ч е си спрял наркотиците, и може да са някакви абстинентни прояви, може и някакви нарушения на психиката да си получил - я паник атаки, я нещо друго
А има си лекарства специално за подобни тикове / ако не е психологически проблема /
Предполагам, ще може да се оправиш с подходящото лечение

 
  ...

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker