Оскъден цикъл - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (85651)
 Избор на редактора (162)
 Любов и изневяра (19560)
 Секс и интимност (10121)
 Тинейджърски (18968)
 Семейство (4150)
 Здраве (7027)
 Спорт и красота (3682)
 На работното място (1696)
 Образование (4888)
 В чужбина (1100)
 Наркотици и алкохол (844)
 Измислени истории (709)
 Проза, литература (1361)
 Други (11375)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Здраве

Оскъден цикъл
преди: 2 месеца, 6 дни, прочетена 411 пъти
Здравейте! От 4 месеца имам много слаб цикъл, в началото мислех, че имам цветна бременост обаче по-рано ми се наложи да пия Ескапел. Направих 3 теста и бяха отрицателни, нямам симптоми на бременост, а и коремчето ми не е пораснало.. Днес трябваше да ми идва, но имах съвсем леко зацапване, а и ме болеше корема, както всеки месец, когато ми идва. Бях чела, че някои жени са били в подобна ситуация, но всичко е минавало без ходене по гинеколози и така. Ще се радвам ако дадете някои съвет какво е добре да направя и ако сте били в подобна ситуация да споделите. Благодаря предварително.
Ж24

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 2 месеца, 6 дни
hash: d0426cf890
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

1.   Е каква е драмата да идеш на гинеколог? :) 15 минути преглед и поне ще знаеш има ли проблем или не.
А и едни и същи симптоми при мен и теб може да са предизвикани от различни неща.
Ж30

 
  ...
преди: 2 месеца, 5 дни
hash: 5cd9312163
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

2.   Дай на пича да те помпи в ануса и ще се оправиш.

 
  ...
преди: 2 месеца, 5 дни
hash: 9df5dbf220
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

3.   След Ескапел често са необходими поне няколко месеца докато всичко се нормализира, просто шокът за организма от такава намеса е голям и си трябва време.
Щом не усещаш да ти е спешно ходенето на гинеколог, то изчакай примерно още един цикъл да мине и ако пак продължиш да се чувстваш странно и да имаш оплаквания вече иди да те прегледат, за да се успокоиш.

 
  ... горе^
преди: 2 месеца, 4 дни
hash: b6cf68d13a
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

4.   Ако си пила хапчето навреме едва ли си бременна според мен. А и би трябвало да ти са ясни последиците от приема на Ескапел. Съветът ми е да отидеш на гинеколог. На твоята възраст съм, случвало ми се е същото, но не чаках толкова време. В моя случай причината за оскъдния цикъл беше ниско ниво на прогестерон, именно поради ескапела. Лекарят ми каза, че при такова ниво на прогестерон и да искам не мога да забременея. Изписа ми лекарство, което трябваше да пия, ако не се лъжа 3 месеца, след което цикълът ми се нормализира. Така че, най- добре, според мен, е да идеш на лекар и да ти направят необходимите изследвания.

 
  ...
преди: 2 месеца, 4 дни
hash: 34751ee606
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

5.   От Ескапел е, трябва да се нормализира до няколко месеца. Първият път като го взех кървях 14 дни и ми дойде два пъти в един месец. После съм го взимала още два пъти и бяха други страничните ефекти. Въобще много обърква хормоните, това е все пак конска доза прогестерон.

 
  ...

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker