Противозачататъчните имат ли влияние върху менструацията? - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (89310)
 Избор на редактора (165)
 Любов и изневяра (20660)
 Секс и интимност (10433)
 Тинейджърски (19401)
 Семейство (4372)
 Здраве (7301)
 Спорт и красота (3819)
 На работното място (1866)
 Образование (5213)
 В чужбина (1165)
 Наркотици и алкохол (864)
 Измислени истории (710)
 Проза, литература (1427)
 Други (11908)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Здраве

Противозачататъчните имат ли влияние върху менструацията?
преди: 7 месеца, 29 дни, прочетена 559 пъти
Здравейте, читатели!
Момиче на 20 г. съм и пия противозачатъчни (Линдинет 20) от 1 месец за нередовен цикъл. Сега съм в 7 дневната пауза и цикъла ми дойде на 24.12, но много малко на следващия ден пак същатата работа. А днес на 26.12 въобще нямам и зацапване. Та сега се питам: уж почнах противозачатъчните, за да ми се нормализира цикъла, а той на третия ден спря. И при вас ли се е случвало така от първата опаковка?
Само да добавя, че пия и Вираут.

Благодаря на всички коментиращи и весели празници!

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 7 месеца, 27 дни
hash: f3351277b1
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

1.   Да, напълно нормално е. Противозачатъчните изтъняват лигавицата на матката и затова менструацията става по-кратка. Аз пия същите противозачатъчни и съм много доволна.

 
  ...
преди: 7 месеца, 27 дни
hash: 91dbfa2b39
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

2.   Първия месец е възможно, защото тялото ти още свиква с новото положение, после всичко ще се оправи, цикълът ти ще си идва точно на определения ден. Ако обаче и след 2-3 месеца още не се е регулирал, не е лошо да поговориш пак с лекаря изписал ти хапчетата и ако трябва да ги смени. Защото не на всяка действат добре. Пример: и двете със сестра ми бяхме на Диане. Аз бях ок, тя имаше проблеми и ги смени с други.

 
  ...
преди: 7 месеца, 27 дни
hash: fe83f794cf
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

3.   те го спират
ако имаш въпроси, иди при гинеколога който ти е изписал хапчетата. тези хапчета са хормони и ако ги пише на своя глава, ще си объркал главата направо.

 
  ... горе^
преди: 7 месеца, 27 дни
hash: e5258464b9
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

4.   Това е от хапчетата - къса, оскъдна, безболезнена менструация. Напълно нормално е. Пък и това не е магическа пръчка. Не можеш да очакваш да нормализират каквото и да е за по-малко от 3 месеца. Обикновено са 6. Пък и това даже не е истинска менстуация... Как може да пиеш хапчета без да се поинтересуваш грам какво да очакваш при приема им? !

 
  ...
преди: 7 месеца, 26 дни
hash: a44f20ab22
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

5.   Не трябва да питаш нас, а лекаря който ти е предписал харчетата!

 
  ...


...
преди: 7 месеца, 26 дни
hash: e77e382dac
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

6.   Трябва да мине повече време, 2-3 дори 4 месеца за да ти се нормализира цикъла, тялото ти още не се е приспособило. Освен това при всяка жена е различно, на някои им се нормализира веднага цикъла, на други им е нужно време. По принцип с противозачатъчните, менструацията е по-слаба и трае по-малко дни от обикновеното.

 
  ... горе^

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker