На 22, а сякаш на 62 - Spodeli.net


Нещата от живота...
 


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (96759)
 Избор на редактора (166)
 Любов и изневяра (22754)
 Секс и интимност (11239)
 Тинейджърски (20200)
 Семейство (4843)
 Здраве (7805)
 Спорт и красота (4066)
 На работното място (2157)
 Образование (5920)
 В чужбина (1298)
 Наркотици и алкохол (931)
 Измислени истории (735)
 Проза, литература (1502)
 Други (13128)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Здраве

На 22, а сякаш на 62
преди: 8 месеца, 3 дни, прочетена 722 пъти
Здравейте, бих искала да споделя моята история и да получа информация за някой бил в моето състояние и как се е избавил.
Всичко започна преди една година. Започнаха да ми изтръпват крайниците, усещат, че ми натежават и с усилия ги движех. Първото, което си помислих, разбира се, преумора. След като продължиха изтръпванията и сковаността твърде дълго време посетих невролог. Той ми каза, че всичко е на нервна почва и ми пусна кръвни изследвания, които нищо не показаха. След време потърсих второ мнение направиха ми ЕЕГ и отново нищо не излезе и отново ми казаха, че всичко е на нервна почва. За радост обаче всичко от самосебе си поутихна, но за кратко. След няколко месеца започнаха същите изтръпвания, но още по силни, чувствах се изтощена, изтръпваше ми и лицето и имах болки в ченето. Отново се консултирах с невролог, който назначи ЯМР на което откриха просто едни шипове за радост, което според мен лично не е кой знае какво.... но точно от тук започна трагедията. Докторът ми назначи да пия два вида хапчета от които едните бяха кортикостероиди. Наясно съм за страничните им ефекти за това ги очаквах. Още на втория ден има гадене и метален вкус в устата и бях още по отпаднала. Започнах да ставам разсеяна, влоши ми се съня и се чувствах като неадекватна. Отидох при доктора, който ми каза, че щом се чувствам така трябва да ги спра. Два дни след като ги спрях получих криза в такова състояние не бях изпадала. Цялото тяло ми трепереше, особено ръцете, не можех дори да се подпиша, бях изключително неадекватна, нямах чувствителност в ръцете и краката, ужасен вкус в устата, болки в кръста и нямах никаква сила. Обобщено бях ходещо зомби. Отидох в бърза помощ, при което ми казаха, че това се е получило защото кортикостероиди не се спирали рязко, а постепенно, което доктора не ми е казвал. Просто си ме изпратиха в къщи за да се изчистя от влиянието им и до там. Три дни не можех да ставам от леглото. След тези дни на мъчение малко се посъвзех, но все още се чувствам неадекватна все едно всичко се случва насън, забравям думи, а за вкуса в устата няма да споменавам, постоянно ми се гади. Вече съм отчаяна, постоянно си повтарям, че всичко ще мине, но не минава!

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 8 месеца, 1 ден
hash: 1ff53e0f60
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

1.   На 50 съм, и на мен ми откриха шипове на кръста, и на мен ми изписаха кортикостероиди и витамини от В- групата. Познай, поразчетох се и отказах категорично да ми бият въпросните стероиди. Поизпих витамините, дори само тях почувствах облекчение и не се тревожа, щото си е нормално за моята възраст.
Ти си младо момиче, затова ще те посъветвам да си изследваш нивото на В12, вит. Д, калция и желязото, може и на други витамини и минерали. Можеш да намериш 100% натурални продукти и да компенсираш, ако има липса. Прочети за вегетативната дистония, примерно, поразрови се из нет-а, но е важно да намериш специалист, който ще ти даде точната диагноза. Винаги търси второ мнение, търси варианти и за алтернативно лечение. Сега се успокой, нека тялото ти се изчисти от отровата, можеш да опиташ и лека диета и детоксикация. Спокойно, лечение ще се намери, когато имаш точна диагноза. Наистина всичко минава, миличка, не се плаши! За в бъдеще се храни здравословно, живей активно и всичко ще бъде наред!

 
  ...
преди: 8 месеца, 1 ден
hash: fcab50d9c5
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

2.   В такъв случай попитай лекуващите си лекари дали не си за психолог/психиатър. Мозъкът е най-мощният орган и повярвай ми не знаеш какви бели може да ти причини! Успех и дано оздравееш

 
  ...
преди: 8 месеца, 18 часа
hash: 41c45d7d9b
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

5.   Чай с мед, всякакъв чай, но лайката е най-подходяща.
Минах по подобен път с друга диагноза.

И за изтръпването, ставаш, лягаш, по всяко време когато си без обувки, сетиш ли се, свивай пръстите на краката.
Свиваш и така ги държиш свити докато можеш.
И да ти изтръпват в такова положение краката, спираш за малко и пак.
За седмица си като нова.

 
  ... горе^
преди: 7 месеца, 27 дни
hash: f7f40da206
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

6.   Миналата година след болки в кръста, продължили няколко месеца, една невроложка реши, че трябва да ми бие инжекция кортикостероиди. Нещата се влошиха от раз и две седмици бях точно в състоянието, което описваш плюс тотално сковаване - не можех да стана от леглото. Това ме бутна жестоко и психически и ревях по цял ден, със сигурност не ми помогна. Успокой се, храни се здравословно, пий достатъчно вода според телесното ти тегло и започни да се движиш без да се пренатоварваш. Дай си време, бъди търпелива и съвсем скоро всичко ще се оправи!

 
  ...

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker