Антидепресанти и сън - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (102810)
 Любов и изневяра (24483)
 Секс и интимност (12009)
 Тинейджърски (20700)
 Семейство (5196)
 Здраве (8228)
 Спорт и красота (4282)
 На работното място (2382)
 Образование (6328)
 В чужбина (1372)
 Наркотици и алкохол (977)
 Измислени истории (745)
 Проза, литература (1541)
 Други (14420)
 Избор на редактора (147)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Здраве

Антидепресанти и сън
преди: 2 месеца, 5 дни, прочетена 360 пъти
Здравейте аз съм момиче на 24г. от8 месеца приемам антидепресанти
Пия анафранил 2 пъти на ден сутрин две и на обяд две а вечерта взимам ремирта за да спя.
От извесно време на сам когато спя чувам как говоря по точно шептя и се чувам как говоря по време на сън също и ръкомахам.
Та въпроса ми е нормално ли е да ми се случва всеки ден това и дали според вас антидепресантите реагират така през ноща.
Също и ми се случва когато стана през ноща и ми се ходи до
тоалетната да не мога да уринирам тоест трябва да си натисна пикочния мехур за да потече или просто да се отпусна физически много.

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 2 месеца, 4 дни
hash: fdc15b732a
гласове:
1 2 3 4 5
  (180436 гласа)

2.   Спирай веднага тия опасни боклуци!

Веднага!
Намери си момче и си живей живота!

 
  ...
преди: 2 месеца, 4 дни
hash: 034f5e44ba
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

3.   Тези неща трябва да ги обсъдиш с лекуващия лекар, чиято работа е да следи състоянието ти. Възможно е да е страничен ефект, неспокоен сън.

По принцип и напълно здрави хора, които не приемат никакви лекарства, също могат да бълнуват и да се движат насън. Попитай някой близък, дали си го правил и преди. След това поговори с лекаря и обсъдете вариантите. Има въпроси, на които трябва да отговориш, за да се изяснят нещата и да се предприемат мерки, но това няма как да стане в този или друг сайт.

 
  ...
преди: 2 месеца, 4 дни
hash: 5a2b6cf22e
гласове:
1 2 3 4 5
  (142012 гласа)

4.   Тази Ремирта не знам кой ти я е препоръчал за сън. Моят психиатър ми изписа Атаракс за съня, върши чудесна работа, като го изпия и след около 40 мин. много ми се приспива. Вече не го взимам постоянно, а само когато изобщо не ми се спи.

 
  ... горе^
преди: 2 месеца, 4 дни
hash: df297c1f45
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

5.   "Също и ми се случва когато стана през ноща и ми се ходи до
тоалетната да не мога да уринирам тоест трябва да си натисна пикочния мехур за да потече или просто да се отпусна физически много"

Може да се получи подобен проблем от антидепресантите, при някои го има описан в противопоказанията.
Ако се понамали дозата, отшумява
Ама за намаляване на дозата, трябва да се говори с лекар

 
  ...
преди: 2 месеца, 4 дни
hash: 597f616625
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

6.   Чай от маточина ДРАГА

 
  ...


...
преди: 2 месеца, 4 дни
hash: 86b9a046e6
гласове:
1 2 3 4 5
  (100228 гласа)

7.   Стига с тия антидепресанти бе, хора! Не знам колко пъти вече съм писала това тук.
Момиче, разбери, че няма и няма как да има някакъв химически коктейл, който да ти реши проблемите, напротив- вреди ти, трови те и те прави зависима и цял живот клиент на фарма мафията. Твоето здраве е в твоите ръце! Чети повече за самопомощ, ползвай натурални начини да се справиш, огради се с добри хора, живей здравословно, бъди активна, гони цели и всичко ще бъде наред!
Как се съгласяваш да взимаш някакви препарати, нищо, че са от лекар изписани, без да прочетеш страничните действия, съдържанието и т.н?! Я разгледай в този раздел колко много теми има за вредата от антидепресантите!
Търси винаги поне още едно лекарско мнение, чети, информирай се и тогава избирай най-щадящия начин да се справиш. Със здравето шега не бива.
Никога не съм употрбявала антидепресанти и като цяло хапчета, но като ви чета всички вас какво си причинявате, направо ми става жал и се чудя на официалната медицина. Търси първо алтернативна. Успех!

 
  ... горе^
преди: 2 месеца, 4 дни
hash: df297c1f45
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

8.   До номер 7
"Стига с тия антидепресанти бе, хора! Не знам колко пъти вече съм писала това тук. "

Много погрешно мнение е това. Особено да се пише и да се дават подобни съвети, без изобщо да се познава дадения човек, кое му е причинило депресията и т. н
Болшинството от хората пробват винаги първо природни средства, като не им помагат, какво да правят
Има леки случаи, има тежки, има и много тежки. Не могат всички да се слагат под общ знаменател

 
  ...

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker