Депресия. Бензодиазепин. Панически атаки. - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (96944)
 Избор на редактора (166)
 Любов и изневяра (22806)
 Секс и интимност (11252)
 Тинейджърски (20214)
 Семейство (4859)
 Здраве (7819)
 Спорт и красота (4076)
 На работното място (2166)
 Образование (5936)
 В чужбина (1300)
 Наркотици и алкохол (931)
 Измислени истории (735)
 Проза, литература (1504)
 Други (13169)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Здраве

Депресия. Бензодиазепин. Панически атаки.
преди: 8 години, 8 месеца, прочетена 4212 пъти
Здравейте. Търся помощ и реших да напиша историята си тук. Страдам от депресия. Наскоро спрях лекарство което пиех много години и бях зависим към него. бензодиазепин. Пиех го защото получавах панически атаки. Парадоксално, но факт е че след като спрях бензодиазепина, нещо което ми беше изключително трудно, паническите атаки изчезнаха паралелно с намаляването на зависимостта ми. Вече трети месец не съм получавал нито една паническа атака. Две седмици след спирането на лекарството се чувствах прекрасно. Едни от най-хубавите две седмици от живота ми. И после дойде депресията, като гръм от ясно небе. Започна да ми става замаяно много често, да ми се гади(после спря), вечер заспивах трудно, а на сутринта се събуждах като парцал. Казвам ви, умората е невероятна и смазваща. Абсолютна загуба на сили. Също понякога ми е абсолютно невъзможно да се концентрирам. В момента пия сух екстракт от жълт кантарион(есберикум). Ефект някакъв има, но като цяло положението е кошмарно.

Иначе суицидни мисли нямам, но всичко ми се струва непосилно и невъзможно и съм отчаян за бъдещето ми. На моменти си мисля че съм тежко болен от някакво заболяване. След като прочето, че това е един от основните симптоми на депресията, разбрах, че не съм(надявам се). А и нямам никакви признаци за друго заболяване, тоест, храня се и изглеждам добре. Само депресията. Нямам сили да отида дори до близкият магазин. Аз съм мъж на 34 години. Имам прекрасно семейство за което трябва да се грижа, а в момента съм напълно неработоспособен. На психиатър не искам и няма да отида. Химии също не искам да пия, каквито и да са те, най-вече антидепресанти. Когато се разрових за страничните им ефекти ми настръхна косата. А и именно подобно лекарство ме докара до това състояние. Ако има някой, който се е преборил с тежка зависимост в резултат на което е получил депресия, моля да сподели. Това е конкретно помоща от която се нуждая.

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 8 години, 8 месеца
hash: 0f66b80775
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

1.   Все трябва да има причина за депресията и то едва ли е една. Как ще се справиш без помощта на психотерапевт не знам. Зависимостта от хапчето не виждам как може да те доведе до депресия, причината е на съвсем друго място, не е в хапчето.

А паническите атаки също не са се появили от нищото. Може да си изследваш щитовидната жлеза, защото тя много често дава такива симптоми, свързани с психични заболявания. Ако хормоните ти са в граница, значи наистина става въпрос за психолог или психиатър, без специализирана помощ няма да минеш.

 
  ...
преди: 8 години, 8 месеца
hash: 5137edd353
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

2.   Именно антидепресантите помагат в случая. Бензодиазепините водят към пристрастяване имат странични ефекти и трудно се спират.

 
  ...
преди: 8 години, 8 месеца
hash: 2ac48af79f
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

3.   Здравейте!
Не пишете какъв бензодиазепин сте ползвали.
Пишете, че сте употребявали лекарството много дълго време. Съответно и спирането му трябваше да бъде продължителен период от време съвсем внимателно по схема..
При рязкото спиране някои от ефектите на абстиненцията могат да се проявят дори след няколко месеца.
Решението ви да спрете бензодиазепина е правилно по принцип. Приветствам и идеята ви повече да не

употребявате химически лекарства.
Има природни антидепресанти с много по-бързо действие от билките и без никакви странични ефекти разбира се, които при това имат ефект и за повишаване на енергийните нива. Не е редно да споменавам имената им тук. Може да ви помогне също и всекидневното четене на книги за положителното мислене и прилагането на принципите описани в тях, правилният начин на хранене и някои други техники.
Ако искате да ви покажа материали по въпроса просто за ваша информация, можете да ми пишете на и-мейл адрес dr_ppetrov57@abv. bg

 
  ... горе^

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker