Пак пъпки след стриктно лечение - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (107893)
 Любов и изневяра (25917)
 Секс и интимност (12688)
 Тинейджърски (21067)
 Семейство (5514)
 Здраве (8589)
 Спорт и красота (4439)
 На работното място (2553)
 Образование (6688)
 В чужбина (1437)
 Наркотици и алкохол (1006)
 Измислени истории (765)
 Проза, литература (1578)
 Други (15495)
 Избор на редактора (147)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Здраве

Пак пъпки след стриктно лечение
преди: 10 години, 25 дни, прочетена 3090 пъти
Здравейте! Отчаяна съм :( Имам акне, комедони и пъпки като цяло по лицето и по гърба от няколко години - около 5... Тази година бях на 18 и ходих на лечение при дерматолог, изписа ми антибиотик за пиене, за намаляване на мазната кожа и вътрешно регулиране, също и един лосион против акне...
Започнах стриктно спазване, правиха ми хормонални изследвания, на гинеколог ходих, всичко беше наред...

Започнах лечението и за около 3 месеца имаше видим резултат, но трябваше да е пълен и да не ми излизат повече... Ходех всеки месец на дерматолог и той ми казваше, че явно по-бавно се влияя и че лечението с антибиотика трябвало да продължи три месеца само. Мина третият месец и го спряхме, докторът каза, че не е доволен, защото все още ми излизаха пъпки, тогава ми предписа и още едно мазило за лицето, а лосиона остана само за гърба...

Но след като се мазах веднъж-2 пъти започнаха да ми излизат пак пъпки и да ми се омазнява кожата от това мазило, то е като кремче, а пише, че е специално против акне.

Както и да е сега продължавам, вече стана 1 месец откакто спрях антибиотика и пъпките започнаха да се появяват-онези старите, стоящи като зрънца по кожата ми, неравности и прочие ;( Дерматологът каза, че явно има нещо по яйчниците, което вреди, но при преглед ми казаха, че няма нищо и че са здрави... ПОМОГНЕТЕ, дайте съвет ;(((

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 10 години, 25 дни
hash: 8554485e50
гласове:
1 2 3 4 5
  (220609 гласа)

1.   Питай го дали може да пиеш Roaccutane. И аз съм целия в гадните пъпки, лечението е 6 месеца, аз съм сега на 4 месец и има видим резултат а кожата ми е суха. Виж прочети има форум за това лекарство.

 
  ...
преди: 10 години, 24 дни
hash: e7364080d5
гласове:
1 2 3 4 5
  (180436 гласа)

2.   За съжаление и аз страдам от 10 годишна от тежко акне по лицето и гърба, а сега съм вече на 22 год. и полажението е все същото. Опитвала съм какви ли не хапчета и мазила, но за съжаление ефекта е само временен :(

 
  ...
преди: 10 години, 24 дни
hash: 99369e4f63
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

3.   Отиди на гинеколог да ти изпише противозачатъчни. Това си е чист хормонален проблем. Знам го от личен опит. Аз преди имах страшно много пъпки, най-вече по лицето, но след като изпих около 3-4 опаковки, вече нямах нито една, дори и черни точки нямам. Преди се бях мазала със сума ти глупости: Garnier, лосиони, мехлеми, кремове, опитвах и бабини рецепти, но нищо не помогна, защото те са за външна употреба, а проблема е вътрешен. Просто отиди на гинеколог и нека ти изпише противозачатъчн. Само това ми помогна.

 
  ... горе^
преди: 10 години, 24 дни
hash: b01a279dec
гласове:
1 2 3 4 5
  (142012 гласа)

4.   Само мога да ти кажа, че лечението с антибиотик може да продължи с години. Но по-добре това, отколкото стероиди, които могат да нанесат големи вреди на много различни места в организма така, че вредите от тях са по-големи отколкото подобренията. Антибиотиците се взимат в продължение на година, а може и повече, като през всеки период има дълга почивка.

 
  ...
преди: 10 години, 24 дни
hash: 4191b508bd
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

5.   И аз така. С какви ли не глупости съм с мазала, някои даже имаха отрицателен ефект, на края ми писна да си цапам лицето с химикали и просто свикнах.
И противозачатъчни съм пила - ефектът е докато ги пия, а до колкото знам не е полезно да се прекалява с тях.
До антибиотици не съм стигала, защото от тях е доста вероятно да се появят гъбички и смятам, че не си струва.
Изпробвай ленено масло. Освен за кожата, е полезно и за косата и ноктите. При мен ефектът е малко по-продължителен, но след време пак се появяват. Но не се знае, при теб може да подейства.

 
  ...


...
преди: 10 години, 23 дни
hash: 0527cbfe52
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

6.   Пъпките и другите гадории са свързани до голяма степен с храната с която се храниш и със замърсени черва. Говоря от личен опит. Имала съм подобни проблеми в миналото. Нито антибиотиците помагат, нито мазила или ефекта им е временен. Потърси в нета форуми или книги за природна медицина, здравословно хранене, пречистване на червата и т. н Със сигурност това ще ти помогне повече, от колкото непрекъснато да пиеш антибиотици. При мен за 6 месеца с природосъобразно хранене и различни пречиствания имаше огромно подобрение. Успех!

 
  ... горе^

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker