Хормонални проблеми. - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (122136)
 Любов и изневяра (29979)
 Секс и интимност (14456)
 Тинейджърски (21967)
 Семейство (6534)
 Здраве (9649)
 Спорт и красота (4732)
 На работното място (3223)
 Образование (7345)
 В чужбина (1666)
 Наркотици и алкохол (1120)
 Измислени истории (798)
 Проза, литература (1750)
 Други (18761)
 Избор на редактора (156)
 
Полезно

Пакет за пълно възстановяване със зъбни импланти в рамките 5 работни дни. Опитен екип и зъботехници, венозна седация от анестезиолог, временни и постоянни мостове - фиксирана цена

Запознай се с актуалните цени на зъбни импланти в дентална клиника Смайл Дентал Сървисес

 

  

Споделена история от Здраве

Хормонални проблеми.
преди: 11 години, 11 месеца, прочетена 2279 пъти
Здравейте. От малка имам проблеми с цикъла /сега съм на 22/, никога не ми е бил редовен, идва ми поне през 2 месеца. От миналата година ходя по лекари, намериха ми HPV /само като носител/, висок хормон /андростендион/ и поликистоза. Уж всичко се излекува доскоро. Спрям хормоланите хапчета, изчисти ми се лицето /тъй като бях много пъпчасала/. Започна да ми идва редовно за първите 2 месеца. След това отново започна. Сега ми закъснява, гинеколожката ми изписа "марвелон"-противозачатъчни, за да предизвика цикъла, отново цялата съм в пъпки по лицето и гърба. Също така се чувствам емоционално отдръпната от хората, постоянно имам притеснения от нищото, раздразнена, лоши мисли в главата, дори не чувствам най-близкият ми човек - близък, чувствам го далечен. Затворих се в себе си, изпаднах като в депресия. Гинеколожката ми каза, че не може да ми се пуснат сега хормони, тъй като пия хормоналните и ще повлияят. С това съм наясно, но идеята ми е, освен силното акне, нередовния цикъл, може ли и емоционалните ми проблеми и депресията да са причинени от това, което се случва с хормоните ми? Дори и да не са хормони /не знам доколко е възможно да са или да не са/, какво би причинило тези външни и вътрешни проблеми?

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 11 години, 11 месеца
hash: 792bae2093
гласове:
1 2 3 4 5
  (247582 гласа)

2.   Посети ендокринолог.

 
  ...
преди: 11 години, 11 месеца
hash: 9b6ce9aec9
гласове:
1 2 3 4 5
  (218848 гласа)

3.   Здравей!
Наистина, както вече са ти казали - посети ендокринолог, за да ти погледне щитовидната жлеза. Много често, точно такива проблеми са свързани с нея - нередовен цикъл, промени в настроението и т. н.
Иначе, определено хормоните влияят на емоциите. Това е безспорно.

 
  ...

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker