3D моделиер - Spodeli.net


Нещата от живота...
 


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (80319)
 Избор на редактора (68)
 Любов и изневяра (18056)
 Секс и интимност (9647)
 Тинейджърски (18297)
 Семейство (3787)
 Здраве (6610)
 Спорт и красота (3511)
 На работното място (1504)
 Образование (4443)
 В чужбина (980)
 Наркотици и алкохол (818)
 Измислени истории (693)
 Проза, литература (1277)
 Други (10620)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от На работното място

3D моделиер
преди: 6 месеца, 26 дни, прочетена 558 пъти
Здравейте.

Търся си хоби. Познавам отчасти Blender и се замислих, дали да не се специализирам в използването на този софтуер.

Според вас, кой друг софтуер трябва да науча, за да стана 3D моделиер и Blender достатъчен ли е? Знам, че Maya е по-добрия избор, но Blender ми е по-интуитивен.

Бих го използвал за създаване на модели за игри, примерно на Unity или пък за интериорен дизайн.

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 6 месеца, 25 дни
hash: 0b789ea6ed
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

1.   Много зависи какво се стремиш да можеш. Затова има толкова програми, защото едни са оптимизирани за едно, други за друго. Аз използвам AutoCAD за моделиране на сгради и смятам, че това е най-удобна и бърза програма. Но за моделиране на хора и органика ще се използва например Zbrush. Иначе има и други софтуери за органика. Би ми изглеждало странно ако някой се опитва или твърди, че може всичко. Моделирането на различни неща показва съвсем различни индустрии. Едно е архитектура, друго са игри или филми, и т. н.

 
  ...
преди: 6 месеца, 19 дни
hash: b3141abb23
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

2.   Аз преди години се занимавах с Blender, даже превеждах част от документацията му на български за blenderbg. Изборът ти е доста добър, защото е свободен софтуер, но е изключително мощен. Иначе както казва 1 много зависи какво ще искаш да моделираш. Ако си повече по архитектурата, AutoCAD и 3dsMax. Ако си повече по анимации - Maya и тн. Не, че Мая не може и архитектура, просто другите са по-интуитивни за това. Blender може по всичко от малко, но с повече усилия можеш общо-взето да достигнеш доста добро ниво. Гледай да имаш мощна видео карта, много помага. Blender 2. 78 и нагоре поддържат Pascal GPU-тата на NVidia.

 
  ...
преди: 6 месеца, 18 дни
hash: f6f9d35998
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

3.   Работа има, но предварително се насочи. 3dsMax и Maya са стандарта, Докато Blender е далечен втори претендент.
Това не е омраза, срещу Blender - Обичам Blender! Научих се с Blender, но за съжаление индустрията не му вярва, поради факта, че е отворен софтуер. Ако нещо се прецака, то е изцяло отговорност на компанията, да издири и да поправи грешката. Докато при 3ds max-а, при годишна лицензна такса от почти 6000 долара, ще ти пратят специалисти и по самолета.

А колкото да научаването - Все тая. Всичките са солиден избор. Придобиеш ли усета, разбереш ли лимитите и как да се справяш с най-честитие проблеми, няма да имаш проблеми. Всичките правят едно и също. Ако си добър шофьор на Мазда, то ще си добър шофьор и на Мазерати, и на Лада (Нива... ).

 
  ... горе^

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker