|
|
|
Полезно |
Пакет за пълно възстановяване със зъбни импланти в рамките 5 работни дни. Опитен екип и зъботехници, венозна седация от анестезиолог, временни и постоянни мостове - фиксирана цена
Запознай се с актуалните цени на зъбни импланти в дентална клиника Смайл Дентал Сървисес |
|
|
|
|
|
|
Споделена история от Проза, литература |
Обичам те
преди: 10 години, 1 месец, прочетена 1963 пъти
Обичам те. Прости ми.
Прости ми, че те пуснах така
да си тръгнеш лесно от прегръдките ми,
липсва ми създадената от теб тъга.
Липсва ми оная драма с теб,
безсмислено създадена от двама ни..
Твоята любов към мен,
липсва ми, мамка му, липсва ми..
Къде изчезна онова време,
където и двамата се сърдехме за глупости..
Къде остана онова бреме,
бремето на безкрайните измислици...
Измислица, създадена ей така..
Ти виновен, аз също,
но повярвай, липсваш ми сега
времето ми с теб, незаменящо се с нищо.
|
|
|
|
|
|
|
|
Коментари |
|
Вземи последните коментари по RSS |
|
|
преди: 10 години, 1 месец hash: 64f3f7aa51 |
|
преди: 10 години, 1 месец hash: d051ffbb05 |
|
2. Харесва ми! Това имало ли е повод за да го напишеш или не?
MDN
|
преди: 10 години, 1 месец hash: 31ffea65ea |
|
3. Не ми харесва, няма рима, говори се са скарвания и спорове, не за обич, употребяваш мамка му в стихотворение, не ти се отдава
|
преди: 10 години, 1 месец hash: 53eb78676b |
|
4. А какво пречи да упогребиш мамка му в едно стихотворение? И какво като е псувня? Нима има правило някъде за това?
|
преди: 10 години, 1 месец hash: 4c2a017b0b |
|
5. В днешно време е много разпространено твърдението, че писателят, особено поетът, трябва да ползва в произведенията си езикът на улицата, езика на тълпата. При цялата уж демократичност и при осезаемите практически изгоди за писателя, това твърдение е глупаво и представлява опит да се подчини изкуството, в дадения случай литературата, на историята. Само ако сме решили, че “сапиенсът” трябва да спре да се развива, можем да караме литературата да говори на народен език. В противен случай народът трябва да говори на езика на литературата. Всяка нова естетическа реалност уточнява за човека неговата етическа реалност. Защото естетиката е майка на етиката (…)
Естетическият избор винаги е индивидуален и естетическото преживяване винаги е частно преживяване. Всяка нова естетическа реалност прави човека, който я преживява, още по-частно лице и тази частност, добиваща понякога форма на литературен (или друг някакъв) вкус, вече сама по себе си може да се окаже ако не гаранция, то форма на защита от поробване. Защото човекът с вкус, в частност – с литературен вкус, е по-малко възприемчив към повторенията и ритмическите заклинания, присъщи на всяка политическа демагогия. Работата не е толкова в това, че добродетелта не гарантира създаването на шедьовър, колкото в това, че злото, особено политическото, е винаги лош стилист. Колкото е по-богат естетическият опит на индивида, колкото по-твърд е неговият вкус, толкова по-точен е нравствения му избор, толкова той е по-свободен, макар че едва ли е по-щастлив. (…)
Из "Нобелова лекция" Йосиф Бродски
превод: Бойко Ламбовски
|
|
|
Коментари очaкващи одобрение: няма |
... |
|
|
|