Любов, обич и секс без чувства - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (124630)
 Любов и изневяра (30684)
 Секс и интимност (14697)
 Тинейджърски (22078)
 Семейство (6786)
 Здраве (9790)
 Спорт и красота (4786)
 На работното място (3376)
 Образование (7450)
 В чужбина (1712)
 Наркотици и алкохол (1131)
 Измислени истории (802)
 Проза, литература (1773)
 Други (19409)
 Избор на редактора (156)
 
Полезно

Пакет за пълно възстановяване със зъбни импланти в рамките 5 работни дни. Опитен екип и зъботехници, венозна седация от анестезиолог, временни и постоянни мостове - фиксирана цена

Запознай се с актуалните цени на зъбни импланти в дентална клиника Смайл Дентал Сървисес

 

  

Споделена история от Любов и изневяра

Любов, обич и секс без чувства
преди: 10 години, 7 дни, прочетена 3874 пъти
Никога не съм предполагал, че в напреднала възраст ще заобичам толкова силно. До смърт.
Запознахме се преди две години и половина, на 2 юли 2012. Преди това имахме доста продължителни контакти в нета, но не в чатове за запознанства, а в сайт с близки интереси. Беше решила да посети красивото ни северно Черноморие и аз я поканих да се срещнем.
Хареса ми от пръв поглед. Поканих я у нас. Бях започнал ремонти в къщи и не беше много за гости, но нейсе.
Дойде и започна да ми помага. Остана ден, два, три. Започна да ми помага в ремонтите. Идваше и отръки. Харесваше и.
Между другото ходихме и до морето на плаж.
На седмия или осмия ден се любихме. Беше прекрасно, въпреки, че имах доста комплекси, тъй като доста време не бях спал с жена.
Тук да вметна, че съм разведен, и имам двама големи сина.
Честно казано не се представих много добре първия път, а също и следващите няколко пъти. Не успявах да стигна до край.
С течение на времето всичко си дойде на мястото.
Започнахме нормален полов живот. Тя стоя при мен около месец, през който много говорихме, слушахме любима музика и се любихме.
Тя е разведена, а след това бившият и мъж е починал от алкохолизъм. Претърпяла е много побоища от него. След това получава инфаркт, но успява да го преживее, и в момента е с инвалида пенсия. Нямаше никаква издръжка, освен малката си пенсиийка, около 200 лв. Имаше някакво предложение за работа в Германия, но ми сподели, че човекът, който щял да я уреди за там, щял да иска да легне с нея. Още помня думите и: "Ще трябва да легна с него. "
Много болно ми стана. Дори сега като го пиша и очите ми се насълзяват. А бях започнал да я обиквам. Казах, че ако иска може да дойде да живее при мен. Ще живеем заедно, и заедно ще споделяме радости и несгоди. Мога да издържам с труда си още един човек, при това вече мил и обичан.
Тук трябва да спомена, че живея в собствена къща на село, , доста голяма, но при мен е и майка ми, за която се грижа от 15 год., тъй като е трудноподвижна. Иначе сама се обслужва.
Милата ми душица се съгласи след доста сериозни обсъждания. Да се върна малко назад и да кажа, че тя е коренячка софиянка, и миличката никога "не е имала село", както много други нейни съученици от едно време, на които завиждала тогава. И наистина тук много и хареса. Чист въздух, тишина, спокойствие.
Та прибра се тя в София и след няколко дни се върна с все багажа си. Заживяхме като в приказка.
Имам доста голяма зеленчукова градина, която е поминъка ми. помагаше ми и на градината, и в домакинството. С болка си спомням, че веднъж я разплаках. Не я обидих, не я нагрубих, просто се държах доста гадно. Не помня защо се държах гадно, но помня думите и: "Дошла съм да живея с теб, а ти ме
нараняваш. " И да си призная, няколко пъти се държах гадно. Не знам защо понякога караме любимите ни хора да страдат. Дали защото страдаме заради несподелени чувства? И дотам ще стигна.

Никога не наранявайте любимите хора! Рано или късно се връща!

На следващата година през лятото освен работата, ходихме и доста пъти на палаткови лагери на морето. С мои близки и с приятелски семейства. Дори дойдоха дъщеря и, зет и и внучето, което беше тогава на 5 г. Останаха две седмици тук. Много мили хора.
След това дойдоха и за Коледа и Нова година. Постояха пак две седмици. Зет и страшно много ми помогна в къщната и дворска работа. Страхотно семейство са.

Няма да описвам цялото ни житие и битие. Обикнах я с цялото си сърце. Живеехме в разбирателство. Според мен де.

Миналата година, в края на август, трябваше да отиде на задължителните контролни прегледи, а освен това и да изпрати внучето на 15 септември първолак. След това щеше да се прибере при мен. На прегледа и намерили киста на яйчника. Бях страхотно разтревожен. Исках да отида за морална подкрепа, макар че съм на 500 км, но тя ме успокояваше, че няма страшно и всичко ще се оправи. Сигурно ме е успокоявала, защото знаеше, че точно по него време съм затрупан с работа, но тайно се е надявала да отида. Не отидох.
След няколко други прегледа се оказа, че няма киста. Фалшива диагноза. Мамка им и лекари. Но стресът вече беше получен. Докато се чувахме по телефона всеки ден по два пъти, обажданията се разредиха. Поиска да и изпратя някои дрехи. Направих го. Започнах да изкрейзвам, и на няколко пъти поставях ултиматуми, има ли намерение да се връща или не. Признавам си, че на моменти наистина се държах доста егоистично.
После започнаха други здравословни проблеми и така, досега.
Преди Коледа бях на семеен празник. Импулсивно напуснах празника и хванах влака за София. На другия ден се видяхме.
Нямала намерение да се върне при мен. Не ме е обичала, а само ме била харесвала, като се надявала с времето да се появят някакви чувства. Просто "нещата не са се получили, поне според нея". Това са точните и думи. Заби нож в сърцето ми.
Видях се и с дъщеря и и със зет и. Настойчиво ме каниха да остана за през нощта. Отказах категорично. Тя не искаше. На раздяла поисках да я целуна по устните, извъртя си главата и подаде страната си.
Вечерта хванах обратния влак.

Малка извадка от скайп:
------
аз:
мисля, че всеки заслужава втори шанс
дори и най-големият престъпник
важното е дали ще се поправи след дадения му шанс
а не продължава със същите грешки
ако имаш поне малко добри спомени от времето
в което бяхме заедно
прости ми грешките
и ми дай този втори шанс
животът ми без теб е ненужен
никога няма да допусна да страдаш, или да те нараня
опитай да го направиш
страшно ми липсваш
моля те, прости ми и ми дай шанс да изкупя вината си
не искам да се оправдавам, безмислено е
знам, че те нараних с егоизма си, не съм такъв по принцип
просто обичта към теб ме накара да се държа така егоистично

тя:
Знам, че не си егоист
и си мн добър човек
просто не се получиха нещата поне за мен
не се обвинявай, аз също не те обвинявам, ното себе си
хубавите моменти никой не може да вземе нито на теб, нито на мен
------

Не знам как ще живея занапред без нея. Нямам желание за нищо. Светът е пуст. Дните са празни. Не ми се живее...

"Не си познал истинската болка до момента, в който не погледнеш в очите на човек, когото обичаш, а той се обърне настрани.. "

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 10 години, 7 дни
hash: af570c3998
гласове:
1 2 3 4 5
  (305911 гласа)

1.   Не си пишеш годините, но за съжаление си все още доста наивен човек, а си баща и ДЯДО. Бива ли така? Не се ли досещаш, че тази жена си е намерила друг вече?
Не си ли се сетила, че такива жени като нея просто си търсят човек, при който могат да живеят безплатно? Помисли си малко как така изведнъж те е зарязала - 100% си е намерила друг будала. Да, може би си имал някакви грешки, но всички, които имаме дълги връзки и бракове знаем, че подобни неща се случват и човек си изпуска нервите, но аз като жена ти казвам - не сме жените от стъкло и никой не е длъжен да носи някого на ръце. По-скоро тя не е харесала живота на село (РАБОТА) не е харесала, че се грижиш за майка си (по-малко внимание и ПАРИ за нея).
Иначе ти лесно ще си намериш друга жена, която да те заслужава, но не бъди занапред такъв наивник - например не се захващай с жени, които не работят и явно търсят някой за издръжчица. Ало? Ти в кой свят живееш?
Ти можеш иначе много да предложиш на някоя дама.... не бъди скромен, а търси - навън е пълно със самотни дами
ж30

 
  ...
преди: 10 години, 7 дни
hash: 795a4a4f92
гласове:
1 2 3 4 5
  (252444 гласа)

2.   На 59 съм.

 
  ...
преди: 10 години, 7 дни
hash: 795a4a4f92
гласове:
1 2 3 4 5
  (223330 гласа)

3.   И не живееше безплатно. Внасяше си скромната пенсия в семейния бюджет, а работата в градината и харесваше. Правеше го желание, макар че никога не съм я карал да го прави.

 
  ... горе^
преди: 10 години, 7 дни
hash: 7b1256e829
гласове:
1 2 3 4 5
  (142012 гласа)

4.   за съжаление номер 1 е права, по нищо не личи тази жена да те е обичала и наистина да е държала на теб. по-скоро й е било удобно да живее с теб, но в един момент е решила да се върне в София, а може и да е намерила друг.
не забравяй, че в началото на запознанството ви тя е имала резервен вариант в Германия, значи е търсела къде да отиде и с кого да живее. дали е щяла принудително или по желание да легне с него не е ясно, имаш само нейната версия. ако той можеше да разкаже, може нещата да изглеждат по друг начин. в крайна сметка е избрала теб не е ясно по какви критерии - може би че си в България, все пак по-близо, може да те е харесала повече, може и друго.
не мисля, обаче че тази жена е влагала сериозни чувства. не си струва сериозно да страдаш за нея. номер 1 е права, изгябвай жени без работа, които търсят на чий врат да се обесят.
Ж43

 
  ...
преди: 10 години, 7 дни
hash: 7710856a52
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

5.   В самото заглавие няма никакъв смисъл...

 
  ...


...
преди: 10 години, 7 дни
hash: 69641b0fe5
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

6.   Не мога да Ви дам добър съвет как да постъпите, но се трогнах от романтичната Ви душа! :) Дано щастието Ви споходи!

 
  ... горе^
преди: 10 години, 7 дни
hash: d1c4ae3f88
гласове:
1 2 3 4 5
  (100228 гласа)

7.   Може и друго да е. Всичко е перфектно и отива на прегледи и след тях всичко се променя. Възможно е да има нещо по-сериозно от това, което ти е известно, но да крие, защото макар и лош и тя е загубила партньор в живота и знае какво е. Това ми звучи най-логично. Дъщерята и зета са те молили да останеш, ако жената не те обичаше те нямаше да го правят. Замисли се. А тя се е дърпала, може би, за да не омекне и да не си изпее всичко.

 
  ...
преди: 10 години, 6 дни
hash: 8394f3b0ea
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

8.   Госпожата от номер 1 ме разплака. Що за мислене е това? Какво не е наред с вас? Защо все сте толкова хитри и все търсите някаква изгода от всичко? Затова ще живеете нещастно мили дами. Любов не може само да се взема, трябва и да се дава.

Автора, поне вече знаеш, че нямаш бъдеще с тази жена. Съжалявам човече. Трябва да продължиш напред живота си.

М31

 
  ...
преди: 10 години, 6 дни
hash: 8394f3b0ea
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

9.   ... и цял живот да се преструвате. Наистина ще бъдете нещастни.

 
  ... горе^
преди: 10 години, 6 дни
hash: 67324d7e54
гласове:
1 2 3 4 5
  (85399 гласа)

10.   Майсторски ти е замътила мозъка. Наивно селянче и отракана софиянка.

 
  ...

...
преди: 10 години, 6 дни
hash: 932b4d05b9
гласове:
1 2 3 4 5
  (9 гласа)

11.   Чиче, попаднал си на КОВРИЧКА, мен... Споко, на всеки се случва. Те всичките са много мили и добрички, докато им изнася. После просто... плановете ви не съвпадат или пък не си я разбирал достатъчно.
Не се обвинявай за нищо!
Видяла те е, че гониш последните влакове и е решила да се облажи.
Да не ти пука!

 
  ...
преди: 10 години, 6 дни
hash: 1b4e2f081d
гласове:
1 2 3 4 5
  (70348 гласа)

12.   Защо всички обвиняват жената, а успокояват този който хленчи и се оплаква? Той сам признава, че се е държал идиотски( не само един път). Жената му е изяснила точно как стоят нещата. За да отиде да живее при него, тя се е надявала на спокоен живот. Не пиша ЛЕК, а спокоен. Тя не е търсела лекото в живота, той сам пише, че е била работлива и способна, и че много му помагала. Не е нужно, още от първият ден да бъде влюбена до уши. Важно е, че отначало са си допаднали, поне визуално. Но това е само първата стъпка. През тази една година съвместно съжителство, той на няколко пъти е изпускал нервите си( по негови сведения). Какво тогава искате да бъде поведението на тази жена, да сияе от радост ли? Явно е усетила, че там няма да бъде щастлива, и е намерила повод да си отиде, без да се стига до скандали. Ако тя беше му казала още на село, че иска да се разделят, този сприхав чичка, можеше да стане още по краен. Според мен много тактично е постъпила, стъпила е първо на сигурно място( в своя дом) и тогава му казва истината по скайпа. Какво недостойно има в това, да кажеш истината, колкото и да боли? А чичката наистина е егоист и лицемер, сам признава, че се е държал непристойно, а после като загуби, хленчи за втори шанс. Един ден, като отиде при Свети Петър, сигурно и тогава ще иска втори живот, че първият му е дошъл малко!? Твърде добра си е била жената, щом се е съгласила да отиде при него на село, но той я е подценил и си е мислел, че тя няма къде да му мърда, затова си е позволил да действа по селски. Да, ама не, не е попаднал на жена според неговите представи. След като жената му е признала по скайп, че не го обича, що за нахал е този чичка, та искал да я целуне по устата!? Като иска това, да си плати на ку. ва, и да целува колкото иска. Да е мислел когато трябва. Като се обърне колата-пътища много!? Това което си е постлал, на това ще легне. Като иска да целува по устата, да стане истински мъж, а не да се държи идиотски. Ако и към другите жени се държи по същият начин, явно сам ще си умре. А и щом след развода стои толкова време сам, има нещо...!?
М50

 
  ... горе^
преди: 10 години, 6 дни
hash: 15ff6e50ed
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

13.   Предполагам, че си по-голям и от баща ми, но расъждаваш като малко дете. Бих те попитал нещо и ти сам си отговори, тогава може и да прозреш нещата. Та отговорш сш, колко жени познаваш, които не те познават, но спокойно да ти дойдат в къщата и да останат цял месец да си правите секс и такива работи? Не бих казал че си исползван, просто си и дал нещо и тя ти е дала нещо от себе си. Нека остане добър спомен и не търси логика, защото такава няма. Жената си търси спонсор, който да и осигури добри старини. Явно не и е харесало на село и това е напълно нормално за човек отрасъл в град. Все пак това е причината, селата да опустеят а градовете да са претъпкани. Сега се е залепила за друг пенсионер, но с голям апартамент на Мария Луиза, щерка и е казала, дръж го здраво тоя, какво ще дириш в онова село... и така.

 
  ...
преди: 10 години, 6 дни
hash: 795a4a4f92
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

14.   "Аз съм обикновен човек с обикновени мисли
и водих обикновен живот.
Няма паметници, издигнати в моя чест
и името ми вероятно скоро ще бъде забравено,
но аз обичах един друг човек с цялото си сърце и душа
и за мен това винаги е било достатъчно. "-
Никълъс Спаркс, "Тетрадката"

 
  ...
преди: 10 години, 6 дни
hash: af570c3998
гласове:
1 2 3 4 5
  (8 гласа)

15.   N. 1 съм. Вижте, не искам да обидя никого, просто съм човек явно с повече житейски опит от Автора, който е живял спокойно на село до сега и явно не е имал много опит с жените и с хората по принцип.
Авторе, ти си голям човек, как мислиш, че тази жена с години живее с 200 лв. на месец :)
Ти си бил просто един от много будали в живота, от всеки и с всеки е имала хубави моменти и е живяла добре.... докато не намери по-добра партия.
Никого иначе не обвинявам - жената си е намерила легитимен начин да си оцелява без работа, а може и да не е в състояние да работи, знае ли човек, но вълкът козината си мени, а нрава никога - не можете да очаквате от такава дама да живее цял живот на село и да рови градинката на Автора, особено ако по интернет е изскочила нова възможност. Защо да си разваля настроението с караници? Просто си подбираш багажа и при следващия... това е начин на живот на подобни жени и не си мислете, че реве по Автора. Ако той малко излезне от идеалния си спокоен свят, сам дори не е трудно да разкрие, че тя живее вече с друг и за сметка на друг мъж, а и явно има какво да предложи - хубав секс и явно и други неща, защото има претенции, няма начин да няма някакво покритиице.
Взела е обаче от Автора максималното, доскучало ? е (защото Авторът си има и задължения и явно не е скимтял като Пудел по цял ден), а и може би е намерила вече друг, по-заможен човек от София да кажем, където са ? приятелите и семейството на дамата - защо не? Лошо няма.
Съвет към Автора - ГЛЕДАЙ НАПРЕД и не си хаби времето и енергията с глупости. Тази жена няма да се върне при теб и каквито и грешчици да си правил в бита, не това е причината, а просто е си е намерила друг, който в момента ? е по-изгоден и интересен. Не го приемай лично, това ? е начин на живот и философия и не се заблуждавай първо, че 200 лв. са ? били единственият доход (софиянци имат често имот под наем) и не се заблуждавай, че тя давайки 200 лв. не е знаела, че ще вземе десет пъти повече като храна, консумативи и почивчици... , но всяко нещо писва в крайна сметка... и явно има нещо по-интересничко в момента. 200 лв ти ги е метнала като алиби, но тя ако е могла да живее с тях, да не мислиш, че щеше да гони Михаля при теб? Направила си е сметката, взела е каквото може и е минала на следващия господин.

Авторе, съветвам те, защото си наивен и добродушен човек ПО принцип да не се занимаваш с подобни (изпаднали) жени. Гледай освен това да имате общи интереси. На 59 г. не си първа младост, но и изобщо не си стар за секс и нова връзка. Остават ти най-златните години от живота. Навън има действитлено много самотни жени, които мило и драго биха дали, за да заживеят с теб, но се освободи малко от комплексите си и качи малко летвата - дамата трябва например в момента да може да се храни сама, да е здрава, защото и ти си здрав.... защо и да не е по-младичка, имаш какво да предложиш в крайна сметка - качи летвата.
Смешно ми стана също, колко си наивен да повярваш, че някаква тъпа киста в яйчника е кой-знае какво заболяване. Тази жена явно често ползва „болести“, за да привлече вниманието на хората. ТЕЛК-овете пък знаем колко са реални у нас - получава си сладки 200 лв. без работа и има здравето и времето да обикаля мъжете на средна възраст - бравоС.
Иначе кисти в яйчниците имат 2/3 от жените в един или друг момент на живота си, лекуват се с медикаменти и освен ако не желае една жена да има бебе в този момент, тези кисти не са проблем особен, но виж - достатачен, за да вмениш на някого вина, че не е обърнал света заради теб....и накрая дори киста е нямало, но Авторът още се чувства виновен, горкичкият - АЛО, ти си на 59 г. , не на 15 г.!!! Искай поне толкова от жената до себе си, колкото даваш - не говоря непременно за материални неща, но да ти дойде някой в дома и да ти се налага е направо смешна работа, а още по-жалко е да иска да му огаждаш, защото ти е в дома, вместо да е обратното.
Докато има глупави мъже, ще има жени да ви използват.
Жена съм и ако направя и 1/100 от номерата на тази жена, моят съпруг няма да ме търпи и 1 ден да не говорим, какво говори за една жена да отиде и да се тупне при непознат мъж от интернет и за няколко дни да му пристане и да се нанесе у него. Ами много ясно - жената просто си търси къде и с кого да прекара няколко годинки на топличко... но внимание - който един път е направил такова нещо, това го е правил и преди и ще го направи отново. Авторът изобщо да не се съмнява, че женичката е на топличко при друг и да спре да си блъска главата за свои грешки - единствената ти грешка е, че тя винаги иска и ще иска повече и на такива няма угодия.

Иначе не са повечето жени такива, напротив - това са изключенията. Включително по интернет човек може да се запознае с много готини и НОРМАЛНИ жени. Търси и ще намериш, Авторе, на 59 г. със собствен дом, здрав, хубав и достоен начин на живот ти си привлекателен за много жени от 35 до 65 г. - не случайно ти го пиша това, не изключвай заради годините и търси и много по-млади от теб, а и запазени по-възрастни дами, защото навън е пълно с жени, които с удоволствие на равни начала биха споделили живота си с теб, вместо да искат, да искат, да искат и да се стремят да ти вменят чувство за вина... за глупости
Успех

 
  ... горе^

...
преди: 10 години, 6 дни
hash: 795a4a4f92
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

16.   Благодаря ти, 15(1). Знам, че има страхотни жени, но надали скоро ще имам желание да погледна друга жена.
Колкото до това, дали хленча или се оплаквам, не. Просто досега на никого не бях доверил какво изпитвам и помислих, че като го споделя с някого ще ми олекне. Май не ми се получава.
12, не съм сприхав. Като признавам, че съм се държал гадно на няколко пъти не значи, че съм вдигал скандали или пък, не дай Боже, съм посягал. НИКОГА!
Все пак благодаря на всички за коментарите. Никому не пожелавам толкова тъга... :(
от автора

 
  ...
преди: 10 години, 6 дни
hash: 68ad46ac7c
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

17.   1/15 не му чеши толковa " кaйсиите " нa aвторa. Човекa сaм си кaзвa че, се е държaл лошо с женaтa. Тя си е внaсялa пенсийкaтa, a нa село 200 лв не сa мaлко, освен товa е рaботелa и в грaдинaтa.

Aвторе, не се рaзмечтaвaй от изкaзвaнето нa н 15 зa 35 год. женa, тивa нямa стaне- никогa. Добре де... aко е сaмотнa, многодетнa, отчaянa мaйкa, може би. Но ще си я гледaш нея и чaветaтa.
Поговори си честно със себе си. Щом обичaш женaтa и си знaеш кaкви си ги нaдробил... говори още веднъж, но открито с нея. Признaй си грешките, сaмо тaкa ще повярвa че, осъзнaвaш. Опитaй, нищо не губиш, но не нaхaлствaй повече, aко и след кaто си признaл зa " дивотиите " си, тя не. пожелaе дa опитaте.
Инaче дa, жени имa много и можеш дa си нaмериш, НО(! ) търси нa около твоятa възрaст. Нямa дa " върже " женa под 50 год.
Н 15 предполaгaм съди по себе си, но в нейният случaй стaвa думa зa възрaстен и БОГAТ мъж. Тa, знaе от опит, но ти тaкивa богaтствa нямaш!

 
  ...
преди: 10 години, 6 дни
hash: 5f52feef58
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

18.   №1, кащ на 30 тодини натрупахте толкова богат житейски опит, след като при такъв строг съпруг, който за 1/100 би ви изхвърлил, дори за най малко провинение!? Много ми е интерестно да знам, как на практика сте придобили опита? Интерестно ми е, от къде знаете, че мъж на 59 е способен за секс? " На 59 г. не си първа младост, но и изобщо не си стар за секс и нова връзка. " Вероятно сте пробвали с такъв, сакън, да не научи мъжа ти, че едната стотна става страшна. Наистина сте опасно зло жените, каква злина се лее от мислите ви, и то към себеподобни. Вместо да защитите жената, вие я разпъвате на кръст. Била използвачка, пенсията й била малка, била мързелива и г. н.. Вие бихте ли живели с такъв идиот, който след като е прилъгал жената да отиде на село, той пише, че сам е искал тя да отиде при него(" Казах, че ако иска може да дойде да живее при мен. Ще живеем заедно, и заедно ще споделяме радости и несгоди. Мога да издържам с труда си още един човек, при това вече мил и обичан. "), а не тя му се натрапва "Милата ми душица се съгласи след доста сериозни обсъждания. "), първо четете внимателно и тогава коментирайте. След негови настоявания и размисли от жената, тя се съгласява да опита съжителство. Но след идиотското му поведени, жената се одтегля, което е съвсем разбираемо, всяка уважаваща се жена, би постъпила така. Пише, че първите месеци всичко е ОК. Чак след като започнал да изпуска нервите си("С болка си спомням, че веднъж я разплаках. Не я обидих, не я нагрубих, просто се държах доста гадно. "), нещата се объркват. Вие дами, бихте ли живели с гадняр? Не бил я обидил, не я е нагрубил, ама се държал ГАДНО!? Кой е виновен, кой се променя през това време, жената или този селянин, който си мисли, че си е купил прасе, на което може да вика по селски. Като сте толкова загрижени, отидете на село при него, мястото е свободно, но се подгответе за свински живот. Затова мъжете са гадняри, защото има жени помияри. №1, вие бихте ли живяла с такъв човек:-" Не помня защо се държах гадно, но помня думите и: "Дошла съм да живея с теб, а ти ме нараняваш. " И да си призная, няколко пъти се държах гадно. Помни, че е гадняр, но не помни защо!? Според вас, защо ли не помни и дали наистина не помни!? Май това което му е изгодно, само това помни. Много е жалък, явно жената го е усетила навреме.

 
  ... горе^
преди: 10 години, 5 дни
hash: 2137046b09
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

19.   Номер 12 може и да има право. Откъде другите са толкова сигурни, че авторът е бил цвете за мирисане - сигурно по сладникавите нарицателни, които употребява :D
Може жената наистина да е усетила, че не се получават нещата и покрай здравословните си проблеми да е решила да прекрати отношенията с него.

И да бе, жена между 35-45 г. ще бъде привлечена от пенсионер на 60 г.?! Вие добре ли сте?!

 
  ...
преди: 10 години, 5 дни
hash: 795a4a4f92
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

20.   Жената е на 58 г.

 
  ...

...
преди: 10 години, 3 дни
hash: e2fe1960a3
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

21.   На 58 години сте правили секс? ! Годподи и за мен има надежда когато се събера с любимия си. Мисля си все докъто дойде време 40-45 да се съберем тогава вече ще сме стари и докъм 50 най-много 55 ще ни остане само да се държим за ръце... Но към твоята история не мисля че не те е обичала иначе нямаше да остане толкова време. Но мисля че в определен момент си я накарал да се чуства експлоатирана. И не защото е работила в градината и си е харчила парите в твоя дом... А защото си почнал да се държиш неприятно. Когато се влюбите в нас ни карате да се чустваме жени. А после... после ставаме домакини, слугини, предмет от интериора. Жалко авторе имал си нешо мило нещо хубаво във възраст където любовта и трепета са само далечен спомен от младостта. нещо крехко което сам си прекършил.

 
  ... горе^
преди: 10 години, 3 дни
hash: 15a1b8b2f2
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

22.   Приеми един съвет от мен авторе. Не рови защо се е полуило така. Може да те излъже, може да казва истината, но основното е друго.
Вероятно има 100 000 причини поради които някой може да си тръгне и само една поради която да остане.

 
  ...
преди: 10 години, 1 ден
hash: 795a4a4f92
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

23.   21, защо мислиш, че любовта на 58 е само далечен спомен? Напротив, много по-силна е от любовта на 13-14 годишните, чиято е мимолетна. Вярно, притисках я да се върне, въпреки, че знаех за здравословните и проблеми. Просто много ми липсваше. Не трябваше. Тя е с много свободолюбив характер. Егоистичната ми обич ме подведе. Каквото има да стане оттук нататък, това ще е.
22, съгласен съм напълно. Малко късно го осъзнах...

 
  ...
преди: 10 години, 1 ден
hash: af570c3998
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

24.   от 1/15 до Автора - успокой се де, не е дошъл краят на света. Егоистична обич иначе няма, освен към себе си - своето си его. Ти си позволил да се влюбиш обаче в егоистичен човек, който обича да се занимава със себе си, с болежките си и проблемчетата си, който толкова лесно те е загърбил, че няма начин да е изпитвал някакви романтични чувства към теб.
Съвсем не мисля, че на 58 г. животът е свършил за теб. Моите девери са по-възрастни от теб, а и двамата се разведоха и ожениха за други жени и сега са щастливи. На вашата възраст има още доста „хляб“ особено в мъжете, защото природата ви е дала възможност да създавате деца да кажем.
Например братовчед на баща ми се разведе на твоите години и създаде второ семейство с деца.. пак на село беше, а втората му жена беше ромка, но лошо няма - грижи се дори за първата му жена, когато тя се разболя на старини от рак и изобщо създадоха много хубави и здрави деца, които са женени вече и имат свои деца.
Братовчед на мъжа ми пък е син на мъж, който го е създал на 70 годишна възраст и има брат в Америка, който е създаден от баща му на 60 г. възраст без последния да е имал преди това деца.
Всичко се случва на тази Земя, но прекалено лесното и хубавото не е на хубаво. Така се е и получило с тази жена - голямо желание за селски живот, голямо желание да сте заедно, бързо да ти пристане и да заживее с теб, но ето, че при най-малкото проблемче се е отказала от всичко. Такъв човек е прекалено зает със себе си, своите нереалистични представи за живота, за да може с него например да си прекараш старините. Тя се е научила да взима най-доброто от тук и сега, от настоящия си партньор и да минава напред при най-малкия проблем. Такива хора са ненаситни на емоции и внимание, вечно заети със себе си.
Тя не ти простила, че не си оставил всичко, за да я гониш, че имала някаква болежка, която се оказала бутафорна - извинявай, но ако ти се разболееш, какво правим?
Тя толкова си е повярвала, че е болна, че направо смях.
Моята съквартирантка като студентка иначе имаше поликистозни яйчници - това е присъда до живот, не една киста, а яйчниците са обградени от кисти, което за едно младо момиче е ужасно, защото не може да забременее. Тя въпреки това беше чудесна към всички и за миг не се нарече болна, а после лекарите с медикаменти я поизчистиха, забременя и роди, но си знае, че ще има кисти до края на живота си. Ако от кисти в яйчниците се умираше или беше някакъв проблем, половината жени да сме измрели. Просто се е опробвала отново да ти привлече вниманието и да се прави на интересна, но и може би си е търсила причина да се върне в София и да се види с нов и по-перспективен кандидат.
Стига си блъскай главата с такъв човек, а гледай напред. Навън действително има жени, които биха те оценили такъв, какъвто си, без да изискват от теб да правиш салта, за да им се харесаш, а обратното- ще се стремят на теб да ти се харесат поне точно толкова, колкото ти даваш на тях.

 
  ... горе^
преди: 10 години, 1 ден
hash: 32fb62fc72
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

25.   Авторе 21 съм. Мисля защото съм на 36 и нямам представа как ще е на 58-60. И защото съдейки по досегашния си опит любовта ми е била или несподелена или с неподходящ човек... или с чужд които никога няма да е мой. Е както виждаш за мен любовта от сега е далечен спомен как да вярвам че на 50-60 ще съм щастлива. Пък като нямам любов от там и секса не ми липсва а и не ми се получава. Това е моят опит може и да не съм права.

 
  ...

...
преди: 10 години, 1 ден
hash: 56a3fd44b4
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

26.   " Не помня защо се държах гадно, но помня думите и: "Дошла съм да живея с теб, а ти ме
нараняваш. " И да си призная, няколко пъти се държах гадно. " -№1, би ли живяла с такъв човек? Защо толкова го хвалиш, нима искаш и други жени да изговорят това което е казала жената, която си е отишла? Това ли пожелаваш на другите, да бъдат душевно наранявани?

 
  ...
преди: 10 години, 1 ден
hash: af570c3998
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

27.   От н. 1 до н. 26 - ами аз живея с „такъв“ човек, т. е. в 13 г. връзка сме си имали и противоречия и ме е разплаквал дори- нормални неща, но и обратното важи - не съм го зарязвала за най-дребното и съм го правила също на маймуна в ината си, но накрая винаги сме се разбирали. Идеални хора няма.
Душевно наранявани сме винаги, особено ако обичаме някого. Важното е човек да умее да минава през такива неща иначе как ще си изгледаш семейството и децата с някого, но определено да си събереш багажа за най-малкото е признак, че не си способен на сериозна връзка.
Същност е лесно да си с някого в мекото и лекото, на почивчици, но като почне всеки да си показва ъглите за дялане, тогава се отсява, а и да не са за подценяване битовите проблеми и грижи. Затова и трябва да има задължително любов в брака, защото само това нерационално чувство към ДРУГИЯ ни позволява да си затворим очите за такива глупости и да гледаме напред, правейки често компромиси. Авторът действително е обичал тази жена, личи си по всяка негова дума и действително е давал всичко от себе си. Друг е въпросът дали това ? е стигнало, но пък я се огледайте навън какви мъже има - бият, тормозят, не искат да работят, пият...не се грижат по никакъв начин за близките си. Какво му е на мъж като Автора? Съвсем нормален средно статистически българин на средна възраст с целия багаж, характерен за възрастта си - разведен, с болна майка и тем подобни - нищо интересно. Уникалното обаче е, че дейстивително я е обичал тази глезена жена, връзвал ? се е на хипохондрията най-малкото, УВАЖАВАЛ Я Е и е направил грешчицата да не спре да си върши задълженията, за да ? ходи зад задника един единствен път. С две думи - не угодил на каприза ?...
Не казвам, че Авторът е кой знае каква Звезда, но поне умее да обича и умее да създаде уютен и сигурен дом, което в днешните времена съвсем не е малко.
Навън е пълно с изоставени и самотни жени, самотни майки с деца, които си мечтаят за живот със сериозен мъж, уважение, сигурност и любов. Не е нужно той да се отписва само заради една жена - животът продължава!

 
  ... горе^
преди: 10 години, 1 ден
hash: 56a3fd44b4
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

28.   №1, това е достатъчно-" и съм го правила също на маймуна в ината си, "-няма смисъл повече да давате съвети. По скоро, на вас трябва да се дават. Правела си мъжа на маймуна, а коментира поведението на интелигентната жена, която не иска да бъде наранявана от някакъв самозабравил се селянин. За това поведение, което е демонстрирал, по скоро маймуна ще му допадне. Никоя жена, интелигентна и уважаваща се, не би отишла да живее като скот. Като не може да цени хората и ги нагрубява, да си сърба попарата която сам си надробил.

 
  ...
преди: 10 години, 1 ден
hash: 795a4a4f92
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

29.   1/15, донякъде си права. Наистина създадохме уютен дом. И то го създадохме заедно. Допреди идването и къщата беше почти кочина. Спретнахме си камина с жив огън, радиатори по стаите, навсякъде ламинат, веранда, и всичко с нейното дейно участие. Искаше уютен дом, в който да живеем приятно. Наистина го направихме. Но явно в нещо се издъних. Знам в какво. Сега ще го споделя, а ако не ме разберете, майната му. Винаги на обяд пия по 100 г ракия. Като аперитив, естествено. Тя това не го одобряваше. Просто имаше лоши спомени. След обяд малко почивка, докъм 15 ч., защото в горещите летни дни не става за работа навън. И после пак на градината. Аз де. Вечер никога не пия твърд алкохол. Най-много чаша вино.
И още едно нещо, което не и харесваше, и казваше, че съм "постоянно отгоре и". Това се отнасяше за моментите, когато минавах край нея и я целувах по лицето или врата. Дори имаше такива моменти, в които примерно стои на мивката и аз минавам и я целувам леко по врата. Толкова ми е тежко сега да споделям тези неща. Казваше, че не съм и оставял въздух да диша. Ставаше ми криво, но никога не съм го правил на въпрос. И така.
Сега ще споделя вчерашния ни чат. Болно ми е. Не знам дали някога вече ще мога да погледна друга жена.

[12. 1. 2015 г. 14:28:26] ти ме беше приела такъв,
[12. 1. 2015 г. 14:28:41] с всичките ми недостатъци


[12. 1. 2015 г. 14:28:42]ааа не е точно така.
[12. 1. 2015 г. 14:29:34] просто вътрешно си пожелавах да осмислиш нещата и да видиш къде куца и при желание да го промениш... както и да е... сега не искам да говорим

[12. 1. 2015 г. 14:30:14] защо вътрешно
[12. 1. 2015 г. 14:30:23] защо не ми каза точно

[12. 1. 2015 г. 14:31:31]ха... доста пъти за едно и също е ставало дума, но ти си имаш изградени виждания и навици, които приемаш за правилни и ненарушими. :) Ок... спирам, че не искам да говоря за твоа

[12. 1. 2015 г. 14:32:30]знаех си, че вината е моя, ако наистина можеш, моляте
[12. 1. 2015 г. 14:32:34] прости ми
[12. 1. 2015 г. 14:33:04] наистина животът ми без е ненужен
[12. 1. 2015 г. 14:33:17] без теб
[12. 1. 2015 г. 14:33:54] сигурно те обременявам с това

[12. 1. 2015 г. 14:34:04] не е само твоя, няма как да е... говорихме за тези неща, вероятно пак ще се случи да говорим, но не сега. Искам спокойствие и време да си оправя нещата около мен

[12. 1. 2015 г. 14:34:47] ок
[12. 1. 2015 г. 14:35:03] извини ме за притеснението

[12. 1. 2015 г. 14:35:25]извинението се приема
[12. 1. 2015 г. 14:35:41] сега ставам

[12. 1. 2015 г. 14:35:49] ок

[12. 1. 2015 г. 15:02:17] защо не ми каза тези неща, преди да тръгнеш оттук?
[12. 1. 2015 г. 15:02:35]защо не ми каза, че повече няма да се върнеш?
[12. 1. 2015 г. 15:03:04] защо трябваше да живея толкова време с надеждата, че ще си дойдеш?
[12. 1. 2015 г. 15:04:27] дори и след всички гадни неща, които ти се случиха?
[12. 1. 2015 г. 15:05:49] знам, егоистично постъпих,
[12. 1. 2015 г. 15:06:01]натисках те да си дойдеш
[12. 1. 2015 г. 15:06:11] не можех да живея без теб
[12. 1. 2015 г. 15:06:16] майната му
[12. 1. 2015 г. 15:06:37]: дай Боже да оправиш нещата покрай теб
[12. 1. 2015 г. 15:06:47] искрено ти го пожелавам
[12. 1. 2015 г. 15:11:44] винаги има изход
[12. 1. 2015 г. 15:23:54] и той е един
[12. 1. 2015 г. 15:24:17] единствен

[12. 1. 2015 г. 15:31:10] сега подред. не казах нищо, защото впоследствие реших. благодаря за пожеланията и дай Боже да се оправят нещата не само около мен, а и при теб и вс да е наред. Не си прав за 1 изход= навсякъде в литературата е описано, че има винаго "план Б":)... Ще се видим, когато успея да оправя колата и позволява времето, ще говорим итн... и сега, моля, защото не ми се притичва от стая в стая - нека спрем с разговора

[12. 1. 2015 г. 16:44:19] за кой ли път ти казвам
[12. 1. 2015 г. 16:44:27] зарежи я тая кола
[12. 1. 2015 г. 16:44:32] майната и
[12. 1. 2015 г. 16:44:42] не е толкова важно някакв аси кола
[12. 1. 2015 г. 16:45:02] ще ти вземем друга
[12. 1. 2015 г. 16:45:15] само ти да си здрава
[12. 1. 2015 г. 17:17:22] и аз като български реотан бавно зацепвам
[12. 1. 2015 г. 17:17:41] план "Б" е като план "А

[12. 1. 2015 г. 17:19:05] уффф... за кой ли път моля да не говорим сега. Пиша домашни с... и нямам настроение за разговори. Не знам какво зацепваш, но имаш склонност да си урдуйдисваш нещата някак си

Това е...

 
  ...
преди: 10 години, 1 ден
hash: af570c3998
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

30.   Номер 28 - ти така говориш като човек или без всякаква връзка и семейство, или като разведена, защото няма сериозна връзка без кавга и после сладко сдобряване, а ти явно също само си знаеш своето и не виждам как можеш дори да съжителстваш с друг човек за дълго, камо ли да създадеш семейство. Това е същност играта на живота и така се поддържа дълга връзка и брак. Не ми трябват иначе съвети, защото аз си имам стабилен брак и семейство, здрава съм, имам и доход по-висок от 200 лв :) и не обикалям по интернет да търся мъже, при които да се заселвам и да зарязвам при по-добра партия. Вече от 13 г. си имам чудесен съпруг, с когото сме се и карали, разбира се, но пък сме се сдобрявали и сме минали през болест и радост, през загуба на близки хора и всичко, както и сме изградили всичко заедно, което такива жени като описаната няма как да сторят, просто защото са твърде заети със себе си.

Авторе, няма какво да си блъскаш главата - ти си бил изконсумиран и изплют при най-малкият дефект, защото тя така е свикнала да консумира мъжете и не си първият, но си един от последните, защото тя вече е на възраст, а жените за съжаление имаме по-големи граници от мъжете и особено в последните години мъжете на твоята възраст са доста харесвани и сред по-младите жени, което е по-голям шанс, докато за старата чанта, колкото и да е лъскава няма как да си хване по-млад мъж. Твоят диапазон е по-голям - ти можеш да си с жена от 35 до 65 г. без всякакви проблеми, докато за нея остават само по-старите мъже, ще изконсумира още един-двама и ще си кукува сама на старини, защото и ти го виждаш по себе си - на старини не ти се занимава с глупаци, а искаш зряла жена до себе си в добро и зло.

Няма мъж или жена без дефекти. Ето, съпругът ми много обича да си хвърля мръсните дрехи в един ъгъл, което ме дразни, защото кошът за пране е другъде. Какво да го правя - дразни ме, но знам, че няма как да го дресирам, не е малък вече и по-добре да събирам всяка сутрин дрехите и сама да ги слагам в коша за пране
Последният ни „скандал“ беше за това, че не съм му комплектовала както трябва костюмите в шкафа и съм разменяла панталон и сако, което много ме ядоса и му казах сам да си ги върши тези неща и се разревах :) Пълна глупост иначе да реве човек за такава идиотщина, но съответно вечерта се помирихме доста страстно.
Сложила съм го сега на диета и е изнервен...хванх го, че е ял скришно шоколадови бомбони :)
Дразни ме също, че като си мие зъбите и се бръсне не си изчиства мивката в банята...имам в банята винаги кърпички и бърша след него...
Дразни ме, че като влезне в тоалетната седи по 1 час. и чете едни комикси там....миналата Коледа му купих от интернет всички липсващи комикси..
Дразни ме, че въпреки, че има ключ, той винаги звъни да му отключа от домофона и да дойда на вратата да го посрещна...
Дразни ме като готви, че оставя хаос в кухнята....

....Дразня го, че като пазаруваме хранителни продукти нямам граници...
...дразня го, че съм раздразнителна преди менструация без причина
....дразня го, че му се налагам понякога, въпреки че той мисли, че е прав.
....понякога пия с храната вечер вино, което го дразни, защото той мрази мириса на алкохол.
...Накарах го да спре цигарите :)

И забележете - ние работим заедно и аз работя за него...официално, но много съм била почнала да командвам :)
Понякога сме по цял ден заедно по задачи и се караме в колата като луди като три пъти вече на светофар съм изскачала, а последният скочих и си хванах такси. Ревах като луда и после се помирявахме. Имаме и отделни коли, които караме една след друга по задачи и ме дразни, когато минава на жълто, а аз трябва да мина на червено...

Е и? Това изобщо не ни пречи да си живеем хармонично и да се обичаме. Това е солта във връзката, не само да ръчкаш да дресираш партньора си - караш се и се сдобряваш, но да си събереш багажа?
Ако обичаш някого просто не го правиш просто, не го зарязваш заради глупости и да, караш се, но после си се сдобряваш и пак сте си заедно.

Иначе защо да е бил животът при Автора лош?
Вярно, за една интелектуалка от града може да е странен живота на село, но аз съм живяла на село всяко лято и си има и своите предимства - денят ти има природен и здравословен ритъм, физическата работа е добра за тялото и духа, имаш работа с животни, които също зареждат, абсолютно никакъв стрес, комфорт на големи пространства, вместо да се гъчкаш в града в апартамент, супер много място за паркиране...познаваш съседите си и изобщо животът е по-истински.

Ами то и в такива неща се състои една връзка и животът като цяло - да можеш да разчиташ на някого, че ще остане при теб и ще те обича такъв, какъвто си, не да гледа само дефектите ти и да те зарязва като счупена играчка при всяко дефектче...
Да, определено ме дразни мъжът ми в много неща и ситуации, но той ми е и котвата в живота, пристанището, абсолютно всичко и знаем, че можем да разчитаме един на друг и смятам, че добре се справяме и с дечицата си, и с котките, и с всичко, докато хора като тази жена си умират сами, защото никога не са се научили да дават БЕЗУСЛОВНА любов на друг човек.

 
  ... горе^

...
преди: 10 години, 1 ден
hash: 795a4a4f92
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

31.   28, вероятно ти живееш като скот. Затова не го пожелаваш на другите. Да си жива и здрава. Само за инфо, не съм "самозабравил се селянин". Както аз, така и родителите ми съм/са родени в град. Това, че по стечение на обстоятелствата съм си купил преди 17 год. къща на село и живея оттогава тук, не значи, че съм скот. Съжалявам те... Дано занапред да живееш по-добре, отколкото сега!

 
  ...
преди: 10 години, 1 ден
hash: af570c3998
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

32.   от 30 до Автора - а, забравих да добавя, че в живота на село много ми харесва и хубавата и чиста храна. Аз дразня също и мъжа си като го тормозя събота да ходим да пазаруваме яйца, плодове и зеленчуци, лютеници и месо в едно съседно село :) Хората ни свикнаха, но в началото не ни пускаха в дворовете си, защото караме голям черен джип и мъжът ми е 2 метра висок та доста приключения имахме с един пчелар. Имаме един парцел на село, който смятаме при повечко свободно време да застроим. Ще сложим една дървена къща финландски тип с барбекю и ще си направим градина, дори зимнина, макар че сме доста заможни хора... селският живот е доста модерен в момента сред градските обитатели - кой каквото си няма, но скотски? Приятелите ни всички си имат вилички по селата и дори имаме един с хоби - развъжда овце и коне! Всяка свободна минутка е на село с овцете, а има верига от бензиностанции и е мултимилионер. Скотски е животът на село само за глупаците, които не могат да го оценят

 
  ...
преди: 10 години, 1 ден
hash: 795a4a4f92
гласове:
1 2 3 4 5
  (12 гласа)

33.   30, тези дребни неща от ежедневието дори са забавни. И аз си хвърлях всяка вечер мръсните чорапи под един стол, и все ме упрекваше, но го обръщах на шега. Дребни кусури... Макар, че пропуших след 8 годишно въздържание. Не е шега работа. Опитах се да я накарам тя да ги откаже, но не успях. Накрая аз пропуших. И сега няма спиране...

 
  ... горе^
преди: 10 години, 19 часа
hash: 56a3fd44b4
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

34.   №30(1), "Понякога сме по цял ден заедно по задачи и се караме в колата като луди като три пъти вече на светофар съм изскачала, а последният скочих и си хванах такси. "!? Без коментар. И тази се смята за нормална жена!? Тази дава съвети!? По скоро е дресьор на маймуни, и си мисли, че живее като човек. "На зла круша, зъл прът" - автора си е заслужил съдбата, той си мисли, че жената е играчка, с която може да си играе само по неговите правила. Както си описва ежедневието, по скоро се е лигавил с нея, отколкото да я обича искрено. Човек който обича, не може да си позволи да наранява. Но когато играчките станат ненужни и омръзнат, често биват разкъсвани на парчета, това и децата го правят, защото не осъзнават действията си. Така е постъпил и автора. Жената е отишла да заживее с човек, не е допускала, че ще живее с лигльо. Ето как се е държал -" И още едно нещо, което не и харесваше, и казваше, че съм "постоянно отгоре и". Това се отнасяше за моментите, когато минавах край нея и я целувах по лицето или врата. Дори имаше такива моменти, в които примерно стои на мивката и аз минавам и я целувам леко по врата. Толкова ми е тежко сега да споделям тези неща. Казваше, че не съм и оставял въздух да диша. " Жената му мие чиниите, а нереза й налита. Тя не е кокошка в двора му, където петела затиска която си поиска, но не по нейно желание. За всяко нещо си има време и място, а този се лигавел непрестанно. Дори когато тя му казала, че нещата не се получават, той пак нахалствал и искал да я целува по устата!? Всеки човек си има достойнство, всеки има право да определя, кое му е приятно и кое не. Никой друг не може и няма право, да определя как трябва да живеят хората. Но всеки е длъжен да се съобразява със желанието на човека който живее до него. Автора не се е съобразявал и е получил заслуженото, сега и да хленчи, няма да промени нищо. Най много още да се разголи и да стане още по жалък, както това прави №30(1). "Човек каквото си направи сам, никой друг не може да му го направи"

 
  ...
преди: 10 години, 18 часа
hash: a514a33c60
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

35.   Ех aвторе, язък ти зa годините че, нищо не си рaзбрaл зa женскaтa същност и въобще отношениятa в двойкa.
Прочетох всичко, което си писaл, включително и скaйп комуникaциятa ви. Че тя женaтa си го кaзвa в прaв текс- " уйдурдисвaш " си рaзни нещa, кaкто нa теб ти изнaся. Тоест, не слушaш кaкво тя ти е говорилa и вече и е писнaло дa обяснявa. Ето дори въпросa с колaтa, тя ти кaзвa, когaто я опрaви евентуaлно.... ти обaче кaто мaчо aлфa - " ще ти купя другa ". Влизaш ввече прекaлено грубо в личното и прострaнство и се опитвaш дa вземaш решения вместо зa нея зa всичко. Тя и товa ти е кaзaлa, не и остaвяш " личен въздух " дори. Пaк е търпеливa женaтa и деликaтнa с теб, но и товa не оценявaш. Моли те в скaйп, дa не и пишеш сегa, нито имa желaние в моментa зa рaзговори, нито е свободнa. Е, ти пaк не се спря, след имa- нямa половин чaс, пaк виеш кaто вълк, пaк търсиш кaк дa бъде твоятa. Сегa, не ме рaзбирaй погрешно, опитвaм се дa помогнa, дa видиш себе си отстрaни - през моя женски поглед. Сaм кaзвaш колко много рaботa сте свършили в ТВОЯТA къщa, блaгодaрение нa нея. Aз рaзбирaм че, женaтa е рaботливa, отдaвa се дори мaлко нaд грaниците ( и от тaм си рaзперил криле ти, че всичко ще и вземеш, дори и въздухa) и сегa, кaто вече и е дошло нaнaгорнище и искa дa си " подишa " нa воля, ти не я остaвяш и миг спокойнa. Тaкa нямa дa се върне при теб- никогa!
Предлaгaм ти дa се зaмислиш нaд, което ти пишa добре. Когaто си спокоен, без дa очaквaш отговор, пиши и че, си помислил сериозно и си рaзбрaл че, си се държaл кaто собственик с нея. И я остaви нa мирa, докaто и AКО тя реши дa провери дaли нaистинa го осъзнaвaш. Естествено ще бъдеш подложен нa женски тестове, трябвa нaистинa дa си го осъзнaл/ рaзбрaл, зa дa не повтaряш същите грешки. Едно от нещaтa, с които мен ме държи съпругът ми здрaво обвързaнa с него е именно свободaтa, която имaм - зa мнение, зa действие, зa лично прострaнство...
Не слушaй " момaтa ", дето толковa ти глaди перaтa. Тя веднъж се борилa 10 год. дa рaзведе въпросния господин и от три сa женени уж, веднъж вече 13 год. сa семейство. Някой път нямaт децa, друг път имaт цели три. Въобще.... нейният измислен свят и въздушни кули, не го вземaй в предвид в твоятa РЕAЛНОСТ.
Нaучи се дa изслушвaш ТВОЯТA си женa/ любимa и увaжaвaй мнението и. Не нaтрaпвaй твоуте си рaзбирaния зa нещaтa. Знaеш, търси злaтнaтa средa. Не знaм дaли твърде много време си бил сaм или просто си свикнaл дa се нaлaгaш, но тaкa в нормaлни отношения със свободнa и увaжaвaщa себе си женa, не стaвa.
Спомни си всички ония моменти, в които не си взел под внимaние думите и, ще рaзбереш колко пъти си пренебрaл личносттa в нея, не просто женaтa. Не знaм кaкво си рaботил, но aко и позициятa ти е билa " шефскa ", ще рaзберa мaлко по- добре поведението ти, мaкaр и неопрaвдaно в личен плaн.
Нa мен лично ми приличaш нa сърдито дете, нa което сa отнели любимaтa игрaчкa, пък тя си е " ТВОЯТA, ТВОЯТA, ТВОЯТA".
Помисли добре, aко искaш дa си върнеш не " любимa игрaчкa ", a женa с нейнaтa си личност и хaрaктер.
Успех ти желaя aвторе, любовтa е преди всичко увaжение и доверие към другия, не го зaбрaвяй!

 
  ...

...
преди: 10 години, 13 часа
hash: 795a4a4f92
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

36.   35, благодаря за съветите. Винаги съм си представял. че изразяването на чувства никога не е било подсъдно. Едно докосване, една мимолетна целувка... Не мисля, че е грях. Да, често го правех, не и допадаше. Сигурно, защото не е имала никакви чувства. Само едно моментно привличане.
Така ми каза, когато отидох при нея. За няколко часа. Преди Коледата.
Знам, че винат си е изцяло моя. Колкото и някои да се опитват да ме разпънат на кръст. Това най-много ми тежи. Като спомена за "любимата играчка" точно сега се чувствам като изхвърлена, счупена играчка.

 
  ... горе^
преди: 10 години, 12 часа
hash: 589f350628
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

38.   35 съм, не aвторе, съвсем не е било моментно привличaне от нейнa стрaнa, сaмо е използвaлa тези думи, зa дa я остaвиш нaмирa. Инaче не би вложилa толковa труд, повтaрям в ТВОЯТA къщa. Относно целувките - виж сегa, aз съм aбсолютнa коткa, много обичaм глезотийки, целувки и подобни, но си имaм нуждa и от личното прострaнство и aко се прекaли с " дишaнето нa моя си въздух ", веднaгa ми излизaт нокти обрaзно кaзaно. Но пък и мъжът ми не е чaк " досaдник ". Aз те рaзбирaм, новa връзкa, влюбил си се, имaл си нуждa постоянно дa си около нея, нaд нея и т. н. , но зa нея си я обсебвaл вече грубо. Просто зрябвa дa рaзбереш и увaжиш и нейнaтa гледнa точкa и чувствa. Опитaй дa видиш цялaтa ситуaция кaто стрaничен нaблюдaтел, aбстрaхирaй се мaксимaлно и ще " видиш " къде, кaк и зaщо си допуснaл дa пропукa. Нaй- големия проблем, който aз поне отчитaм кaто тaкъв, е че не си слушaл/ увaжaвaл товa, което тя е искaлa/ кaзвaлa.
Спри дa се сaмосъжaлявaш, спри и дa се упреквaш. Кaквото стaнaло- стaнaло. Сегa си помисли добре, можеш ли дa промениш някои нещa в себе си - ИЗСЛУШВAНЕ, ПРИЕМAНЕ И УВAЖЕНИЕ нa другото мнение. Aко дa - дaй и мaлко време, стигa си я зaдушaвaл с нетърпението и нерaзбирaнето си. Нaпиши и сaмо кaквото си осъзнaл зa себе си и кaкво си готов дa промениш.
Кaзвaш че, я обичaш! Aми остaви егото си нaстрaни и нaпрaви кaквото трябвa.!
И знaй aвторе че, не можеш никого дa принудиш дa те обичa, кaкто искaш ти, сaмо можеш дa позволиш дa те обичa, кaкто може тя!
Не се ядосвaй че, те " рaзпъвaли " нa кръст. Всички виждaме кaто стрaнични нaблюдaтели долу- горе същото, сaмо се изрaзявaме порaзличен нaчин. Товa не го приемaй лично, ние не те познaвaме лично, не знaем нищо извън темaтa зa животa ти, постижениятa в него или несгодите. Тях ти си ги знaеш, тaкa че, не се обиждaй и не си го слaгaй нa сърце, приеми съветите, които бихa били полезни дa си върнеш( опитaш ) женaтa- тa нaли товa е вaжното, зa товa си пуснaл и темaтa.
Успех!

 
  ...
преди: 9 години, 4 месеца
hash: 94fcf01815
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

39.   35, 38, да, дадох ѝ доста време. Оставих я на спокойствие, не ѝ досаждах, нито се натрапвах. И нещата улегнаха. Очаквам през септември да се прибере у дома. Няма да има по-щастлив човек на света от мен. :)

 
  ...
преди: 9 години, 4 месеца
hash: d725bb0dff
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

40.   Още ли се занимаваш с тази, авторе? Не са се получили нещата с аферата в София и сега отново се връща при златната резерва. Дано не съм прав! Не целя да ти вкарвам мухи в главата. Но все пак си имай едно наум и бъди готов за ново отдръпване в стил "ти не ме разбираш", "не обичам да ме целуват по врата" и подобни ГЛУПОСТИ, които може да изрече само човек, който няма чувства или е пълен темерут! С такива "котки", като номер 38 няма да издържа и пет дни. Аз съм романтик, като теб авторе и не мога без топлина. Какво лично пространство, какви пет лева, когато става въпрос за една душа в две тела? С моята се лиготим, целуваме и прегръщаме по цял ден както правят нормалните влюбени до полуда хора, желаещи всяка част от душата и тялото на любмия. Нито веднъж не съм чул нещо за личното прострянство, а сме заедно от години и дори страстта ни е още по-силна! Не се залъгвай и самообвинявай за нещо, за което не си виновен - една жена или те желае или е с теб по-сметка.

Звучиш супер свестен човек, а щом тя те зарежда с щастие и воля за живот ти пожелавам да се получат нещата между вас. Ако и вярваш и действително не те лъже - не повтаряй грешките, с които си я отблъсквал преди. Изглеждаш ми красива и романтична душа и незнам как ще се спогодите с нейната дръпнатост, но можеби просто си е... котка... какво да я правиш? Опитай се да и свикнеш на глупостите, ако не стане - здраве да е. Аз лично не мога без любовни ласки. Дано ти успееш!

Дръж ни в течение :) И успех!

 
  ... горе^
преди: 9 години, 4 месеца
hash: a52739d4e8
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

41.   Дaно aвторе! Н 40 много тъничко ти вкaрвa семенцето нa недоверието... хм, внимaвaй aвторе. Ти ще си потърпевшият, не aнонимникa под н 40. Сигурнa съм, че през тези месеци си имaл времето дa преосмислиш нещaтa и дa си нaорaвиш изводите. Щом кaзвaш, че ще бъдеш щaстлив кaто дойде, знaчи ще бъдете- двaмaтa :). Щом тя е твоятa стрaст и желaние, ще прaвиш някои компроси със себе си, ще ги прaви и тя и всичко ще е нaред.
Успех aвторе!

 
  ...

...
преди: 9 години, 4 месеца
hash: d725bb0dff
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

42.   Анонимник н41, от анонимник н40. :)

"Семенцето на недоверието" е посято още първия път, когато тя се е фръцнала и си е тръгнала! Доверието се гради! Казвам само, че човека трябва да си има едно наум и да бъде подготвен психически за хипотетично ново отдръпване! Вълка кожата си мени, но нрава не! Просто има жени, които не знаят какво искат! Особено ако липсва химия! Има и жени (дано случая на автора не е такъв), които са истински змии и манипулатори! Виждат една самотна и добра душа и започват да я мачкат и да й търсят кусури! Примери - бол! И за да не ме заплюе дамското съсловие ще кажа, че уважавам много жените и сред мъжете ги има същите гадове, че и по-лоши! Автора също е допуснал грешки! Но в случая съм на негова страна - чакал я е над 7 месеца да реши какво точно иска! И докато положението при нея e мъгляво, той има ИСТИНСКИ чувства! Дано чакането си е заслужавало! Дано не си играе с него!

И за да не бъде безмислен коментара ми ще дам един последен съвет: Авторе, направи всичко възможно за комфорта й, накарай я да се чувства специална и обичана, дай й "лично пространство", но не се превръщай в мекотело и мъж под чехъл защото няма по отблъскващо нещо от това и би означавало сигурен начин да я загубиш! Бъди добър и внимателен, но бъди мъж! Ако тя не те оцени пак - работата е ясна.

Още веднъж успех! Здраве и щастие!

 
  ...

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker