Голяма излагация ми се случи. Дано да се посмеете и вие - Spodeli.net

Семейство (6472)
 Здраве (9598)
 Спорт и красота (4699)
 На работното място (3179)
 Образование (7302)
 В чужбина (1652)
 Наркотици и алкохол (1115)
 Измислени истории (797)
 Проза, литература (1737)
 Други (18521)
 Избор на редактора (156)

Полезно

Пакет за пълно възстановяване със зъбни импланти в рамките 5 работни дни. Опитен екип и зъботехници, венозна седация от анестезиолог, временни и постоянни мостове - фиксирана цена

Запознай се с актуалните цени на зъбни импланти в дентална клиника Смайл Дентал Сървисес

Споделена история от Други

Голяма излагация ми се случи. Дано да се посмеете и вие
преди: 9 години, 9 месеца, прочетена 3394 пъти
Използвам анонимността на този сайт за да споделя една смешна случка която ми се случи. Резилът е наистина много голям. Като се присетя за нея се смея с глас на самия себе си. Откровено казано когато ми се случи не ми беше никак до смях. Бих искал да я споделя тук просто за да разсмея и да развеселя повечко хора.

Ще започна с малко въведение. Аз съм запален планинар. Когато имам свободно време, пари и прогнозата е за хубаво време не пропускам да отида по някоя планина.
Това лято в един слънчев и топъл ден ми се наложи да измина разстоянието от хижа Мазалат до хижа Узана, което беше част от по-голям маршрут по билото на балкана които започна от гр. Априлци и завърши в гр. Габрово.

Тръгнах от хижата рано сутринта. Пътеката в по-голямата си част минава през гора. Денят беше петък, работен ден и по планинските пътеки нямаше почти никои. В хижата бяхме едва 5 човека. След като тръгнах от Мазалат не срещнах никои по пътеката.

Тъй като стомаха ми е леко капризен по едно време ми се доходи по голяма нужда. Реших да устискам малко, докато не приближа една чешма която се намира след като пътеката излезе от гората. Тази чешма е кръстена на красивата местност и малък връх под които се намира - Корита. Изглежда ето така
[URL=http://www. imagebam. com/image/aab02c351348467][IMG]http://thumbnails109. imagebam. com/35135/aab02c351348467. jpg[/IMG][/URL]

Моля имайте на предвид, че тази снимка е правена на друг трип. Когато бях там за последно времето беше ясно и слънчево. Тогава обаче изобщо не ми беше до снимки. Ако прочетете разказът ми до края ще разберете защо.

Та пътеката след като излезе от гората минава през две тесни полянки след това се спуска надолу към чешмата. Аз реших да се изходя малко в страни до последната полянка преди наклона. Тук ще отворя една скоба и ще кажа, че за мен това е много голямо предизвикателство. След тежка травма от ски и последвала серия операции и дълъг период на възстановяване мога да си сгъна десния крак само до определено положение. Това означава, че не мога да клякам. Мислих го малко, след това си свалих гащите и се напънах. В последния момент обаче се усетих, че не съм премислили един дребен детайл. /вече беше късно/. Имаше наклон по посоката на които се бях настанил. Както и да е. Свърших си работата. Облекчих се. Успях да си избърша задника успешно. Руло тоалетна хартия никога не излиза от раницата ми.
Теренът беше тревист и мокър /предишния ден беше валяло малко/, следователно хлъзгав. В мига които се надигнах се лъзнах и паднах право в лайното. По някакво чудо ли, случайност ли не си засегнах дрехите. Не искам да си представям обаче задника ми на какво заприлича. Избърсах го обаче не беше достатъчно.
Реших, че най-добра работа ще свърши чешмата която беше на близо. Трябваше да измина само една наклонена поляна дълга около 30 метра. Направих го със свалени гащи малко над коленете и връхна фланелка с къси ръкави вързана на корема. Беше тегаво защото много внимавах да не се хлъзна на мократа трева и да падна пак. Нудистките прояви изобщо не ме притесняваха защото силно се съмнявах, че в този делничен ден изобщо някои ще мине по тази пътека.
След като стигнах чешмата успешно се съблякох гол. Останах само по туристическите си обувки, които са непромокаеми /Goretex/. След това си извадих сапуна и малката хавлиена кърпа от раницата. Реших да премина по същество, а именно да си измия задника за което бях дошъл.
Ето тука вече идва най-голямата излагация. Надупих се срещу струята и си го насапунисах. В момента в които оставих сапуна на лявата бетонна лавица на чешмата видях, че от пътеката за хижа Планинарска песен се задават група момичета. Като приближиха забелязах, че бяха млади, на възраст между 20 и 30 години. В общи линии ме завариха почти дибидюс гол одупен към чешмата. Падна голямо хилене и кикот. Едната ме попита "Абе какво правиш бе? " Аз и отвърнах: "Оцелявам в трудна ситуация в планината. " В интерес на истината точно това правех. Обърнах се към нея съвсем рефлективно насочвайки към нея увисналия си член, без да се съобразя, че поне можех да го закрия с ръка.
После ме хвана срама и минах зад чешмата. Нямаше как да се скрия зад нея понеже те вече се бяха качили на хълма и имаха пълен изглед към местността. Успях да си изтрия задника и набързо си сложих долните гащи през обувките.
Излагацията съвсем не спира до тук. Като погледнах към пътеката надолу, по нея се изясниха двама приятели и техните половинки. Всъщност с тях се познаваме повече от 10 години, но не се виждаме често. Те ме завариха по бели гащи, държащ сапун в едната ръка и хавлиена кърпа в другата.
Сигурен съм, че се сетиха за какво бях спрял на тази чешма. Колегиално ме изчакаха да си обуя панталона и ме запознаха с гаджетата си. Първоначално си помислих, че са с групата девойки които бяха преди тях, но после се оказа, че нямат нищо общо. Просто паркирали колата си на х. Партизанска песен и решили да се поразходят до х. Мазалат и обратно.
Резилът съвсем не свършва до тук. Оказа се, че те планират да прекарат нощта в хижа Узана, където аз вече си бях запазил място. Вечерта бяхме заедно в столовата. Разказах им за случката с девойките и те умряха от смях. Срамът ми започна да се разсейва и се засмях и аз.
Както се бяхме улисали в сладки приказки и разговорки по едно време дочух нещо като "Абе тоя там не е ли оня голия от чешма корита? " Погледнах към съседната маса и там бяха девойките пред които видяха нудистките ми изпълнения. Побутваха се една друга и се подхилкваха.
Аз се засрамих и се направих, че не ги виждам.

Принципно имам силно чувство за себе ирония и споделям тази история за да разсмея повече хора.
Надявам се да Ви е харесала. :)

Сподели историята:

<< Предишна Случайна Следваща >>

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS

Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)

Email:

ж16

hash: f51c70344b
  (142012 гласа)

4.   Оххх божеее.... Много ме развесели :) Но ако аз бях те видяла, можеше и шамари да ядеш :) Благодаря за минутките смях!
Ж 24

hash: 26f80bcb66
  (2 гласа)

5.   Добро е. Евала, братле. Да не ти пука. :)

hash: cfdccb6181
  (100228 гласа)

7.   Наистина смешна история, но не бих искал да се окажа на твое място. Поне не си се панирал и не си хукнал накъдето ти видят очите, браво :)

hash: cbb0d06f97
  (1 гласа)

8.   Здравей! Определено постигна целта си. Бях стигнала до момента, в който се забърсваш след падането и вече ме беше заболял корема от смях. А след още 2-3 изречения трябваше да спра, за да си избърша очите. От много време не се бях смяла с толкова сълзи. Голям образ си!

Дес

hash: 2582970034
  (7 гласа)

9.   Аз не разбрах защо не я свърши тази работа още в гората и защо не се събу, че трябваше да ходиш като пингвин с гащи на глезените до чешмата.

Добре, че поне имаш самоирония, че иначе щеше да се гръмнеш от срам. :)

hash: e0e01fdc55
  (85399 гласа)

10.   Важното е, че имаш чувство за хумор! Какво да правиш случват се инциденти, пък и на всеки се е случвало да изпадне в неловка ситуация. Лично аз доста се хилих на историята ти и те поздравявам, че имаш такова страхотно чувство за самоирония. Нали знаеш, светът е оцелял, защото се е смял! Евала! И друг път пак да се разхождаш в този красив край на България (моята вил е в района, за това знам колко е красиво). А аз ако те срещна на някоя чешма... обещавам няма да се хиля много!

hash: 21fd53f050
  (2 гласа)

11.   Еми какво. Подходил си по възможно най-цивилизован начин, предвид обстоятелствата, макар и изключително комични (смях се на глас от началото до края :) не на твой гръб, обаче! Смея се ЗАЕДНО с теб! ). Ако бях аз на твоя място (което много трудно може да стане, предвид факта, че точно случки от такъв тип са ми най-кошмарни, да предприемам мерки да се изходя рано сутрин преди похода), вместо да диря чешма да се подмия като бял човек, щях най-аборигенски да провлача гол и лайнян гъз по мократа трева.

Иначе, евалата! Тази история си е направо за публикуване някъде!

hash: e7b076d253
  (70348 гласа)

12.   Колко има да се хиля ... и да се надеявам да не ми се случва нещо подобно. Трябва да имаш топки за да напишеш излагацията си и да осъзнаваш комичното на ситуацията, личи си, че си печен.

hash: 8bb18c8f19
  (3 гласа)

13.   Здравата се посмях. Като прочетох за наклона помислих, че тоалетната хартия се е търкулнала и това е. Обаче по-нататък съм се хванала за главата. Направо паднах от смях като си представих гледката и отзад, и отпред. Ти обаче никак не си срамежлив щом си се съблякъл и си вървял такова разстояние. Другия път като ходиш на туризъм си носи мокри кърпички.

hash: 8bb18c8f19
  (1 гласа)

14.   Здравата се посмях. Като прочетох за наклона помислих, че тоалетната хартия се е търкулнала и това е. Обаче по-нататък съм се хванала за главата. Направо паднах от смях като си представих гледката и отзад, и отпред. Ти обаче никак не си срамежлив щом си се съблякъл и си вървял такова разстояние. Другия път като ходиш на туризъм си носи мокри кърпички.

hash: e0f9fc8062
  (2 гласа)

16.   Здравей, аз те познах по някои от обстоятелствата. От една компания сме, но скоро не сме се виждали. Наистина малко неприятна случка, но какво пък толкова на всеки може да се случи.

hash: 3bca7fa014
  (1 гласа)

17.   Поздравления,че се от малкото хора,които се сещат да се измият след нужда,а за другото-ами смешно е,ама на тебе ти е било гадничко.Другият път да си носиш сгъваем параван,че знае ли се-може да попаднеш пак на някои планинарки :)

hash: aa873e65cc
  (1 гласа)

18.   №4, защо толкова свирепо? Какво ти е направил човека? Дано и на тебе ти се случи същата ситуация!

Авторе, много яка случка! Аз така преди години пропаднах в селския кенеф на село при баба ми... и като изплувах комшиите ме видяха. Каква смрад, каква гнус и какъв срам съм брал само аз си знам! Да имах дар-слово като теб да опиша ситуацията - сигурно тука щеше да има препаткали от хилеж! Ти представяш ли си дрехите и всичките ти телесни дупки да са пълни със супа от... УЖАС!!!

hash: 7290241f16
  (6 гласа)

19.   Аналогичен случай:
Наложи се да клекна по спешност на улицата, зад един камион.
И малко след това камионът потегли.
Намериха се добри хора да ме заснемат и публикуват :)
За щастие не ми се вижда лицето.
Но ако видите някъде снимка на простак, който ака на улицата, това съм аз :)

Y D

hash: ffddfb1f06
  (3 гласа)

20.   Номер 18, аз съм номер 4... Имам подобна случка, но по затънтени алейки и не беше много приятно... На 11 год. Да те гони педофил и да си го размята... Та от тази гледна точка, се изразих по този начин, но благодаря за пожеланието. Къде, къде по- лоши неща съм преживявала :)
П. с Пак го прочетох и пак се смях на глас. Страшен образ!

hash: 5e10a1c447
  (1 гласа)

21.   Голям смях падна, и тъкмо се бях успокоила, Y D (номер 19) ме довърши окончателно :)))))))))))
ЕднаЖенаКаза

hash: b6565a7bb2

22.   Отново е авторът.
Съжалявам за късния отговор, но отново бях на планина и нещо не успявам да се организирам. За щастие този път не правих нуди изпълнения, просто защото се набухах с хапчета Лопедиум. :)

Безкрайно съм радостен, че съм успял да развеселя още много хора с моята история. Благодаря ви за положителните отзиви. Сега като се замисля звучи даже нелепо и невероятно.

@ 4 да не мислиш, че съм някакъв маниак които обича да се показва гол пред група непознати момичета? :) Всичко беше просто случайно.

@ 9 Ами знаеш ли, чак сега ми подсказваш, че можех да си спестя това ходене. За другия път ще знам. :)

@ 11 Ами аз първоначално бях решил да отложа измиването като пристигна в хижата където имаше баня и постоянно топла вода, но нали цапнах в лайното. Не ми се ходеше чак до там, нали разбираш.

@ 16 Май вярно сме от една компания, даже се сещам коя си. Много съм се засрамил да знаеш. :)

Ако ми се случи нещо подобно, комично и нелепо обещавам да го пусна тук. :)

Поздрави,

Коментари очaкващи одобрение: няма

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)