Психическа нестабилност поради акне - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (91491)
 Избор на редактора (165)
 Любов и изневяра (21351)
 Секс и интимност (10688)
 Тинейджърски (19631)
 Семейство (4489)
 Здраве (7436)
 Спорт и красота (3885)
 На работното място (1947)
 Образование (5418)
 В чужбина (1198)
 Наркотици и алкохол (888)
 Измислени истории (714)
 Проза, литература (1443)
 Други (12231)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Здраве

Психическа нестабилност поради акне
преди: 1 месец, 9 дни, прочетена 423 пъти
Момиче на 20г съм. От 7-8 години боря акне-подути големи пъпки най-вече. Допреди 2 години само кремове, лосиони-от време на време се оправя кожата и после пак зле. Преди 2 години ходих на дерматолог-изписа хапчета, които не помогнаха. На противозачатъчни не съм била. Последно ми е предложено лечение с Роакутан. Нямала съм нито една трайна връзка- бях влюбена в повърхностно момче, което не веднъж ме засегна за акнето. Другите ми връзки са били за по 2-3 месеца. И толкова. Ниско ми е самочувствието и все повече се понижава. Макар и да умея да се гримирам добре -тези подути неща просто не се скриват. Отнема месеци докато минат. Студентка съм-в градския непрекъснато осъдителни погледи, в общежитието в последно време дори не ми се комуникира със съквартирантките постоянно съм намазана с разни покривни лосиони да не ми гледат пъпките. Отказвам постоянно на приятелите ми разни предложения за излизанки и купони, защото не мога да вдигна поглед от земята. Срам ме е. Лятото бях по-добре както обикновено заради слънцето, но сега от 2 месеца пак е ужас. Нашите не са съгласни за Роакутан, но не мога -аз не живея, дните ми минават по еднакъв начин -плач, срам, социална паника, липса на увереност, потиснатост. Потискам се като се храня от страх, че ще ми излезе нова пъпка. Не мога да спя добре. Липсва ми каквато и да
е концентрация-не мога да си науча. Някак си всичко ми е безсмислено. Искам да се излекувам и да живея нормален начин на живот.

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 1 месец, 9 дни
hash: 3ef6cf99f8
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

1.   Пусни си излесдвания на хормоните, тези пъпки са от хормонални проблеми и повече вредна храна. Ако хормоните ти не са наред, започни хормонално лечение. Препоръчвам ти да започнеш да пиеш противозачатъчни, но се консултирай с гинекогол. Това ще помогне.

 
  ...
преди: 1 месец, 9 дни
hash: 81a203b9e0
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

2.   Роакутанът има много странични ефекти. Има други лекарства с подобно действие, които нямат тези ефекти. Смени дерматологът, явно не е твоят дерматолог. Пускала ли си си хормонални изследвания? Ако не, направи го, проблемът може да е породен от хормонален дисбаланс.


Black Sabbath

 
  ...
преди: 1 месец, 8 дни
hash: 668ce62ae4
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

3.   Здравей, бях на твоето място преди 3 години, не можех да си мия лицето от болката от подкожните цисти. Съжалявам, но Роакутан е единственото решение. Ходих къде ли не, позлвах всичко (включително други лекарства, предписани от великобритански доктори) - нищо не върши работа освен него. Според мен трябва да кажеш на вашите наистина как се чувстваш - това, което си написала тук. Също така да отидете заедно при добър, частен дерматолог - сигурна съм, че щом те види веднага ще предложи Роакутан и ще ви каже, че само с него ще се оправи проблема. Просто няма какво друго да ти помогне. Страничните ефекти наистина си заслужават, аз от единия - изсушаване на кожата, даже се радвам, тъй като от всекидневно миене на косата преминах на 7 дневно, докато бях на хапчетата. Все още ги пия, но съм в крайната фаза, намалявайки дозировката, и изсушаването започва да намалява. От около втория-третия месец се изчистиха всички пъпки. Има само един по-страшен ефект (освен проблема с бременността, нали, но едва ли толкова рано си тръгнала да раждаш) и това е намаляване на зрението, което при мене в момента се проявява най-силно, НО друго момиче, което ги пие, ми каза, че като ги е спряла зрението ѝ се е оправило. Дори и да си остане така (виждам по-далечни надписи размазано), пак бих пила Роакутан и въобще не съжалявам. Освен това не всички странични ефекти могат да те засегнат. Ако се решиш да го пиеш - задължително след консултация с дерматолог, за да предпише дозировката, и редовни кръвни и други изследвания, които ще ти назначи. www. aptekapromahon. com - Това е една гръцка аптека, от където можеш да си го поръчваш по-евтино, доставят до тук, тъй като при нас е 42лв. Или им пишеш имейл със снимка на рецептата, или им се обаждаш - говорят български. Ако имаш контакти в Турция - там е още по-евтино.
Сега си в най-хубавите си години, и не бива да стоиш затворена вкъщи и изолирана от всички. В крайна сметка, ако вашите все още не са съгласни, си пълнолетна и не е задължително тяното разрешние, но ти обещавам, че друго няма да помогне.... Ако имаш още въпроси - на разположение съм. Успех! :)

 
  ... горе^
преди: 1 месец, 8 дни
hash: d0302eeef8
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

4.   Спри млечните продукти, белия хляб, тестените продукти и всичко сладко и увеличи приема на вода и кожата ти ще се изчисти в рамките на 4-5 седмици. Аз така се оправих. Няма смисъл да мажеш неща отвън, проблемът е вътрешен.

 
  ...
преди: 1 месец, 7 дни
hash: f18165a9e0
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

5.   Здравей, аз съм момче на твоите години и ще ти дам съвет, напълно те разбирам, защото бях и от части съм в твоята ситуация. Аз лично с Роукутан се оправих почти, още имам белези, но мисля че по-ценен е психологическия съвет, понеже при мен също беше много тежко това, връзки никога не съм имал и дори не съм се целувал, но за сметка на това постигнах и постигам доста на фона на хората които са на моите години и това им е единствения успех, аз лично ги окачествявам като загубеняци. Първия ми съвет е да спреш да се сравняваш с другите, кой как изглежда. ВСЕКИ има проблеми, просто твоя е с лицето. Аз това го реших с тренировки, 3 години тренирам вече подред през ден, не съм спирал дори и болен. Това ти помага за самочувствието. После, наблегни на кариерата/бизнеса си. Аз на твоите години правя по 3-4 хиляди на месец, и въобще не ми пука кой как ме гледа, нито кой какво мисли за мен. Не спирай да учиш, аз лично чета по книга на седмица, отделно карам бакалавър успоредно с работата. Фокусирай се върху положителните ти страни и въобще не се депресирай/отчайвай. Ако нямаш такива, все ще намериш. Успех и мачкай наред!!!

 
  ...


...
преди: 1 месец, 5 дни
hash: c9d771cbe1
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

6.   4 ти е дал най-правилного съвет. По ТЛС даваха предаване в което хора с гнойни рани незарастващи с години чрез правилно хранене го преодоляха. Може и да го намериш в нета Болница за лечебно хранене се казваше. Цигари, алкохол, сладко, тесто, мляко провокира кожните проблеми.

 
  ... горе^
преди: 1 месец, 5 дни
hash: b00db11382
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

7.   От АВТОРКАТА :Изключителна съм благодарна за отделеното време и изчерпателните коментари на всички включили се. Проблемът с Роакутан е че след месец напускам страната, защото ще карам стаж в Чужбина, заради който съм се свръхстресирала и явно от този стрес се получи влошаването на проблема. Трябва ми медикамент, който няма да е проблем да изнеса при полета, а с Роакутан едва ли ще стане. Тази седмица съм на хормонални започнах успкоителни и има леко подобрение - временно естествено, но се задействам. Просто ми трябваше място, на което да излея всичката болка, която акнето ми причинява и дори на момента се почувствах по-добре.

 
  ...
преди: 1 месец, 2 дни
hash: 668ce62ae4
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

8.   Можеш да пътуваш с Роакутан в самолета. И аз го взимах, докато бях в чужбина, пренасяла съм няколко опаковки наведнъж.

 
  ...

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker