Напълнях заради противозачатъчни - Spodeli.net


Нещата от живота...
 
Реклама


 Начало
 Правила
 Добави история!
 Контакт
 
Споделени истории (97770)
 Избор на редактора (167)
 Любов и изневяра (23011)
 Секс и интимност (11339)
 Тинейджърски (20292)
 Семейство (4905)
 Здраве (7877)
 Спорт и красота (4116)
 На работното място (2205)
 Образование (6014)
 В чужбина (1305)
 Наркотици и алкохол (937)
 Измислени истории (735)
 Проза, литература (1510)
 Други (13351)
 
Зъбни импланти
Възстановете Вашата усмивка в рамките на седмица!

Зъбни импланти - цени

 

  

Споделена история от Спорт и красота

Напълнях заради противозачатъчни
преди: 4 години, 8 месеца, прочетена 1733 пъти
Здравейте! Моля ви за съвет как да си върна предишните килограми.
Преди две години отслабнах страшно лесно с 10 килограма - просто намалих храната и за месец-два постигнах повече от очакваното. Да, обаче миналото лято се наложи да пия противозачатъчни по здравословни причини, от които си върнах предишното тегло. Сега отново по същия начин се опитвам да сваля 10 килограма, но дори и 2 не мога. Имам чувството, че метаболизмът ми се е забавил. Лекарката твърди, че няма такова нещо, но аз виждам резултатите или по-скоро липсата на такива.
Моля ви, помогнете, не се харесвам така :/

 
Сподели историята:
 
<< Предишна Случайна Следваща >>
 
 

Коментари

Добави Коментар!
Вземи последните коментари по RSS
 
Изпрати ми имейл, ако някой добави коментар към тази история (какво е това?)
 
Email:
 
  ... ... ...
Коментари на страница: Най-отгоре:

преди: 4 години, 8 месеца
hash: faae4e109a
гласове:
1 2 3 4 5
  (4 гласа)

1.   Зависи от противозачатачните. Ако взимаш от най-новите, 3-4 поколение - от тях изобщо не се напълнява, а обратното - лекуват акне и дори се отслабва, но имат странични ефекти - ТРОМБОЗИ, които са доста сериозни.
По-старите противозачатачни 2. ро поколение са на съвсем различен принцип и от тях се задържа към 3 литра вода в екстремния случай - тоест 2, 5-3 кг. можеш да обясниш действително с противозачатачни, но всичко друго си е хапване.

Проблемът при теб е, че навремето си отслабнала много бързо и си разградила преди всичко мускулна маса - наричат thin fat такива хора - слаби на тегло, но с висок % мазнина. Просто мускуите тежат много повече от мазнинките и като „отслабнеш“ на килограми мускули е супер, но реално си си запазила мазнините - на тялото е много по-лесно да разгради мускули и го прави.
Това е предпрограмирало следващото напълняване при теб - първо с висок % мазнини ти клониш към задържане на течности - тук 3 кила може и да си качила, но и заради хормоните, заради психически проблеми си отпуснала с храната и резултатът не е закъснял.
Съвет - виж какво ядеш и почни добре изчислен режим на хранене, така че да ти се получава 400-600 калории дневно калориен дефицит. НЕ СПИРАЙ С ЛЕЧЕНИЕТО особено ако става дума за поликистоза и искаш бебе - довери се тук на своята лекарка. Тя ще прецени какви подобрения имаш, а хормоналните терапии траят с години - не те плаша, но 2 години могат да отнемат за ВРЕМЕННО изчистване на поликистозна жена с такива медикаменти.
Ти не си търси оправдание в хапчетата, за да хапваш повече, защото сега е лесно да кажеш, че е от хапчетата, да излъжеш дори себе си, но на практика хапчето не съдтржа калории и няма как да качиш 10 кила от това, а 3 кг. вода ще си изхвърлиш като си спреш хапчетата

 
  ...
преди: 4 години, 8 месеца
hash: 93da3e1ae9
гласове:
1 2 3 4 5
  (6 гласа)

2.   Номер 1, моля те, изказвай се по-подготвена. "Хапчето не съдържа калории", но идея си нямаш как и най-леките колебания в хормоналния баланс могат да повлияят на метаболизма. Качвала съм и съм сваляла по 10 килограма за месец ей така, от нищо, без да променям хранителните си навици. Всичко заради хормонални проблеми. Не бързай да обясняваш на жената как "си хапвала", без да си запозната.

Авторке, най-добре спри тези хапчета веднага щом можеш. После ще ти е нужно известно време да се изчисти организмът ти, да възстанови нормалните си функции, да се възстанови от хормоналния стрес.

Alpha, ж. 26

 
  ...
преди: 4 години, 8 месеца
hash: 941ee0f813
гласове:
1 2 3 4 5
  (5 гласа)

3.   Не вярвам да е противозачатъчните, но най-добре иди да си изследваш хормоните. Аз съм на противозачатъчни от години и напълнях чак наскоро, оказа се, че имам проблем с щитовидната жлеза и противозачатъчните нямат нищо общо.

 
  ... горе^
преди: 4 години, 8 месеца
hash: 790d7fa3f1
гласове:
1 2 3 4 5
  (0 гласа)

4.   От авторката:
Ще дам повече подробности за по-ясно. Аз от почти половин година спрях хапчетата, защото проблемът ми се разреши. Всичките ми хормони са в норма. Всъщност, аз пих хапчетата, защото имах по-високи нива на тестостерон и по-ниски на естроген, а тези хормони влияят на метаболизма доколкото знам, т. е. женските го забавят, мъжките го засилват (по-добре да си бях останала с високия тестостерон). Факт е, че през лятото хапвах повечко, но не като за 10 кила отгоре. Мисля си не толкова, че напълнях заради противозачатъчните, а че не мога да отслабна заради тях. Както вече казах, преди ми беше много лесно да слабея.

 
  ...
преди: 4 години, 8 месеца
hash: ce8d6c95d9
гласове:
1 2 3 4 5
  (3 гласа)

5.   Авторке, много ти съчувствам, защото аз самата си скапах метаболизма заради хормонални хапчета. Всичко започна с 2 ескапела през няколко месеца, после Логест 2 г. и сега не мога да отслабна. Метаболизмът ми е тотално разбит. От отчаяние пробвах да гладувам, но даже за 5 дни пълен глад отслабнах само 1 кг. Вече ме е страх да пия каквото и да е, опитвам се да спортувам поне 4-5 пъти в седмицата и отслабвам, макар и много бавно - по 1 кг на месец, въпреки че съм с калориен дефицит от отколо 500 ккал на ден. Вече година и половина не пия Логест, но пак не мога да остлабна. Спра ли да спортувам даже за месец, пак си качвам килограмите.
Още нещо - таблетките имат много кофти странични ефекти, аз получих раничка на шийката на матката от Логест. Само че като ти ги изписват докторите тях не ги интересува какво може да ти се случи. Освен това и кожата ми се прецака от тях, в смисъл - не може да си възстанови здравия вид, стана по-суха и гадна. А в моя случай най-гадното е, че ги пих само за контрацепция, не съм имала кисти или други проблеми.
Сега чакам организмът ми да се настрои сам и да си възстановя хормоналния баланс, но сигурно ще отнеме поне още 2-3 г. :(

 
  ...


...
преди: 4 години, 8 месеца
hash: bbe9ee9e51
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

6.   От година и половина пия противозачатъчни хапчета и нямам такъв проблем.

 
  ... горе^
преди: 4 години, 7 месеца
hash: 04e16c138b
гласове:
1 2 3 4 5
  (2 гласа)

7.   ох... защо ги пиете бе хора... очевидно е че нещо не ти е наред с хормоните съответно трябва да го нормализираш- виж кои хормони не са в граници, поинтересувай се защо и от какво се влияят, намали го- и аз имах твоя проблем- казаха ми че имам поликистоза още на 15 и се шашнах.. пих противозачатъчни 2г-всичко беше добре-спрях ги и батак- качих килограми и лицето ми стана леш съответно пробвах по трудния начин щото от тарикатлък с хапченца така става- почнах да тренирам и да ям по режим (преди си ядях здравословно но безразборно) и да пия цинк и див ямс.. и да спя щото преди спях по 5 часа макс- за 6 месеца всичко се оправи и се нормализираха естрогени прогестерони квото се сетиш...

 
  ...
преди: 4 години, 6 месеца
hash: a07c1bb556
гласове:
1 2 3 4 5
  (1 гласа)

8.   Извинявай, авторке, но съм обезпокоена от формулировката "пия противозачатъчни заради здравословни проблеми". На такъв объркан човек не бих дал съвета, който иска, а по-скоро да си излекува общата представа за нещата.

 
  ...
преди: 4 години, 6 месеца
hash: 941ee0f813
гласове:
1 2 3 4 5
  (5 гласа)

9.   Хайде пак градски легенди. Противозачатъчните водели до напълняване, окосмяване, рак... абе, изобщо де що има болест или неприятно състояние противозачатъчните са виновни. И понеже са толкова страшни тия хапчета за това сме на първо място по аборти.
Имах позната, която преди да навърши 23 беше направила 4 и накрая роди нежелано дете, защото докторите казаха, че 5-ти аборт ще е страшно рисков. И когато най-невинно я попитах защо не се пази отговорът беше "ами не обичам презервативите, а от противозачатъчните ще напълнея! " Брей, че логика! Значи 4 аборта и перспективата да си самотна майка не са проблем, обаче противозачатъчните направо ще те убият! Така, че преди да пишете глупости, четете малко и се образовайте. Да, като всяко лекарство и при тях може да има странички ефекти, то дори и аспирина не им понася на някои хора, но да преписвате на тях абсолютно всичко, което се случва с тялото ви, от няколко кг отгоре до главоболие е направо смешно.

 
  ... горе^

Коментари очaкващи одобрение: няма
...

Коментари, които са написани неграмотно, с латински или главни букви няма да бъдат добавени!

1. Бъди полезен на другите с коментара си!
2. Хейтъри не се толерират!
3. Обидните квалификации не са аргумент :-)
4. Пазете мъдростта за себе си, другите имат нужда от съчувствие!

Знаете ли, че след символите запетая и точка винаги следва интервал?   [ Да ]   [ Не ]

При нас коментарите се одобряват ръчно. Въведи своя имейл адрес и ще получиш известие, когато бъде публикуван нов коментар.(какво е това?)



Copyright © 2007 Spodeli.net
eXTReMe Tracker