54. До 45 от 26
Първо, благодаря за отговора. Надявам се аз също да мога да ти отговоря на твоите чуденки и постулати.
Не съм имал за цел да те убеждавам, а просто да споделя, но вероятно е имало и нотка от първото.
Дали съм те убедил или не, донякъде ми е все тая, естествено бих предпочел да ми повярваш, но не те виня за съмнението, защото, както каза, не се познаваме и трябва да го видиш с очите си.
какво би видяла с очите си, бегло описано, е тих, млад мъж, висок 1. 85м. Не ходя да се натискам при момичета и жени, а виждам симпатични, такива, всеки ден, но само дотам. Действително аз не харесвам леки и лесни жени, и характеристиките, които съм ти описал в предишния коментар са част от това, което наблюдавам.
Че виждам бюста, виждам го, но виждам и лицето, косата, очите, усмивката, ноктите, светлостта и изчистеността на кожата, както и други по основни детайли, като: бедра, ханш, дължина на ръце и крака спрямо торса и тн.
Спрямо всичко, което съм видял, татуираните с дългите и заострени нокти рядко са красиви.
Бих предпочел жена с по-бледа, изчистена кожа и, по възможност, с лъснати и не много дълги, в естествен или светъл цвят, нокти. Червеният лак е отвратителен, все едно са ти извадили ноктите.
Ако имаш някакви въпроси спрямо мен и моите предпочитания за съпруга, питай, но нека дебело да подчертая тази дума - съпруга. Аз търся съпруга, една и единствена, не се хващам с или натискам при всяка добре изглеждаща жена, поради което постоянно отнасям критики от приятели и роднини, че ще си остана с едното търсене. И така да е, решил съм че искам да играя рисковано, руска рулетка с пет куршума, и да заложа всичко на една жена; ако пък изгоря, както и да е, поне опитах.
За другите мъже не знам, вероятно се тикат при лесните, защото и те са лесни? Познавам ги такива, бройкаджии, отворковци и прочие, и не знам с какво впечатляват жените. Увереност ли, сладки приказки ли? Може би ти ще ми кажеш? Но освен тези, познавам и свестни момчета, повечето от които са обвързани; аз съм изключението.
Не те намирам за тъпа, чел съм други твои коментари, но отвъд назидателния ми тон, целта ми е да дискутираме, защото предполагам си достатъчно веща и ти е достатъчно интересно да я проведем?
--
По същество, съжалявам, че обществените наблюдения са такива. Моите също не са особено добри. Мисля, че преди два дена, докато се разхождах из улицата, някакъв младеж дуднеше на висок глас как класната му "е много тъпа, брат, вика ми, брат, как може такъв нисък успех и да се занимаваш с цигари... брат, не може ли, брат, някакви нормални неща да ми говориш, брат, а и
успеха ми дори не е толкова нисък, брат, не е 3, а 4, брат". Нещо такова беше. Е, аз този какво да го правя?
Та, разминахме се с младежа и отседнах в една градинка, където други, още по-млади момчета, храчеха едно по друго. Естествено, никой нищо не им каза и аз, леко замислен за предишната случка, реших да ги питам, кое е толкова интересно на това да се плюят един друг? Верно, деца, момчета, разбирам донякъде, ама пак е глупаво, себеунизително поведение, това да храчат един по друг. Едното момче се опита да се оправдае с това, че не е само той, на
което му направих забележка, че няма значение, защото това не прави деянието по-добро. По тази логика, един тръгнал да убива, втори да не остане по-назад, а третият не бил само той. Следващият, който утрепе някого на пътя, какво да каже, "не съм само аз" ли? Казах му, ако искаш да живеем в хубава страна, бъди хубав човек. Храчещите хора съставят оплюти страни.
Имало е други случай, където някоя възрастна жена или малко дете да паднат пред мене и да се наложи да ги повдигна на крака.
Имало е моменти, когато съм пускал по-нуждаещите се да влезнат в медицински кабинет преди мен.
Ако се наложи да влезна в бой ще влезна, но за щастие рядко ми се е налагало, защото не ми е приятно да наранявам хората.
Неща, които смятам за така наречения common sense, прости и очевидни, ама явно не за всички?
--
По мои наблюдения, това жената да е едновременно домакиня и работеща не е желание само на мъжете, но и на самите жени, които често го използват именно за да се изтъкнат. За мен лично, колко би изкарвала съпругата ми, повече или по-малко, не е от значение, защото аз мога да се погрижа за всичките ни битови нужди. Естествено ще очаквам и ще съм благодарен, тя да е добра домакиня. Аз мога сам да си чистя жилището и да готвя, и не търся камериерка, но желанието и старанието на една жена да поддържа и придава уют на това жилище е именно това, което го превръща в дом.
--
Относно "оправданието" искам да ти споделя една моя любима мисъл "Което е оправдано, не винаги е най-доброто, но най-доброто винаги е оправдано. ". Ти как мислиш?
Което казах, относно мъжкото превъзходство, във фабричните настройки, е така, но че впоследствие то може да претърпи ерозия също е така. Аз от отговорност не абдикирам, но съм свенлив и аналитичен, което за добро или лошо, ми пречи да реагирам по-първосигнално; където съм могъл, съм помагал, дори и да е просто да дам на някоя баба да се обади от телефона ми, както се случи вчера.
Аз от можещи жени не се страхувам, приветствам ги, но те за мене са изключителна рядкост, както, явно, отговорните мъже за тебе.
--
Не всъщност, бих казал нещо сходно с това, което ти каза. Жените стават промискуитетни заради ежедневието и езика, които отекват в тях. Следването и работата са просто пропорционално най-големите, ако не поводи, то възможности за проявата на промискуитет. Че мъжете се възползват от това е явно, не оспорвам, но бих отдал повече тежест на възпитанието и детската наивност на жените. Наивността на повечето жени е изключително сладка, но за жалост, както и двамата отбелязваме, социумът е масово развратен и мнозина мъже се възползват от тази наивност, късайки цветето, вместо да му помогнат да цъфне. Имайки това предвид, не би ли трябвало да отдам повече тежест на поведението на мъжете, като уж по-зрели? Задавал съм подобен въпрос на жени и консенсуса бе, че отговорността да не кълват на гола кука, е на жените. Аз съм съгласен дотам, че ако не мога да очаквам отговорност от жени откъм това, да не се връзват на всеки "играч", който ги баламосва, не мога изобщо да очаквам отговорност от жени; но въпреки тази детска наивност, смятам и вярвам, че може да се очаква отговорност от жени и следователно кантарът виси във вашето поле.
--
Защо ѝ е на една жена да държи на морал? Сам по себе си моралът е полезен за добър и стойностен живот, и не следва да се следи и спазва заради нечие внимание, а защото просто е правилно.
Повечето внимание отива при дашните жени, но внимание от кой? Със сигурност не и от мен. Веднъж, в един разговор с приятел, който ми обясняваше, че са ме заглеждали (не вярвам), се замислих дали не съм пропускал, така наречени "женски сигнали"? Това го вметнах, просто за да потвърдя писаното от теб, че дали една жена е дашна е важно, само ако това ти е в ума, иначе си привлечен от други работи; поне аз съм и предполагам 1/5 от мъжете също.
Не мога да се съглася по повод омагьосания кръг и вече ти писах защо. Жените имат избор, верно труден и без моментално видими резултати, но не е ли така с хубавите неща? Аз съм сигурен, че ако жените набият спирачки и обърнат посоката, то и мъжете (ако ще и само от нагон) ще ги последват в правилната посока; но ако жените не са способни на това, не искат или не могат да поемат тази отговорност, то тогава се налага мъжете да я поемат и да набият спирачки. С това последното не се опитвам да изтъкна "айде пак мъжете трябва да оправят всичко", защото за мен е без значение коя страна ще поеме инициативата в този процес, стига той да се случи час по-скоро; казвам го съвсем буквално, че ако едната част не може, то не остава кой друг да поеме отговорността, освен другата част. Дали това е позорно за мъж, отстояващ мъжете като по-можещи, да му е все тая кой ще поеме отговорността, вместо да заяви, че мъжете трябва здраво да хванат юздите? Може би, но докато аз лично се опитвам да хвана юздите, го гледам и от по-прагматична гледна точка.
--
Казваш, че мъжете не са способни да обичат и тук си повтарям въпроса, аз мъж ли съм?
Аз съм способен да обичам и бих желал също да съм обичан; та, ако не съм мъж, какво съм?
Не пецкам никоя, една прегръдка ми е достатъчна, но са толкова редки.
На нагона си подвластен не съм и се опитвам, както е казал Кант, да действам така, сякаш всяко мое действие е проявата на всеобщ закон. Опитвам се, дали успявам не знам.
Е, отново питам, мъж ли съм? Дефектен, може би?
Относно християнството никога няма да се съглася с тебе, че е гнусна и лицемерна религия, никога! Ще се съглася, че в църквите е пълно с бирници и фарисеи, но така е било и по Христово време, описано е в самите евангелия. Писано е за фарисеите, които само се хвалят и хулят обикновените хора. Писани са писма към църквите, порицаващи деянията на някои от тях.
Лука 18
Матей 23
Откровение 2-3
Аз християнството не го приравнявам с църквата, а с думите и делата на Христос! Ето едни от неговите думи:
"21 Не всеки, който Ми казва: Господи! Господи! ще влезе в небесното
царство, но който върши волята на Отца Ми, Който е на небесата.
22 В онзи ден мнозина ще Ми рекат: Господи! Господи! не в Твоето ли име пророкувахме, не в Твоето ли име бесове изгонвахме, и не в Твоето ли име направихме много велики дела?
23 Но тогава ще им заявя: Аз никога не съм ви познавал; махнете се от Мене вие, които вършите беззаконие. "
-Матей 7
Преди няколко месеца ходих на църква и знаеш ли с какви думи ме посрещнаха? "Колко свещички ще желаете? ", а аз отвърнах, че съм там просто за да се помоля. Седнах на един стол, плаках, молих се и си тръгнах. Е, според теб, колко християни имаше около мен?
Моята вяра е непоклатима, но нито едно зрънце от нея не се дължи на църквата, а спрямо църквата изпитвам срам.
Моето покаяние не е пред попа, а пред Господа и прошка не търся от попа, а от Господа.
Това, че християнството, както се разбира днес, е смесица от множество обичаи, е така. Например, яйцата покрай Великден имат корени в Персия и този обичай не е езически, а произхожда от зороастризма, което обяснява внедряването и употребата му; но това е друга дискусия.
Не си права, че според Стария Завет жените са мръсни.
Това, което Битие гласи е следното:
"18 И Господ Бог каза: Не е добре за човека да бъде сам; ще му създам подходящ помощник. "
-Битие 2
Жената е създадена да бъде помощник на мъжа, спътник, упора, приятел и прочие.
Това, че менструалната кръв се счита за мръсна е така, защото е процес в който тялото се пречиства и тази кръв, която се отделя, действително омърсява. Но това се гласи за всички видове отделяния, не просто менструалната кръв. Не си мисли, че мъжете са освободени от подобни порицания и отговорност за хигиената си. Цитирам ти една малка част от Левит 15 и те моля да прочетеш цялата глава.
"16 Онзи човек, от когото излезе съвъкупително семе, да окъпе цялото си тяло във вода и да бъде нечист до вечерта.
17 Всяка дреха и всяка кожа, на която попадне съвъкупително семе, да се изпере с вода и ще бъде нечиста до вечерта.
18 А и жената, с която е лежал мъж, и тя, и той да се окъпят във вода и да бъдат нечисти до вечерта. "
-Левит 15
Да, имам си представа, колко са били избити от онези същите, които преди това са избивали християните по колизеумите, за спорта. Те може и да носят етикета "християни" вече, но ако сложа етикет "лимон" на банан, това прави ли го лимон? За такива е писано в Матей 7, че са облечени в овчи дрехи, а отвътре са вълци, както и че ще ги познаем по плодовете.
Това, че на една жена не ѝ трябва религия да бъде морална и ако ѝ трябва, то тя не е морална, не е съвсем вярно. Не е съвсем вярно, защото не се отнася само до жените, а до жените и мъжете, както и това, че думата не е религия, а вяра и упование в Господа, който е източника на моралните закони, без които сме просто едни добре облечени животинки. Морал, който не се корени в нищо освен навици, не е морал. Познавам същината на морала и потвърждавам, блажени са ония, които без да видят, повярваха.
Всъщност една жена трябва да има упование първо пред Господа, а после пред мъжа си, за да държи мъжа си в ред, ако той тръгне да съгрешава. Например, историята в 1 Царе 25, какво ще кажеш за нея?
Аз трапезен християнин не съм, даже не знам дали заслужавам да се наричам християнин, но бих желал да съм добър в очите на Господа. Много добре те разбирам, как се измислят всякакви поводи и извинения само за да се наплюскат някои хора, а историята тлее. Срамно е.
Срамно е и жалко, че ти се определяш като сатанист. Знаеш ли какво означава "Сатана"? Противник; дума деляща корен с думата "противен". Именно тези, противни на благото, на разумното, на доброто, на красивото - които пиянстват, блудстват, лъжат и грабят са сатанисти. Ти такава ли си? Звучиш, като някого който се отвращава от подобни неща, а съвсем заблудено ми заявяваш, че си от тази партия. Не е редно! Ще ти споделя една реплика на Исус към Симон Петър:
"23 А Той се обърна и каза на Петър: Махни се от Мене, Сатана; ти си Ми съблазън; защото не мислиш за Божиите неща, а за човешките. " -Матей 16
Разбираш ли вече, малко по-добре, какво означава тази дума?
Според твоето описание за самата тебе, ти си като Петър, разгневена и леко объркана от човешките глупости, поради което, като едно инатливо дете, се наричаш сатанист.
Моля те, обърни се към Господа, защото хората може и да не ти мислят благото, но Той да!
"15 Може ли жена да забрави сучещото си дете,
за да не се смили над детето на утробата си?
Обаче те, дори и да забравят,
Аз все пак няма да те забравя.
16 Ето, на дланите Си съм те врязал;
твоите стени са винаги пред Мене. "
-Исая 49
Надявам се, че съм ти бил полезен.
|